Az hogy TE hentelésnek ítéled meg az ID software gammáit az tudod mi??? Egy reális rálátás Mielõtt azonban elégedetten hátradõlve széles mosolyt eresztenél a fejedre, közlöm, hogy ÉPP EZ A LÉNYEG...
-ÁLLAT GRAFIKA -VALAGNYI (KÜLÖNBÖZÕ) PÁLYA -IDEGLELÉS (IGENIS IJJEDJEK MEG A BORZALMAS MONSZTÁKTÓL HA SÖTÉTBEN JÁCCOK A GAMMÁVAL ÉS FELÉM JÖNNEK A SAROK FÉLHOMÁLYÁBÓL) -ÁLLAT HANGHATÁSOK (ARGHHH) -RAKÁS FEGYVER (csak legyen shotgun) -FPS BARÁT ENGINE...
KB. ENNYI... TUTI, HOGY NEM EGY SOF II SORSÚ IDIOTIZMUS LESZ... HA CSAK A GRAFIKÁJA ILYEN JÓ LESZ, MÁR NEM KULLANTOTTÁK EL A JÁTÉKOT.
HL: igaz nálam pl hozzáragad a falhoz de mondom már nem érdekel annyira majd a 2 szal nem is keresek erre már megoldást a Blue Shift azért nekem nagyon tetszett csak rövid volt az OPforce már nem szal neten meg se próbáltam még dio-s vagyok igazából bár az UT2 egészen biztosan gyökerestül megváltoztatja ezt:)) marhára várom már mindennél jobban. azért ott van még az NWN is persze az nem ide tartozik
nem is tudom én már a HL-tõl is besz*rtam eleinte ezért nem is játszottam vele és kicsit meg is utáltam de aztán kb fél év elteltével nekiültem hatvanadszorra és kész... na jó akkor még szokatlan volt az egész hangulat meg "kicsi" voltam még:)))
De annyira vontatott hogy én a cél elõtt be is vágtam a CDt a sarokba :D Havertól kellett megtudnom hogy mi a vége
amúgy az a tipikus halflife-os reverb, ahogy a dokik beszélnek, és a néha sejtelmes csend õrületes hangulatot adott a játéknak.......
ebbõl kéne filmet csinálni
én meg kóddal nyomtam már végig a végén mert igen erõsen elakadtam a "liftes" résznél ezen kívül csak az unreal volt ilyen:) sajnos azért majdnem végig nyomtam kód nélkül is fujj utálom a csitet!!!
de azért annyira hülye nem vagyok mert ismerek egy gyereket aki még a tombokkal is megszenved: merre kell menni? mit kell most csinálni? meg mondja hogy fú ez a rész nekem mittomén milyen sok idõmbe telt mire rájöttem hogy is kell... erre odaülök és 2-3. nekifutásra(a keresgélésben) rájövök õ meg irigykedik meg mondja hogy milyen hülye. hát lehet hogy tényleg az:)
csak hogy érdemes vele foglalkozni? jó game? úgy látom stratégia(az nálam nem nyerõ...valszeg mert gondolkodni is kell:)na jó nem csak nem tudok ellenni velük jobban szeretem a "kötetlenséget")
vagy inkább azt ha egy emberkét személyesítek meg nem egy egész népet...
jáccotok?
ja, már majdnem felállt........
mi állt fel?:))
szerinted mivel jáccik az ember a munkahelyén? :))))))))
A HL a q2 átalakított motorját használja, de a CS-ben nagyon sok minden nem q2 jellemzõjû :o)
A HL2 a Team Fortress 2 enginet használja majd.
"Lazarus Törlés | Szerkesztés | ma 16:31 | Válasz erre | #348
A Doom3 engine gyökerestül hazabassza az összes FPSt Válasz 'FREAK' üzenetére (#345) "
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
A Quake3 egy engine techdemó volt. Méghozzá multiplayer engine. Ezért jó, hogy most nem egy univerzális, heggeszthetõ enginet akarnak csinálni! Hanem el akarják készíteni a DOOM III motorját. Ami egy singleplayer játék. Tök más a kettõ.
Olyan isten lesz ez a gamma, mint az állat.
Ezt hiába magyarázod a full szemellenzõs Unrealosoknak, úgyis megmagyarázzák hogy ez nem így van. Szerintem felesleges koptatni a billentyûzetet...
Én is UT-s vagyok de sztem ez nem ennek a kérdése. Ez az, hogy "ha mindenkinek tetszik, én csakazértis megmondom róla a frankót, a tankok lánctalpa alulnézetbõl pixeles, és a pálmafák levélerezetével is van valami gond" mert ha te is ámuldozol, az nem menõ, valamit csak kell találni kifogásnak!
"Gamespy: A Quake 3 motort a megjelenése után számos alkalommal licenszelték és a fejlesztõk saját bovítményeket gyártottak játékaikhoz (például a Raven féle GHOUL II rendszert). Tervbe vettétek ezeknek az alrendszereknek a felhasználását vagy a játék teljes egészében, elõre kitûzött célok útján halad?
Carmack: A világ összes problémájának megoldása helyett a saját játékunk felépítésére törekszünk. Fejlesztés során kemény döntéseket kell hoznunk azzal kapcsolatban, hogy valami egy elegáns bõvítmény a választott technikai elgondolásunkra vagy szimplán összedobott munka. A minõségi kód írásának alapfeltétele volt az idõközbeni kérelmek elutasítása. Túl sok programozó bólint rá az újonnan felhozott jellemzõk implementálására, ahelyett, hogy végiggondolná milyen kihatással van a kód egészére. A jellemvonások sokasága helyett inkább az elegáns megoldásokra törekszem."
Ez az, hogy techdemó lesz-e a Doom III. Hát nem.
"Gamespy: A Quake 3 alapjában véve a többjátékos módra alapozott. Öt év telt el az utolsó szingli kampánnyal megfejelt id játék óta. Van eltérés a két eltérõ játékmódra való fejlesztés között?
Carmack: A központi renderelõ elég szabad elvû a szingli esetében, azonban a játék számos területén áldozatokat kell hoznunk. Egy késleltetés-toleráns multiplayer játéknál minden idõfüggõ effektusnak megjósolhatónak kell lennie, ami sajátságos és kevésbé közvetlen programozási stílust kíván. Egy szingli játéknál sokkal kifejezõbb és precízebb effektusokkal dolgozhatunk. pl: "multiply blended skeletal animations with pivot feet" (ezt majd elmondja egy szakértõ, hogy mit is jelent :), ami egyébként nem igazán kellemes egy hálózati csatornán."
Ez az, hogy szingli gamma lesz... hát az... és nem multi, mitn a q3. Ami imho gusztustalan single játékra átírva (wolf, mohaa, jk2, sof2 suxxol erõsen singleben).