Konzolos: nem azért, de ha nézted, hogy mi jön ps2-re, akkor az is feltûnhetett, hogy a nagyrészük pc-re is jön. Persze van ami nem, de van ami meg csak pc-re.
A 3dmark-kal kapcsolatban: ez a program azt mutatja, hogy milyenek leszenk a játékok egy kis idõ múlva. (erre is való, megnézi játék-környezetben a géped teljesítményét). Ugyanígy volt a 2000-nél is, amikor megjelent nagyon jó volt a játékokhoz képest, aztán hamarosan ugyanolyan szintre értek azok is. Mellesleg az allied assault képek sem sokkal gyengébbek, azok pedig játékból vannak. Vagy megnézed a Halo screeneket (mind pc-rõl van), esetleg Morrowind, vagy Dungeon Siege, ezek mind játékok, nem tesztprogramok.
Végül elmondom századszorra is: az x-box NEM lehet SOKKAL gyorsabb egy nv20+p4-es pc-nél, ez nem lehetséges. Valami elõnyt nyújt az integráltság és a jobb optimalizálhatóság, de nem annyit, amit egy jobb proci és több memória ne tudna kompenzálni. Mellesleg még a "ps2-párti" Zolti is elismerte, hogy az nv20 egy jó procival többre képes ha kihasználják, mint a ps2, és ez kb fél éven belül valósul meg. Az nv30-ról meg ne is beszéljünk.
konzolos: Jaj öregem, ne égesd már magad ilyen kijelentésekkel! Elolvastad egyáltalán az eddigi hozzászólásokat? Egyre inkább kételkedem ebben.
Whoa! Ez tényleg felért egy kiütéssel, most ezt pozitív példának szántad? Már bocs, de ez olyan borzasztó, hogy újabb rossz pontot szerzett nálam a LucasArts.
Az elsõ csalódásaim PC-n voltak, de látom tudnak szemetet csinálni PS2-re is. Sajnos Lucas-ékat ma már egyre kevésbé lehet a jó játékfejlesztõk közé sorolni. Kár, hogy ezt kell mondanom, mert sok régi kedvencemet nekik köszönhettem.
Ezeket a játékokat már csak a STAR-WARS név adja el, különben átlag alattiak :(
Picit KOZSO-s eltt a feje a csavonak, nem? Csak a TINCS hianyzik :)))))))))
PyRex
Egy kep a 3D MARK 2001 keszulo PC-s 3D tesztprogrambol:
Hehe, MATRIX rulez :)
PyRex
Meg ez a "tv-rõl digizett kép" is hülyeség. A TV akkor befolyásolja a kép minõségét, ha a tv-képernyõt fényképezik le kívülrõl. A képekek nyilvánvalóan nem így csinálják (általában). Hogyha viszont "capture-ölik", akkor semmi köze a tv képéhez, legfeljebb annyi, hogy az svideo kimenetrõl "capture-ölték", viszont akkor is lehetne jobb minõségû.
Hehe, konzolos, ne egesd mar magad ilyen keppel. PC-re (szinte) ugyanez a game kijott mar vagy 2 eve, a grafika AKKOR volt kb. ilyen, de a nagy felbontasnak koszonhetoen nem latszottak a hibak annyira. Nekem az eg tetszik a kepeken a legjobban. A legtobbon sima szinatmenet, eljen PS2!
A TV felbontast amugy nem ertem, mert csomo jatek screenshotot viszont 640x503, meg ilyen hasonloan hulye felbontasokban lehet latni. Na mindegy, en maradok a minimum 1024x768-nal, azt' csa' :))) De ha jol tudom amugy: a PS2-tes jatekok legtobbje valami 640x224 vagy ilyesmi (a 200 az biztos, a vege az nem) felbontast hasznal majd.
Ja, a tv 640x480-at sem tud rendesen megjeleníteni, nem véletlen lesz jobb a kép, ha rákötöd a konzolt egy monitorra. Viszont így is még messze elmarad a nagyfelbontású pc-s játékoktól. Meg némelyik konzolos játék 640x480-nál is kisebb felbontást használ, ez látszik a képeken is. (elég megnézi a giants ps2 képet, 642x447 a kép, és a játék pixelei sokkal nagyobbak, tehát még ki van nagyítva, úgy lett 642x447. És ennek nincs köze a "korai verzió"-hoz, és némely más játékon is látszik.)
A TV 640x480-an NEKTEK lehet, hogy tényleg megfelel. De nehogy azt mond nekem, hogy felér egy 17"-es monitor által adott borotvaéles képpel. TV-den max még filmet tudsz nézni. Ezzel szemben egy normális PC-n ezernyi más dolgot is megtehetsz, nem csak játszhatsz. Zene és video szerkesztés, 3D modellezés, Ray-trace, programozás, sõt én még TV-t is azon nézek. Ezeket nem lehet munkának nevezni, sokkal inkább szorakozásnak tekinthetõek. Nehezen tudnám elképzelni, hogy valaki mondjuk egy TV képernyõ elõtt 640x480-ban probálna egy normális modellt megszerkeszteni. Utoljára a 8 bites korszakban voltam rákényszerülve arra, hogy TV-t használjak. Kicsit sem bánom, hogy ezt mára a múltba számûzhettem.
Egy csöpp irigykedés sem volt a megjegyzéseimben. Egy ILYEN játékra nekem semmi szükségem. Ha jót akarok játszani elõveszem a "régi" X-Wing Alliance-t. Az is jobban néz ki! Az LA mint írtam mostanában túl sok csalódást okozott a játékosoknak. Ez pedig nem használ az üzletnek. Mára az LA CSAK SZERETNE nagyobb játékkészítõ lenni. Ha nem is bukott a cég, minden esetre stagnál. A mostanában kiadott rágogumi játékaikat konzolon még el lehet adni, de a PC-s közönség már nem annyira vevõ erre a stílusra. Mellesleg a LA-nak is vannak PC-s fejlesztései. Többek között, egy a Star Wars univerzumban játszódó, on-line RPG-n dolgoznak az EverQuest fejlesztõivel közösen! Ezt pedig köztudottan nem lehet eladni konzolra... Jó lenne arra is ráébredned végre, hogy a legtöbb fejlesztõ PC-re IS fejleszt. Ráadásul az X-box-ra fejlesztõ cégek többsége PC-n is ki fogja hozni a játékait. Márcsak azért is, mert nagyobb piac mintha csak egy konzolra dolgoznának. Kis befektetés, több pénz és a pénz beszél...
Ja és hagy ne soroljak föl néhány jó kis játékot, amivel soha nem fogsz konzolon játszani.
Mellesleg kb ugyanannyi jó játék jön csak pc-re mint csak konzolra, és a 90 százalékuk mindkettõre, viszont sokszor nem is minden konzolra, tehát vagy pc+ps2 vagy pc+xbox stb.
Mondjál még néhány nagy céget, konzolos.(ne a Square-t, az eddig is csak konzolos volt) A LucasArts is fejleszt pc-re, miért látná csak a konzolokban a jövõt? Mert egy ilyen primkó játékot konzolra írt meg? Attól még a jó kis kalandjátékokat és X-wingeket még csinálja pc-re is. nem beszélve a Galaxies-rõl (vagy mi a neve).
Konzolos: Gratulálok! A képeken nagyon jól lehet látni, hogy hová butították le az X-Wing sorozatot. Az anno egyik legjobbnak tartott ûrszimulátorból a Lucas Arts-nak sikerült egy mezei arcade progit kerálni. A gépek mûszerfalai eltûntek, helyetük csak a TV-képernyõk színvonalára butított primitív HUD féleségre futotta. Jól látszanak a mosott texturák. Meg az alacsony felbontásból eredõ fürészfogak az objektumok széleinél. Állítom, hogy az évekkel ez elött megjelent X-Wing Alliance vagy a Balance of Power messze túltesz ezeken. Azoknak legalább nem 640x480-ra optimalizált grafikája van. Ezen kívûl még sorolhatnék programokat ebben a stílusban. Az eltelt években a LA csak folyamatos csalódásokat okozott a rajongóknak. Nem is baj, hogy csak konzolra dolgoznak mostanában.
És errõl a Commandos2 képrõl még nem is beszélve, valahogy 1024x768-ban szebben festett a Commandos. A folytatás pc-s verziójából meg inkább nem linkelek be képet, mert az 1-1,5 megás pic kicsit lassítaná a fórumot.
Na ezt sem ide akartam, sorry. Mindenesetre befejezesnek szep sorminta lett :)))
PyRex
"baszodni"? En az ERTELMES vitara gondoltam, mellesleg erdekelnek a konzolos jatekok is, stb. De ha nem - nem. En nem eroltetem.
PyRex
Miért kell erõltetni? Nem olyan nagy öröm itt baszódni.
Na milesz senki nem ir semmit? :)
PyRex
Ilyen sokat? :)
PyRex
Es az uj jatekokat mondd, mert arrol volt szo.
PyRex
Sorold mar fol nekem azt a 30-at, amit UGYANARRA a platformra mutattak be az elmult honapban - kivancsian varom...
PyRex
konzolos, aszittem, ezen mar reg tul vagyunk. Eloszor is most magatok ellen beszelsz, mert a G1 (a havi 200-hoz kepest, amit valamelyik konzolos allitott :) iszonyuan keves uj jatekot mutat be, mondjuk havonta 5-6-ot, aztan azt ismetlik. De ugyanennyit bemutat PC-re is. Ezek altalaban azert az igenyesebb jatekok termeszetesen.
PyRex
Szerinted még nem láttuk a mai konzolokat mûködni? Nincs ehhez szükségünk a G1-ra. Személy szerint nekem csalódás a mai konzolok teljesítménye. És javaslom nézz meg néhány újabb (jó) játékot pc-n. Te is meglepõdnél.
Mostantol uj alairasom lesz:
Nem olyan iszonyú jó a grafika.(bár nem rossz) Csak kokas kérdezte, miért nem használják ki rendesen a T&L-t a játékok. Hát ez kihasználja, de fõleg a sebességben mutatkozik meg.
ember:
Linkelj be 1-2 kepet: kivancsi vagyok, de most nemtok leszedni 120MB-ot reggelig :)
Kokas: az F1 Racing Championship egészen jól kihasználja a T&L-t. Megnéztem a demót egy gyengébb procival és tökéletesen futott. (viszont az env. mappingtõl iszonyúan lassult, úgyhogy azt kikapcsoltam) Végre jönnek a T&L-es játékok, remélem egyre több.
nya senki? :)
PyRex
Gyertek a csetre dumalni! :)
:)
PyRex
Nyah: akinek van kedve ma este eloben csevegni a temarol, az ismet johet a szokasos cimre:
http://chat.trefort.net
GAME szoba - en ott vagyok.
PyRex
Megnéztem. Jó játéknak tûnik. A grafika nem egy csoda, kivéve talán a fõhõst. A környezet semmi extra, láttunk már ilyet.
Megnéztem az FFX képeit, van ott egy pic 'She almost looks real' címmel. Ha azt megnézitek, láthatjátok, hogy nem az anti-aliasing miatt homályos a PS2 képe, ugyanis az szépen letisztítaná a lány vállánál lévõ - igen ronda - pixelugrásokat.
És hát... nem nevezném poligon-túltengésnek ami itt látható. Egyszóval pc-hez szokott szemnek csúnya nagyon, persze ettõl még lehet szuper a játék és az a lényeg.
Minden további vita felesleges a grafikáról, a PS2 képe egyszerûen csúnya a PC-s játékokhoz képest, aki az ellenkezõjét állítja, az ingyen juthat az SZTK-tól fehér bothoz.
A The Register-es cikkben szerintem nem hülyeség a ps3-nál a 75 millió poligon/sec. Mivel a ps2-nél a kevés memória és a kisebb fillrate miatt nem tudják kihasználni a 66 milliót, ha normális textúrákat is akarnak. A sonynál rjöttek, hogy mit kell fejleszteni, ezért növelik a fillrate-et és a memória méretét. Ezekkel már tényleg lehet számítani 75 mill poli/sec-kel futó játékokra, ami egyáltalán nem rossz, tekintve, hogy a jobb ps2-es játékok ránézésre olyan 100-200ezer poligon mozgatnak egyszerre(a legjobbak, a gyengébbek ennél sokkal kevesebbet), ami másodpercenként 4-8 millió/sec, stabil 40 fps-sel számolva. Tehát az a 75 mill/sec nem olyan kevés, amilyennek hangzik, fõleg, hogy normális mennyiségû textúrát is tud majd mozgatni vele. (talán a sony is rájött, hogy nem minden a polgion/sec). Eléggé úgy tûnik egyébként, hogy a ps3 egy felturbózott ps2 lesz (hol van az 1000x-es sebesség!) Viszont ha mégis elírás (ami lehet, hiszen furcsa, hogy elõ mernek állni az nVidiánál rosszabb adatokkal), akkor még nagyobb sebességre lehet számítani. (persze addigra már az nv50-et fogjuk tesztelgetni itthon..)
De nem tudom, miért ilyen pixelesek/homályosak a ps2 játékok. A DC képe is élesebb. Szerintem a ps2 640x480-nál valamivel még kisebb felbontást használ a játékokban, vagy csak rossz minõségû a kimenet(mindegyik?), vagy nem tudom.
Ha egy kicsit elmosott az azért lehet hogy ne legyen pixeles (Anti-aliasing). Nekem így is elég jó lesz. Ezért meg néhány hasonló programért érdekel a PS2, nagyon jó hangulatuk van, és még szépek is.
JA, nem rossz, bar tok elmosott, valahogy ez idegesit mindig... De valoban szepen nez ki, plane a csaj :)
PyRex
Ja, királyul fest. Tényleg.
Én is utálom. De az FFX-et megnéztétek?
Kar, hogy utalom az ilyen jatekokat :)))))
PyRex
Ehh :)
PyRex
Ja, forrás: daily radar
"We've played NBA Live 2001 on the PS2, and while it is a very good game, the PC version is better. In addition to better graphics at higher resolution (on a high-end PC), the computer version has a..."
Better graphics. Hmmm. Pedig ez ps2-re készült hamarabb.
Annyit meg hozzafuznek, hogy az aldott jo szivem nem hagyott nyugodni, hogy miert ilyen ronda aPS2-tes kep, es kirpobaltam, hogy leveszem az osszes extrat (bump mapping, stb.), de meg igy is normalis texturak voltak. Szoval probaltam magamnak bemagyarazni, hogy biztos azok meg csak lebutitott kepek, de nem: Ott egyszeruen vagy nem raktak ra texturat, vagy nemtom. Valoszinu, hogy ugyan a sok poligont birja a gep, de mivel egyszerre igencsak nagy terep latszik mindig, a sok nagyfelbontasu texturahoz mar nincs eleg memoria, es ezert nem csinaltak meg olyanra. Vagy nemtom, az is lehet, hogy 1 het mulva kijonnek uj kepek. Passz...
PyRex
konzolos:
"Azt elfelejtik Pc-sek,hogy a Giants-hoz Pc-n legalább 1Ghz-kell,ill. a piacon a legjobb videokártya hogy valamicskét futni tudjon,mert egy közepesen erös konfigon igencsak szaggat,nem csak nálam másnál is gondok vannak(full-cd-s verzio),ezen kivül nevetségesen darabos a föszereplö mozgása,a viznél bug-ok vannak,szoval az egész mintha össze lenne dobva,az optimalizálásra meg semit sem fektettek,500-as pentium alatt ki játszik manapság(gondolták).Az egy dolog hogy nem raktak antialiast a Ps2-be,de ezt elrendezi a nagy Tv,aki monitorra köti,annak tünhet csak darabosnak az élek közelröl.A másik dolog hogy igencsak kezdeti fejlesztésröl van szo,ugyanis nem átirják egy az egybe,mint ahogy Dreamcast-on szokták,hanem ujra meg kell irniuk Ps2-re a progit.Ez melett normálisan lessz optimalizálva Ps2-re,és játszhato lessz,nem 20 frame/sec el fog döcögni."
konzolos, akkor igencsak nem jol allitottal be valamit, mellesleg NE TNT2-n nezd lecci (ha jol tudom, neked az van...), mert igencsak T&L-re van optimalizalva. Ma atvittem a jatekot, meg a videokartyat a haveromhoz, neki egy 850-es Celeron2-je van (566-rol felhuzva) ami most kb. 23-24e Ft-ba kerul. Azon a konfigon 1280x1024x32bitben (T&L-lel) iszonyatosan jol ment, es semmi bug nem volt... Ennyit errol. A masik dolog: En NEM arra monddom, hogy ronda a kepe a PS2-tes valtozatnak, hogy nincs antialias (bar a PC-snel sincs, megsem olyan pixeles...), hanem a TEXTURAKRA. Nyisd mar ki picit a szemed, es nezd meg a 2 kepet: milyen texturak vannak a PC-s kepen pl. a hegyeken (vagy a hazakon, vagy mindenhol :), es milyenek a PS2-s valtozaton... Ossze sem lehet hasonlitani. OK: elfogadom, hogy korai fejlesztes, de TE linkelted nekem be ezeket a kepeket, meg a cikket, hogy PS2-n milyen jo lesz... Hat szerintem fele olyan szep sem lesz. Azon kivul PC-n kijon 1000-nyi olyan dolog, amit te a TV-n 640-es felbontas mellett NEM fogsz latni (hiaba tudja az effektet a PS2), pl: az egesz taj BUMP-MAPPING-ja, stb... Nem hiszem, hogy TV-n nagyon eszre lehetne venni, legalabbis a kepen marhara nem latszik. Ja, es tegyuk fel, hogy megirjak rendesen... Mikor is fog kijonni? En mar addigra 2-szer vegigjatszom.
Astard:
Figyu: en ELISMEREM, hogy a PS2-n gyonyoru jatekok vannak / lesznek. Csak hat a Giants (most meg) marhara ocsmany. Ennyi. En ELISMEREM, a konzolosok NEM. Ez a kulonbseg. Ok kifogasokat talalnak...
A felbontas novelesevel nyilvan nem lesz tobb poligon, tehat egyertelmu, hogy ugyanolyan szogletesek. A texturak sem (mindig) lesznek nagyobbak. De a PS2-esnel, mintha nem is lennenek texturak, nem?
PyRex
A konverziókról annyit, hogy ha a ps2 annyival erõsebb lenne, akkor nem lennének gondok a konverziókkal sem.(ahogyan a ps1-> pc konverziók sem voltak gyengébbek a ps1 verzióknál általában) Viszont ha szar is egy konverzió, annak nem abban kéne megmutatkoznia, hogy a textúrák sokkal rondábbak, és kisebb felbontásúak, hanem mondjuk hibás a grafika, vagy lassú, stb.
PyRex:
Valóban undorító ez a Giants PS2-s kép, még PSX-en is szebbek vannak, még tanulniuk kell a programozást(PS2), de egy PC-s fejlesztõ nyilván nehezen ismer ki egy teljesen más rendszert. Azért pillants rá tapasztalt fejlesztõk munkájára is pl.: SquareSoft: Final Fantasy X, mostanában jött ki 9 HiRes screenshot, itt nem szöletesek a karakterek sem a terep, még pre-rendernek is elmenne olyan szépen kidolgozott minden.:
Ezt nézzétek +: http://ps2.ign.com/previews/14008.html
Silent Hill 2 (Konami) Ace Combat4, Kessen I-II,
A konverziókról meg annyit hogy ugyanolyan szarok minden platformon oda-vissza.
Gabo: Nem véletlenül 60FPS ám, ugyanis Amerikában és Japánban NTSC 60Hz a szabvány és az pont 60FPS-t tud megjeleníteni, és annál már hadd ne kelljen több. Azt se mond hogy PC-n minden textúra 1248*1024-re van optimalizálva. Ne akarom bantani PyRex gönyörû képét, de azon is látszik ez. A pligonok meg nagyobb felbontáson is ugyanolyan szögletesek, és ez még jobban is látszik.
A Sacrifice-nál a sebességen nem növel sokat, mivel az stabil 30 fps-t próbál tartani. Tehát valszeg T&L-lel kicsit több a poligon, messzebb is jobbak a tárgyak, több a virág a földön stb, de ezek nem túl feltûnõek. De mondom, majd jönnek, amik jobban kihasználják.
(nálam T&L nélkül a Giantsben nem lehet bekapcsolni a bump mappinget, ez furcsa, de lehet hogy csak nálam van ilyen)
Kokas: nálam T&L-lel a Giants sokkal gyorsabb. Próbáld másik driverrel. (a 3dmarkban gyorsít a T&L? Mert ha ott sem, akkor gond van.)
Egyébként még ezek sem használják ki a T&L-t rendesen. Viszont ha eltûnnek a TNT1/2-k meg a voodoo-k, akkor majd a fejlesztõk is írhatják csak T&L-re a játékokat.
Na akkor mondom: a "tv-rõl van fényképezve" az úgy hülyeség, ahogy van. Az látszik hogy nem a képernyõt fényképezték le, onnantól meg mindegy.
Konzolos: Az antialiasing mindegy, nem az a baj a képpel. Egyébként feltûnt, hogy a pc-s képen SINCS antialiasing, mégis kevésbé pixeles? Meg az, hogy 640x480-as a ps2 kép, mégis nagyobbak a játék pixelei, mint a kép pixelei? (gyk. a játék felbontása még 640x480-nál is kevesebb) DE. Ha ezektõl eltekintünk, a textúrák akkor is bozalmasak. Ne mondd már, hogy a kezdeti stádiumhoz direkt rajzoltak rondább textúrákat! Miért nem használják a pc-seket?
Az 1Ghz-es pc hülyeség, épp tegnap mondtam neked, hogy az ennél gyengébb (egyébként elég erõs) gépemen tökéletesen fut a full(és nem csak nálam). Úgy látszik, nem hiszel nekem. Pedig nem hazudok. DE. Ha ettõl is eltekintünk, mire megjelenik a ps2 változat, elég sok embernek lesz olyan pc-je, hogy tudjon vele játszani. (ráadásul, ha nem csinálnak radikális változtatásokat, még szebb is lesz a pc-s (az állítólag kicsivel kevesebb poligon ellenére is(ami nem látszik egyelõre)))
Szép ez a c2 kép, de a csávó kb öt pixelbõl áll, míg pc-n 1024x768ban kicsit jobban látszana, haw ugyanekkora terepet látsz be. (vagy ugyanilyen kidolgozottsággal nagyobb terepet látsz)
Csak futolag olvasgattam bele a dolgokba. Így most csak nevek nélkül feldobok néhány dolgot.
25-30 fps-t lehet, hogy az emberi szem már folyamatos mozgásnak érzékel. De aki már próbált bármilyen FPS-t ilyen sebességen, az tudja, hogy esélye sincs olyan ember ellen, akinek mondjuk min. 2x ennyit nyom ki a gépe. Ez ugyanis erõsen befolyásolja a mozgás és a célzás pontosságát. Teljesen más egy hosszabb utánvilágítással (lehet, hogy nem ez a szakszerû elnevezése) rendelkezõ TV-n vagy egy félhomályos szélesvásznú moziban 25 FPS-sel pergõ kéepeket nézni, mint egy tûéles nagyfelbontású monitor elõtt látni ugyan ezt. Másrészõl hiába tud a konzolod 60 FPS-t, ha egy átlagos TV-nek csak 50 Hz a képfrissitési frekije. Fizikailag nem képes a TV megjeleníteni a 60 FPS-t! Lehet, hogy Én élek egy másik bolygon, de szerintem egyenlõre nem jellemzõ, hogy magyarországon mindenkinek HDTV-je lenne. 800x600 -as felbontásnál nagyobbat pedig igenis érdemes használni. Aki nem képes észrevenni, hogy nagyobb felbontásban a megjelenített tárgyak kidolgozását mind polygonok, mind a texturák szintjén nõvelni lehet, az tényleg maradjon csak a TV-je elõtt. Vagy ha a felbontás nõvelésével járó képminõség javulást nem képes észrevenni vegyen szemüveget. Hiába lehet egy konzolt monitorra kapcsolni, ha a játékok nem skálázhatóak és a használt texturák, modellek csak 640x480-as felbontásra lettek optimalizálva. Ráadásul mivel a konzol vasa is erre a felbontásra lett belõve, nagyobb felbontások esetén az erõtartalékai rohamosan csökkeni kezdenek.
Azzal kapcsolatban, hogy a SONY ki akarná túrni a PC-ket a játékpiacról csak egy dolgot vetnék fel. Melyik cég mondana le egy havi többszáezer dolárt hozó piaci szegmensrõl? A képlet a következõ, adott egy játék, aminek nem kevés pénzért eddig szinte minden frissített verzióját megvették a rajongók. Ha jól tudom, akkor már túl vannak a 200000 eladott példányon! Ráadásul ezek a rajongók havonta kifizetnek még 10$-t azért, hogy folytathassák a játékot. Ez a SONY tuljdonában lévõ EverQuest. Az MS-nek is van egy hasonló rendzsere, ami ugyancsak óriási összegeket hoz. (Asheron's Call) Kétlem, hogy rákényszerítetnének mindekit aki játszik, hogy álljanak majd át az X-box-ra.
Mára ennyi.
Egyebkent nem tudom, ez mire jo... Ha TI mutattok valamit, ami TENYLEG szebb, azt ELISMEREM. Ha EN mutatok valamit, ami egyertelmuen szebb (akinek jobban tetszik a PS2-n keszult kep, annak eleg erdekes a latasa...), akkor jonnek a kifogasok, hogy: "tv-rol fotoztak, stb..."
Igen? Hat jo... Igy is lehet. Akkor most berakok egy olyan kepet ide, amilyen felbontasban PS2-n a rohadt eletben nem fogjatok latni ezt a jatekot. Csak azert, hogy fajditsam a sziveteket:
Giants 1280x1024x32bit (PC)
ui: Konzol-partiak: el kene gondolkoznotok picit azon, hogy ha valami TENY, es LATHATO a bizonyitek is, akkor nem kifogasokat kene talalni, hanem egyszer az eletben belatni, hogy: "hat bizony, ez szebb PC-n..."
Erre persze semmi eselyt nem latok...
PyRex
Ez a "tv-rol lett fotozva" ez nemtom mi akar lenni... Tv-rol fotozva nem lett, mert az azt jelenti, hogy a TV-t lefenykepezik, itt meg lathatoan nem az tortent. Na mindegy, a lenyegen nem valtoztat: egyszeruen szornyu minoseguek a texturak a PS2-tes leendo valtozaton. Persze, ez meg boven nem vegleges, de nem valoszinu, hogy a PC-s szintjet eleri majd, ha most igy nez ki... Persze tobb poligon lesz benne, az teny (bar a kepen pl. a hegy pontosan ugyanolyan szogletes, mint a Pc-s kepen...), de ilyen ronda texturakkal hiaba a sok poligon.
PyRex
Azért az a hegy tv-n se nézzen ki így..
Sot, inkabb igy:
GIANTS 640x480x32bit PC
GIANTS 640xnemtommennyi PS2
No comment...
PyRex
En csak 2 kepet mutatok megint:
GIANTS 640x480x32 bit (PC): http://www.extra.hu/pyrex/giants1.jpg
Persze, a konzolosok szerint a PS2-tes kep sokkal szebb, igaz? :))))))))
PyRex
Én a szememmel mérem a Framerate-et, és ha annak jó akkor nekem is. Ha jól tudom a szem 25-30f/s-ot érzékel és a filmek is ilyen sebességgel pörögnek a mozikban vagy neked az is szaggat?
Léptem
Bye by Astard
Astard: de mondom. Mármint amikor a fakk2-t mutogatták, lassabb volt mint nekem annak idején a TNT+celeron konfigen. Lehet, hogy ment valami a háttérben, amivel felvették a játékot, hogy le tudják adni, nem tudom. Mindenesetre a G1-on lassabb néhány játék, mint kéne.
Mivel néha nézem a Game1-t, és ezt nem idegesítésként mondom, de ha szaggat egy játék akkor az biztos hogy PC-s. Nehogy azt mond hogy lassú a gépük mert akkor az megint a 22-es csapdája.
Att, kicsit visszatérve a kiszorításhoz. Nyilvánvaló hogy a konzol nem szoritja ki a számítógépet, mivel más célt szolgál.
Nem mond hogy soha, mert az elég hosszú idõ és remélem hogy a jövõben ki lesz szorítva a hagyományos PC egyéb térröl is, és átveszi a helyét egy megbízható, mûködõképes Számítógép/Rendszer....
Gyertek a http://chat.trefort.net cimre! Es ott a GAME szobaba!
MOST :)
(eloben jobb!)
PyRex
Anti-aliasing akart lenni, remélem!
Jól szólsz Zolti, FFX, KessenII, Silent Hill2 de ezen programok játékélményérõl egy PC-s nem tud nyilatkozni. Jó az FFVIII-at kiadták PC-n is, én is láttam, szörnyû átirat volt, akárcsak PSX-en a Populous3.
Zolti, ha vennek PS2-t en is csak azert vennem, ez legalabb egy normalis, es total logikus erv. Amit persze paran nem ertenek meg. :) Pl. a Silent Hill nekem is tetszett PSX-en, es a 2-vel is jatszanek rohadtul, de sajna PC-re ugye az nem lesz. PErsze emiatt nem veszek PS2-t, de mindenesetre az unokabatyamnal asszem majd jot jatszom a Silent Hill2-vel is, meg majd MGS2 + nehany jobb jatekkal. Itthon viszont maradok a PC mellett, esetleg az X-Box ami nalam labdaba rughat, de ez majd akkor derul ki, ha az elso visszajelzesek mar megjelentek rola, miutan kijott...
PyRex
He, enyém volt a 2001.!
FIFA 2001, nézd a GameOne-t majd ott elmondják hogy milyen PS2-n.
És pc-n mik a kedvenc játékaid? (ez nem kötekedés, csak érdekel, tényleg!)
Nem mondtam, hogy rosszak a nagy betûk, csak ebbõl látszik mennyire rossz a tv képminõsége. De mondjuk míg egy akciójáték még nagyjából élvezhetõ 640x480ban, addig egy 2d-s rajzolt játék (pl commandos 2) csak nagyfelbontásban igazán látványos.
Örülök neki hogy nagyobb betük vannak konzolon, így nem kell belebujnom a monitorba hogy eltudjam olvasni a hangyányi betüket. Att: 51cm böven megteszi, ülõtávolság = képátmérõ*5-7 Ez olyan mint amikor a monitortól vagy kb 1m-re, bár még közelebb hogy mindent láss a szupi felbontáson, én nem szertem ha közel arcomba sugároz az electro-smogos monitor.
És Zolti, milyen játékokkal játszol ps2-n? (mert eddig kevés olyat, ami igazán tetszett volna (nem grafikailag))
Jeremy: de nem a pc-den játszol elsõsorban, és nem hiszem, hogy valami király lenne (lehet hogy tévedek), tehát nem ismered annyira a pc-s játékokat, nem tudod mire képesek egy megfelelõ gépen, nagy felbontásban.
Ember: TV-n még a 320x256 is éles vazzger nemhogy a 640*512, az valósággal tûéles (és te láttál már TV-t RGB-Scart-kábellel az Nem homályos). Még BG2-t is láttam olyan felbontáson. Meg a Giants mint legjobb grafika (PC GURU(kicsit nehezemre esett kiirni a PC-t a GURU elé) hát az kb DC.
Jeremy:
"Különben is 800x600 feletti felbontást ki a franc használ?Semmi értelme,max ha Paintshop-ban rajzolsz,vagy modellezel."
Na ebbol latszik, hogy nem surun jatszol 1024-ben :)
Nalam az alap felbontas is 1024x768, mert szinte az osszes netes oldalt ilyen felbontasra optimalizaltak ("rajzoltak", stb.), de jatek kozben NAGYON NAGY kulonbseg tud lenni akar a 800x600 es az 1024x768 kozott is, ha nem hiszed, szivesen megmutatom neked.
A PC pedig sosem lesz masodhegedus, szerintem a konzol sem. Inkabb egybe fognak fonodni szerintem.
PyRex
Egyik sem lesz másodhegedûs, mivel platform/(arcade)autós/verekedõs/akció(nem fps) játékokban a konzol, stratégia/kaland/rpg/fps/akció játékokban a pc a jobb. (minkettõnél ott van az akció, mert mindkettõn vannk jók, de más stílusúak)
Jeremy: ha játszottál volna 1024 fölött 17 colos monitoron, nem így vélekednél. Játékokban is van különbség. Tv jó a 640x480, de csak azért, mert nem tud többet. Nem pixeles a tv képe, viszont nem is éles, elvesznek a részletek. A kisebb betûket el sem lehetne olvasni rajta, ezért csinálnak olyan batár ezelõfelületet a konzolos játékoknak, nagy betûkkel, gombokkal.