Sztem meg úgyis nekem van igazam, szal ne hagyjuk abba :) És a mohaat semmivel nem találom szebbnek a q3nál. Annyival hogy 3x akkor legyen a gépigénye, meg fõleg nem. Én egyébként azt mondom, q3 engine használhatlan szingli játék készítésére.
Azok kétségkívül jobbak, ez egyértelmû. De szerintem a D3 önmagában is egy veszett jó gamma lesz.
Csak ez a 'többi játék jobb' dolog elsõsorban a q3 óta terjedt el, ezért vitatkozom. (na jó, volt a H-L, de az kivétel volt, többi q2-es játék, háát). És a doom3-ra nem vonatkozik.
A HL-t kivéve az igazán jó Id engine-es játékok mind más stílusúak voltak kicsit (pl Heretic2 tps, Anachronox kaland, stb), viszont a hentelõs fpsbõl mindig az ID volt a király. Rendben van, hogy valakinek (legtöbb embernek) jobban bejön egy taktikai fps vagy egy kardozós jedi szimulátor, de ezek más stíluok, és nem lehet az ID féle hentes játékokhoz hasonlítani. A 'klasszikus' fps kategóriában, ahol van értelme bármiféle összehasonlításnak, kizárólag a HL tudta megverni az aktuális ID SP játékot (hangsúlyozom, SP, tehát a q3 idõszak nem számít ide).
Azért lesz ugyanilyen a Doom3 (HL-Q2 kombó) mert az Engine nagyon felhasználó barát lesz, könnyen kezelhetõ turkászható módosítható Ezt ki is emelték néhány interjúban
Öcsém... EZ DOOM3 szekció??? Három napja másról sem megy a vita, minthogy HL1/HL2/OF/TF engine illetve DOOM3 egyenlõ/nem egyenlõ ZOMBIE GAMMA... Arghh Jó, rendben, de közben tessék technikai adatokat szerezni, képeket, ésszerû érveket felhozni... Különben meg most tölttem le az ellopott "félpályás" ellenfél nélküli verziót. Egész pontosan vannak ellenfelek, csak állnak egy helyben és semmit nem csinálnak. Fegyver meg nem látszik és lõni sem lehet. Viszont király hangok vannak és szép a pálya is.
Én egy olyam moncsit szeretnék ami elõtt a "Karmák János" ült... Rulez!!!
Ugyan dehogy :) 1x már én is eljátszottam 1 kissé degenerált társasággal...
"garfield, hogy hasonlítod össze a q3-at négy SINGLE PLAYER játékkal?"
Q3-ban is van single, sõt mivel nem scriptek, hanem botok ellen küzdesz, még jóval színvonalasabb is. És különben is a MOHAA meg a WOLF inkább multiban hódít, szóval nem értem a kérdést.....
Hát mivel a q3 motor alkalmatlan szingli készítésre. Minden szingli része szááááksz. Mivel multira készítették. Ezért virul a fejem, mint szingli-fannak, hogy a DoomIII engine szingli lesz.
zárójelben említem, hogy a carmack-interjúban is volt szó arról, hogy a D3 engine-je alapvetöen single lesz, a megvilágítás-rendszer meg ilyesmik miatt eléggé nehezen tolerálná a lag-ot a multiplayerben.
nos, ha mindez igaz, akkor Carmack tudatosan padlógázzal rohan a biztos bukásba
ami ma nem multi és nem licenszelhetõ anyjáig az BUKTA
Volt itt szó az engine késõbbi licenselésérõl! Én erre csak egy valamit mondok:
Sokan meghalnának szívproblémák miatt egy esetleges Undying 2 alatt ezzel a motorral
aztán majd esetleg meglepödsz, hogy mégis. vagy ugyanúgy, mint az Unreal engine ez is kettéágazik, és lesz egy multi-toleráns, meg egy single-jellegü változat... (elvégre a Quake4röl nem sokat hallani...még)
A DoomIII alapvetõen SZINGLI lesz. Ergo nem MULTI. Ezért mondhatjuk, hogy a DoomIII engine a DOOMIIINAK KÉSZÜL és nem techdemó. De lehet majd licenszelni, és lesz benn multi. Ezt kategórkiusan kijelenteni hogy "ami ma nem multi és nem licenszelhetõ anyjáig az BUKTA" hülyeség. Nem csak azért, mert lesz multi is, és licenszelhetõ is, hanem mert maga a kijelentés is hülyeség.
Egész egyszerûen, egy mondattal : az id Software a Doom III -at készíti.
Magyarázva a mondatot: NEM techdemó lesz, nem reklám, hanem egy ízig-vérig teljes játék. Nagyon jó, méghozzá.
A Quake4-et már fejlesztik, DoomIII enginere, és magában a Doomban is lesz valszeg multi.
Természetesen teljesen más multira írni egy játékot, mint szinglire. Ezért örülök, hogy a DoomIII szingli alapbeállítottságú lesz.
melyik doom nem volt ízig vérig teljes játék??
mind az volt
csak MÁRA (eltelt 10 év!) egy ekkora technikai lépés UGYANAZZAL a játékmenettel már csak techdemónak jó, ahhoz hogy teljes értékû game legyen, kéne valami újat hozni bele
persze csak találgatok, de nem nagyon hiszem, hogy bármiben is eltérne a játékmenet az elõdöktõl
Szerintem nem lehet összehasonlítani egy olyan játékot, amit kurzorgombokkal irányítottál, egy DoomIII-al. Hogy az irányítás változása elég-e a 10 éves fejlõdésnek, azt nem tudom, de olyan hülyeség most kijelenteni, hogy semmi új nem lesz benn.
na mindegy, ha esetleg valaki elakad majd benne egy fejtörõnél, akkor szóljatok, én is kipróbálom
Szólni fogunk, megígérem.
Ekkora marhaságot... :) Egy FPS-ben miért fontos, hogy legyen fejtörõ? Ha fejtörõt akarok elõveszek egy régi CRPG-t és azzal játszok! Egy FPS-hez sok dolog kell, hogy maradandó élményt tudjon nyújtani, de szvsz az "órákra elakadok, mert nem jövök rá a fejtörõre" az nem! A legfontosabbak talán: - Jó alapötlet - Fordulatos, ötletes történet - Szép megvalósítás Az összes úttörõ FPS (Undying, Half-Life, Unreal, de még a Deus Ex is) mellõzött mindenféle nyakatekert fejtörõt. Ezek alapján nem tudom, miért pont a Doom-tól várná el valaki... lol :) Szvsz bõven elég, ha odafigyelnek a történetre, a meglepetésekben gazdag játékmenetre és nem lesz vele baj. Ha meg az agyam akarom tornáztatni, akkor elõveszem egy ligikai játékot... :)
a hl és deusex kész kvízmûsor a doomhoz és kvékhez képest......
és nem puzzlera gondoltam, csak mondjuk nem ártana, ha nem mindig a legnagyobb fegyver sebezne legtöbbet, mert így egy ötéves is boldogul vele (mellesleg saját szememmel láttam ilyet, csak az UT volt)
és mesélj már nekem a doomok fordulatos történeteirõl, vagy a doom2 jó alapötletérõl......
"Én FPS-rõl beszéltem! A doom 1-2-t egy szóval nem említettem"
ja bocs, a doom az valami real time stratégia volt, csak biztos összekevertem valamivel.......
képben vagy egyáltalán???? A DOOM-ról beszélünk, minden idõk egyik legprimitívebb játékáról, ami kizárólag arról szól, hogy ÖLNI SOKAT GYORSAN. Namármost a 3. rész valószínûleg követni fogja ezt az elvet, hisz nem véletlenül ez a címe! De mégsem követné, akkor meg azért szar, hisz ha már doom akkor legyen is olyan. Persze az utóbbi esetben engem érdekelne, mert nem vagyok egy doom rajongó, és leszarom a hagyományokat.
nem flémelni akarok, de egyelõre mindenki a grafikától esett hasra
persze én is, és nagyon várom már, hogy kipróbálhassam
de a DOOM az DOOM, akármilyen szép is legyen...... és bocs, ha valakinek a lelkébe gázoltam, de én ilyen vagyok, tahó módon elugatom a véleményemet, senki ne vegye személyeskedésnek
és azzal is tisztában vagyok, hogy itt én vagyok kisebbségben, mert a többségnek elég, ha lõhet napestig, én meg nagy naivan mindenben a szellemi kihívást keresem :)))
szóval PEACE
Lol, várj kitörlöm a könnyket a szemembõl... :))))) Egyszóval és röviden: NEM! :D
''ugyanaz lesz, csak über grafikával'' Most komolyan kérdezem, hogy honnan veszed az infókat, mert én egészen másokat olvastam a hivatalos beszámolókban és nyilatkozatokban (meg az a rész, ahol a csávó az árnyékba rejtõzik, hogy a szörny ne vegye észre, is kifejezetten a ''megyek oszt hent'' játékmenetet vetíti elõre :DDD). Persze lehet, hogy mindenki hazudik és neked van igazad... :))))
mondjuk a Hitman (igaz, csak az elso 5-6 pálya, és nem is FPS...) nem igazán errõl szólt
a Thief absz. nem, a System Shock 2 sem agyatlan hent volt
és akárhogy is kapálóztok, a HL sem errõl szólt, voltak keményebb részek, aztán félelmetesebbek, aztán ügyességi, egy kis logikai, stb... ezzel szemben doom : 1 pálya - 150 enemy, 3 fegyver, 2 pálya - 300 enemy, 6 fegyver, X pálya - összes enemy, összes fegyver...... ez van, nem vitték túlzásba az ötletgyártást
nekem az a bajom, hogy miért minden FP SHOOTER? Miért ne lehetne egy First Person nézetû, gyönyörû grafikájú, de kevés harccal nehezített játékot csinálni, amiben ha akarsz lõsz, ha akarsz sunnyogsz?
de honnan veszed hogy ez nem az lesz... kijelentetted hogy mivel doom a neve tuti henteles lesz, tehat szar. ha meg nem hentelés lesz azert szar, mert doom a neve :D
nem, de egy függvény eredményét is ki kell számolni... ÉS emellett meg is kell jeleníteni. egy AI-t nem úgy kell programozni, hogy repeat ha lát(ellen) akkor támad(ellen); until meghal(); ennél azért nagyobb számítási kapacitást igényel... bár ha jól rémlik van valahol itt a játékosok közt kibernetikusunk :) (SQJ? bocsi, ha tévednék..)
''és akárhogy is kapálóztok, a HL sem errõl szólt, voltak keményebb részek, aztán félelmetesebbek, aztán ügyességi, egy kis logikai, stb... ezzel szemben doom : 1 pálya - 150 enemy, 3 fegyver, 2 pálya - 300 enemy, 6 fegyver, X pálya - összes enemy, összes fegyver...... ez van, nem vitték túlzásba az ötletgyártást''
Bazdmeg felejtsd már el azt a kibaszott Doom-t, egy 10(!!!) éves játék! Komolyan mondom, ha te azt hiszed, hogy 2003-ban majd elõállnak egy csili-vili, de nagyrészt az eredeti Doom-mal megegyezõ agyatlan hent játékkal, akkor (ne haragudj nem akarok személyeskedni), de jó nagy hülye vagy, akire odafigyelni sem érdemes! Most komolyan ezt te sem gondolhatod, szvsz inkább benned van, hogy ''csakazértse'' hagyom annyiban a dolgot... :(
ez a te véleményed
de én még mindig várom, hogy eláruld, szerinted mit lehet még a stíluson belül újítani
és ne üvöltözz, elolvasom anélkül is, ha beszélgetni akarsz, akkor érvelj is, ne csak cáfolj
Lehet szerteágazó történet pl. Ki mondta, nem lesz? Lehet tök jó npc-k lesznek, a HL egyszerûen isten volt a dokikkal meg katonákkal. Lehet, hogy nem megyekoszthent lesz, pl. amikor csávó elbújt a sarokban, és elment a szörny...? Sõt, a bemutatóban a szörnyek felét lõtte le kb., többi elõl simán elszaladt. De ha azt akarja, gondolom el tudott volna bújni is elõlük (ami egy bemutatón nem lényeg, mert nem azt akarja nézni a nép, ahogy egy monszta egyhelyben áll és te elosonsz, hanem mozgás közben akarják megfigyelni) Akármi lehet még. A DoomIII-at készítik, nem 386-osokra.
Érveljek? Azokra a találgatásnak sem beillõ paranoiára, amit levágtál. Ez elég nevetséges ne haragudj. Egyébként én írtam, hogy interwiew-kban megmondták, hogy nagyon izgalmas és fordulatos lesz a játékmenet! Azonkívül ezen az ''elbújok az árnyékban a szörny elõl'' részt is sikerül általában nem észrevenned... :PP
Újítás??? Senki nem beszélt újításról a grafikán kívül. Itt arról van szó, hogy alaptalan vádakkal illetsz egy még sem jelent játékot és mi megpróbáljuk felnyitni a szemed, mert ennyi baromságot, mint amit leírtál már rég olvastam...
Vélemény. Nekem nincs véleményem, majd, ha megjön a játék lesz, csak addig faszságnak tartom lehúzni, amig nem nagyon lehet róla tudni semit. Sõt egyenesen szánalmasnak, ahogy próbálsz minden egyes szalmaszálba belekapaszkodni és bizonygatni a franc tudja, honnan álmodott igazad... :P
söt mar a doom2 bewn is benen volt hogy a szörnyket össze lehetet ugrasztani es igy egymast nyirtak ki :D
tehat mar oda is kellett logika :D es nem csak agyatlan hent :D
Abszurd dolog azt hinni, hogy 2003-ban majd kiadják egy 10 éves játék (aminek a korában mégcsak nem is létezzett más alternatíva!!!, míg manapság azért ott van néhány év tapasztalat!!!) új reinkarnációját nulla újítással! Te nem érzed, hogy ez nevetséges???
"alaptalan vádakkal illetsz egy még sem jelent játékot"
sorry, de ez nem igaz
én magát a stílust fikázom, mert alapjában véve primkó, a játékot csupán a névadó elõdei alapján kategorizáltam
egy szóval nem mondtam, hogy szarabb lesz mint bármelyik másik megyeklövök játék (sõt a legjobb lesz), csak annyit, hogy megyeklövök játék lesz..... na jó, inkább megyeklövökelbújokazárnyékbanmegyeklövök játék.............