Viszont, most ha nagyon dikk akarok lenni, kötekedhetek D3t0nat0rral, hiszen ez azt jelenti, az id-nek nem nagyon lesz mit szembehelyeznie még másfél évig az Unreal Warfare-rel. Igaz nem a DoomIII megjelenése után kezdenek fejleszteni az engine-re, mint ahogy Unrealra is fejlesztenek már, de nekik ez nagy bevételkiesés lesz... az Epicnek meg jó.
Mi ez a múvi? valami film formátum? mekkora? Milyen filmformátum az amit 4-5 fps-el jácc le egy gép??? 9000x7000 képpontos a felbontása vagy mifasz? Meg 5000 MB/sec a hang alatta?
Arghh... nagyon lassan jön a hardwired-rõl... nincs még fent valahol?
Én tegnap éjjel kezdtem el ma folytatom, 56k modemmel 56kB/s-el jön :))) Már 53%-nál tartok, csak 2 óra van vissza...
Helyszín: Mars. Alaphelyzet: Katasztrófa a kutatóbázison. Tiltott kísérletet merészel egy tudós. Nem jön össze. Robbanás. Kapu nyílik a pokolra. Átjön pár kedves szörnyeteg. Elkezdik módszeresen zombivá alakítani a személyzetet.
A 11 perces DOOM3 elõzetest az E3 standján az Id Software UAC-Marsi ûrhajónak álcázott 15 személyes mini-termében mutatták be, 5.1-es Dolby hangrendszerrel, piros vészfények villogása közepette.
Történet: Írót béreltek fel. Costello úr reméljük kitûnõ munkát végzett. NEM LESZ EGYETLEN MOZIBEJÁTSZÁS SEM. Ekkora minõségi ugrás mellett minek? Aki ennél a grafikai színvonalnál nem képes pokoli jó történetet elõadni, az ássa el magát.
3D TECHNOLÓGIA: (amelyet a fõiskolát otthagyott, dúsgazdag géniusz elhozott nekünk)
Avagy miért látod a DOOM3 képernyõn, amit látsz?
Kitûnõ világítástechnika. Például: tudós ül arcát zölden bevilágító képernyõ elõtt. A háta mögött még ég egy kisebb lámpa. Amint a tudós képet vált monitoron, az egész szobában látni a villanást. Mozgó fényforrások által bármely szögbõl vetített árnyékok…
Elõbb megláthatod a szörny árnyékát, mint magát a szörnyet.
Szem és szájmozgások tökéletessége, ajkak kimondott szavakhoz illeszkedése a profi Fred Nilsson útmutatásainak köszönhetõ, aki részt vett az Antz és a SHREK készítésében. A kamera kezelõ rendszer eszméletlenül brutális lett.
SZÕR és HAJ látható a fejeken! NINCSENEK ELÕFESTETT TEXTÚRÁK. Páran kifogásoltátok a “ béna textúrákat” a fórumokon. Le lehet szokni a látványról! Ezek után a profi modell színes anyagokból épül fel. Anyag alapú modellezés, - emlékeztek? - színes, érdes, kitüremkedõ, lyukacsos felületekkel. Még mindig vannak textúrák, de már nem határozzák meg a felületeket döntõ mértékben.
Egymásba folyó mozgások: Képzeld el magad, mikor FELHAJTASZ egy pohár vizet, de KÖZBEN MÁR ÜLSZ LE A SZÉKRE. Na, ez az. Fordulás közben rúgás, félúton egy pofon… ez megy a DOOM3-ban.
Unreal 2. büntetõ gravitációs modell: Lesöpörhetsz MINDENT a polcokról. A tárgyak élethûen hullanak a földre. Az egyik jelenetben egy szereplõ LEESIK/GURUL LE A LÉPCSÕN, brutális, hideg, király COOL, életszerû mozgással. Phhhh.. na végre. Megkönnyebbültem. :]
E3 Zene és hangeffekt munkálatok: Nine Inch Nails. Trent Reznor. Hangrendszer: Dolby 5.1 surround. Reznor: “Be akarunk hatolni az agyadba, mint jéghideg kés. Az a célunk, hogy elültessük a félelmet a gondolataidban, hogy a végén ne tudj sehová sem menekülni. Hiába kapcsolod ki a monitort.. :>>
FLASH-szerû ANIMÁCIÓK BÁRMILYEN TÁRGY FELÜLETÉN!!!! Életre kelnek például a tenyérnyi, elektronikus beléptetõ panelek.
Gépkövetelmény: Mire kijön a DOOM3, addigra lesz géped hozzá. Józan paraszti ésszel gondolkodva ez 2003. karácsonya. Esetleg 2004 január-február az “utolsó pillanatban tett változtatások miatt.“
Hányan vannak? Az id Software történetében eddig példátlan mennyiségû – összesen 20 dolgozó – koncentrál a DOOM III.-ra, ebbõl 16 ember fejleszt. Ismertebb – tehát tömöttebb pénztárcával hazatérõ – arcok:
John Carmack – 3D motor Jim Dosé – Gépi intelligencia, scriptek Robert Duffy - pályaszerkesztõ Tim Willits - dizájn Graeme Devine - hangrendszer Jean Paul – fizika: falról lepattanás, tárgyak ütköztetése Nyomulhatok vele az interneten?? A DOOM III. szóló játékra alapoz. Nem lesz brutál hálózati rész. Ettõl függetlenül a DEATHMATCH beépítésének gondolatától nem zárkóztak el a készítõk.
Lesznek jó MOD-ok??: A pályaszerkesztõ MAGA A DOOM.EXE!! Ha elindítod a játékot, elindítottad a pályaszerkesztõt! Sétálj körbe a pályákon, kapcsold be a szerkesztõt, rakjál be még pár fényt, szörnyeket, módosítsd a pálya szerkezetét..
Platform: Egyenlõre PC.. és csak PC. Aztán, ha a Microsoft ad nekik 500 millió dollárt, hirtelen bejelentik majd Xboxra is, meglátjátok. :DD
"Egyenlõre PC.. és csak PC. Aztán, ha a Microsoft ad nekik 500 millió dollárt, hirtelen bejelentik majd Xboxra is, meglátjátok. :DD" Még jó, hogy a Pc-s játékoknak leáldozott....
Hja és ezt persze nem én írtam... HARDWIRED, ahol álcázva van még a szalonna is :)
Akkor így : Gépkövetelmény: Mire kijön a DOOM3, addigra lesz géped hozzá. Józan paraszti ésszel gondolkodva ez 2003. karácsonya. Esetleg 2004 január-február az “utolsó pillanatban tett változtatások miatt.“
"While Hollenshead wouldn't venture a guess on how much of the game is done, he says that Doom III is "definitely a 2003 release--or John [Carmack] is going to fire us all."
„Békés tömegdemonstráció! Május 25.-én, délután 3 órai kezdettel békés tömegdemonstrációt szervezünk a Kriszinta körúti Matáv-székházzal szemben lévõ parkba (Vérmezõ). A pontos cím: 1013 Bp., Krisztina körút 55. Minden érdeklõdõt szeretettel várunk! Kérünk mindenkit, aki teheti, hozzon magával egy egeret (számítógéphez valót), a nyakába akasztva, ezzel is felhívván a figyelmet a demonstrációra. A helyszínen ezeket az (természetesen nem mûködõ) egereket «eltemetjük».” Netért www.netert.nyoc.hu
Pc Guru: "Sziasztok! Elerkezett hat a varva vart pillanat amikor kis csapatunk vegre bebocsatast nyert az id bazisara, ahol bemutattak egy 11-perces reszletet a Doom 3-bol. Mit mondhatnek...dobbenetes volt. A jatek kepi vilaga 2-3evvel megelozi a korat s mindem mas jatek grafikus vilagat messze maga mogott hagyja. Ha valaki latta a halot az szorozza meg az ott latottakat kb 500000-rel es megkapja a Doomot. Tenyleg nem tudok mit irni ....sosem latott polygonszamu bearnyekolt es bump mappinges ellenfelek es targyak, sajat keszitesu fizikai motor, felelmetes es magaval ragado atmoszferikus hangulat....a Show es az elkovetkezendo 5 ev legszebb jateka.....(Shoebaron kar, hogy nem voltal itt ezt latnod kellett volna).....A Doom 3 es a Guru legyen veletek!!! "
ez azért egy kissé durva így én is láttam a legújabb moviet de engewm azért nem kábított el ennyie: korántsem lesz tökéletes persze ezt nem is várhatjuk el a jelenlegi szinten:)))
Error: Valóban nagyon szép, valóban nagyon ígéretes. De a videó alapján ismét hibádzik valami: Mesterséges intelligencia: NULLA. Megint egy HENT a gyönyörben FPS. ID, ID....... Ez így nem rulez.... Ebben miért nem lehet elsõdrangút, átütõt programozni? Mert mindig csak a grafikai tuning, az azért édeskevés egy olyan embernek aki már a 100-ik FPS után valami újszerût szeretne kapni..... Nahh majd meglátjuk 2003-ban mitõl szarunk be... De félek nem a DOOM III lesz az igazi BEST... Lesz ott jobb is, játékélményileg... Nem minden a gráf----
Hát.. én nem élõben láttam, de ez valami elképesztõ. Keresem a szavakat, de már elhasználták a jó jelzõket... egyszerûen, ilyen nincs. Elképesztõ. Kell nekem. Amikor meghal, vazz.. látod a saját tested élettelenül.. odajön a szörny, elfordít, felvesz és széttép.. váááá... Tényleg nincs rá szó. Final Fantasy, real timeban.
Miért, több mint fél évvel a megjelenés elõtt miért kéne benn akár csak egy darabka mesterséges intelligenciának lenni? És ebbõl a videóból hogy szûröd le, hogy nincs ai? Eh. Nem folytatom.
egy zombiba minek AI? az jön, és hörög :))) nincs más dolga :))
Nademost tényleg. Megnézek egy 8 perces videót, és mivel másnak tetszik, elkezdek suxxolni, hogy nincs ai.
Tehát nem real time final fantasy grafika, elképesztõ árnyékok, a vártnál sokkal nagyon készenléti fokú játék, majdnem kész engine, tökéletes részecske-effektet, király fizika, hanem NINCS AI. pflol
úgy alapjában véve igazad van............. én pl. sose értettem, hogy egy Q2 után miért okoz valakinek szórakozást a Q3, vagy az UT, és miért nyomják egyesek végig a SOF-ot, a MOHAA-t, a WOLF-ot, Serious Sam-et és az összes "megyekölök" játékot......... Számomra hihetetlen ez az agyi igénytelenség, amikor minden ötlet nélküli játékok egész sora jön ki, és van aki ezeket komolyan élvezi............. Fõleg azok, akik játszottak a HL-al vagy a NOLF-al, hogy képesek utána leülni egy MOHAA elé????
nekem az agyonscriptelés nem tetszett ebben a rövid jelenetben meg az, hogy a riportokból is ezt lehetett leszürni. az AI még buta, de az a fél év amit írál az szerintem legalább 1 év... és még inkább 1,5... de ezt asszem már enyhén túltárgyaltuk... (igaz, fekete háttér elött :D )
aki egy tech demoban ai t hianyol az emgerdemli :D
amugymeg minek ai, a gep spsem lesz olyan inteligens es valtozatos mint egy emberi elenfel, akarmilyen jo egy ai az csak elöre letarolt esemenyeket fog dontse szerint valtoztatva csinalni, tehat mindig lesz egy idetlen gyenge pontja amivel siman lelõhetö. szoval tok felesleges az ai t erölteni egy jatekban :D legyen benne inkabb egy iszonyujo multi
Kézikamerás szar felvétel : "nem mozog a hulla keze! Tökszar!!!"
Mátrix? Mindenkinek tetszik? Ja nekem nem is most, hogy jobban belegondolok.
Hogy ki jött a sodrából Dikkma.... :)) Véres türölközõ bedobva... Szent játékáról ilyet írni... Figyu hiába lesz a grafika zsír, ha mész és lõsz. Ennél már egy évvel ezelõtt is több kellett. Példának okáért itt a SOFII. Tragikus. Egyszerûen tragikus. A DOOM III jól néz ki. Nem kell ettõl úgy hasraesni. GeForce3-ban benne van ez a képesség. Nem véletlenül jó Vkártya. És a további generációkból majd többet is ki lehet hozni. Én azt mondom, hogy nem a DOOM III lesz itt amitõl sugárba szarunk majd a falra, hanem az ezzel a motorral hajtott más progik, amik nem csak arról szólnak, hogy sötétbõl elõjön Zombi Zénó és karmolna egyet, ha az öngyújtó-pisztoly keverékkel nem lángolnánk le az arcát. 2003-ban visszatérünk majd erre :DD
Olyan szar az ai hogy hihetetlen! Zombi, nincs agya, mégis csak feléd jön! Miért nem gondolkozik a barom zombija?
Olyan szar az ai! Már csak 6-7 hónap mire kijön, igaz hogy mindig az ait fejlesztik legutoljára, de miért nincs már kész? 7 teljes percet láttam a játékból, ez alapján viszont katasztrofális az ai! Felháborító!
Hûdegagyi! Befutott a csávó a sarokba, és elbújt a sötétben! A zombi meg nem vette észre! De gagyi!
"Zombi, nincs agya, mégis csak feléd jön! " épp azér jön feléd, mert nincs agya!
Akkor OK. :DDDDDD
Amúgy Pcguru.hu-n: Carmack egy ISTEN! :)
Okés várjuk ki a végét... De egyet e feledj! Carmack már a Team Arena elkészülése elõtt fejlesztgeti a motort!!!! Az pedig már nem ma volt és már tavaly is ott volt az E3-on a DOOM. Azért ezalatt az idõ alatt lett volna idõ az AI-re is. Mégha ez csak egy techdemo is, bár ez már nem csak az. De ok. Majd meglátjuk mi sül belõle. Eddig a szemünk..... De meglátjuk.... Szerencsére gépet már nem kell venni alá... Megvan. :D
Dikkma : azt azért elismered, hogy a látványon kívül te magad se vársz semmi újat a játéktól............. és itt a gond, MINDEN új játékban kéne legyen valami újítás.........
utoljára világrengetö újítás a Lemmings-ben volt. :)
nem kell istennek lenni ahhoz, hogy valami kis ötlet is legyen a játékban, ne csak a 10 éves barbira húzzunk egy új ruhát..........
"na jó, a lemmings is hülyeség volt" - ez kétségtelen, de az egyik legaddiktívabb, és legprofibb hülyeség máig. (ami megjelent belöle azt végigjátszottam... kivéve a 3D pár pályáját meg a Revolution egy részét)
nem tudsz olyat mondani, ami még nem volt játékban. több, mint 5 éve nem tudsz.
Látom itt is ugyanaz megy mint a Hardwireden. Hogy lehet valaki akkora pöcs hogy azt nézi egy TECHDEMÓN hogy milyen annak a zombinak az AI-JE! Biztos voltam benne hogy lesznek akik fikázni fogják mikor kijön valami videó róla de hogy rögtön az AI-t kezdik el szidni ami még meg sincs írva... Ekkora marhaság még nekem se jutott az eszembe. Gratulálok.
mindkettö "istenszimuláció". a környezet már létezett... valami Populous vagy mi volt, még az amigás korszakban... a thief lopakodására is biztos vagyok, hogy volt példa 2d-ben. az, hogy csináltak egy húha 3d-t, attól még nem lett új.
ne a játékmenetre koncentrálj, hanem magára a játékra
kijön a d3, és olyan lesz, mint a d2 csak szebb
a thief elõtt nem volt más, ami ugyanebben a világban játszódott volna, ugyanígy
packman 3d ! ez az igazsag mindenre :D egyedi fantasztikus grafika hihetetlen AI :D ilyen meg nemvolt ezelöt :D
naná.............. és seggre kellett volna esnem??? 3D témában seggre estem jó magasról, soxor
de mint gamer, már most rosszul vagyok ettõl az agyelszívó színvonaltól......... kijön a D3, és mindenki elkezd lõni...... hûû tök jó....... jövõbeli fórumkérdés : "hlp plz! Elakadtam a nyolckarú szörnynél, mit kell csinálni???"
Válasz : "Asszem lõni, amíg el nem dõl........" vagy "nem tom, és küldtem neki egy atomot, és meghalt" vagy "miért olyan is volt???? asszem nem láttam a folymatos torkolattûz miatt............."
na kb. ez lesz.......... sok kis sátánista rokkergyerek legújabb játéka...............
Az ingame moviet milyen geprol mutattak be (vagy vettek fel) ?
Asszem már az ingame videóban is lehetett látni valami szerkezetet amivel csinált valamit a manus a pálya múvi közepe tályán, és szerintem ez puzzle-okat sejtet. És szerintem elég három pont is a mondataid végére a hatás ugyanaz SZVSZ.
Szvsz FREAK ha megnézted a videót, és közben hallgattad a hangokat, közben pedig nem chipset zabáltál és tv-ztél, már ebbõl a kézikamerás kis bemutatóból sejteni lehet, hogy ennek a játéknak olyan szintû hangulata lesz, hogy talán el sem kezdek vele játszani. Nyomott, sötét. Ez élbõl tipor mindent!
de Freak nem csak te vagy a vilagon...az ujszolotteknek minden uj aki regota "pc-ben" utazik annak amugy is nyilvananvalo, hogy nem lesz semmifele nagy attores a jatekok tekintetebe. fejlodik a gfx erosebb gep, de a szinvonal kb marad azt nehezebb fejleszteni :)
én sem fogok vele játszani, mert 1. beszarnék 2. ha nem szarnék be, elaludnék (hihi, mint anno a MOHAA-n..... megyek, lövök, és hirtelen felébredek :)))))))))
elismerem, hogy ez ilyen stílus, és sokan szeretik, de én több igényességet várnék el egy ekkora produkciótól
mondjuk Carmack fejét elnézve......... lassan elveszíthetné a szüzességét, jót tenne a világnézetével :))))))))))
Én nagyon jól elvagyok ezzel, hogy elhiszem, valami izom király játék lesz, bûntetõ grafikával, mindentütõ hangulattal (we're DOOMED) nem hiszem hogy a techdemo ai-ja alapján le kéne vonni a következtetést hogy az ellenfelek buták lesznek már csak azért sem, mer a q3-ban is királyok voltak a botok stb. Aztán ha nem is próbálom ki, sem fikázok minden létezõ módon hogy jajdeszar.
Idézek a hwsw-rõl:
Az ATI következõ generációs GPU-ján futott a Doom III írta: Erasmus, idõ: 10:55
A kanadai ATI Technologies pénteken sajtóközleményben jelentette be, hogy a múlt héten véget ért Electronic Entertainment Expo (E3) kiállításon az id Software a cég következõ generációs, idén õsszel megjelenõ grafikus processzorának segítségével mutatta be régóta várt Doom III lövöldözõs játékát.
Az ATI PR-osainak még egy rövid magasztaló nyilatkozatra is sikerült rábírniuk az id legendás programozóját, John Carmackot, aki a következõket mondta: "Az ATI következõ generációs grafikus chipje által támogatott feature-ök ideális platformmá teszik a hardvert a Doom III motor futtatására, és egyben ez a jelenlegi leggyorsabb platform is a játékhoz."
Hozzá kell tenni ugyanakkor, hogy Carmack korábban is dicsérte az ATI GPU-inak innovatív jellemzõit, ám messze nem volt elragadtatva azok drivertámogatásától. Ezért többször is hangsúlyozta, hogy a kitûnõ meghajtóprogramok miatt az NVIDIA hardvereit részesíti elõnyben a fejlesztés során használt számítógépeken.
Az ATI következõ generációs, egyelõre R300 kódnéven ismert grafikus chipje várhatóan idén õsszel jelenik meg. A DirectX 9-támogatással is rendelkezõ grafikus processzort az ATI által korábban felvásárolt, a Nintendo GameCube konzol grafikus chipjéért is felelõs ArtX csoport fejlesztette.
hat mimas lenne a wolf, a doom, a doom2, a quake, a quake2 utan a DOOM 3 mint agytalan henteles (neha meg kell nyomni gombot is :))
Jahh mondjuk az idõ és az azóta megjelent ID-s szoftverek csak egyvalamit juttatnak az eszembe: Az új motor mindent üt, és hent. Azok a kiadók és fejlesztõk lettek igazán FPS királyok akik egyszerûen felvásárolták az id aktuális motorját és megcsinálták rá a best-ebbnél, bestebb FPS-eket. Pl. Half-Life. Szal ID soft azonkívül, hogy überebbnél überebb motorokat gyárt Carmack-al az élen más színt nem tud belevinni a piacba. Azt a többiek teszik. DOOM III végzetesen nagy bukás lesz emiatt ::::::::::::)) És akkor jöjjön a miért: Néztem ezt a videót: Közben a reakcóim: Elsõ pár másodperc---Ilyen nincs!----Kicsit késõbb----Az ajtón apám hogy verõdik vissza a fény, ilyen nem létezik, de mégis hiszen itt van---Aztán egy perc múlva----Kijön a malac a csövek közül, beszarás mennyire állat----Aztán hent, grafika már megszokva és sötét és hopp ott egy zombi, itt egy malac és hent---- a Végén pedig egyszerûen leállítottam a videót mert már uncsi volt, hogy csak ezeket a zombiarcokat kell felhentelni egy-illetve két MIVEL IS??? Öngyújtó-Fegyverrel.... Na ez kérem szépen nevetséges. De azért jó a gráf. Semmi több. Semmi több!! És ezen el lehet gondolkodni... Szerintem ezt a Call of Chtulhu is ütni fogja... De ez más tészta. Nahh... Na lehet mondani a véleményeket... Ehhe :)
tök igaz
minden nap imába foglalom Carmack nevét a Q3 engine miatt, de a Q3 mint játék nálam alsó polc belsõ fele
max az engine tech demo-jának jó
nem lehet hogy azért csinálják visszafelé hogy nehogy beleessenek abba a hibába hogy egyre fantáziátlanabbra sikerülnek a pályák ahogy menetelsz elõre? biztos fogyatékos vagyok vagy igénytelen de nekem nagyon megfelelt a q2 vagy a doom is és nem vágytam mindenféle utasításokra játék közben hogy mit kell csinálnom (na jó a q2-ben azért volt de nem erõltetett...) bõven elvagyok a hangulattal és személy szerint én azokat az fps-eket szeretem ahol a túlélés a cél és tudod hogy senki nem lesz a segítségedre vagy csak nagyon kis mértékben (Q2, Unreal, HL) mondjuk AI még egy zombinak sem árt mert képzeljétek csak el milyen élmény amikor lõsz egy dögöt és tök gyanútlanul hátrálsz elõle mire belebotlasz másik 2-3-ba akik cselesen megkerülve a terepet hátulról vagy oldalról támadnak(amúgy szintén q3-as tapasztalatokból ítélve nem lesz gond az AI-vel úgyhogy nyugica:))
ok na beégtem isten bizony én ezt nem tudtam azt hittem saját motor már nem nyomom a hl-t és amikor jáccogattam vele még nem volt netem szal télleg tájékozatlan voltam bizonyos szinten ok mégcer bocsi nyomi vagyok de azért a többin amit írtam nem kell ám röhögni!:))