axert örülök hogy egyre többen igyvannak vele :)) en mar 2 eve ezt mondom :)
dehogynem... manapsag ez a divat... beleirnak egy bena rutint hogy egy hudeszeplegyen azt közbe alig veszel eszre különbseget, de a jatek mar 2* es hwt követel...
Ez a játék nem sokkal szebb, mint a Quake 2... Vagy az unreal1... :( Geforce3=min 64 MB RAM texturatömörítéssel... Akkor miért kell SZÁNDÉKOSAN ilyen elképesztõen alacsony felbontású texturákat használni?! Nyugodtan lehetne NAGY texturafelbontást használni, attól kissebb (pl. 16 MB-os) kártyákon lehetne csökkenteni a texturafelbontást (percek kérdése megírni egy ilyen algoritmust...)
Na és hol itt a magas poligonszám? Még egy 3DSMAX is szebbet renderel... :)
Hát nemtom, de ha csak ilyen textura maszlagokat csinalnak a kartyeszra...amibol nemsok mindent lehet kivenni akkor egyenlore folosleges...szerintem sokunka az ilyen ertelmetlen SZARsagok nem kotnek le...
laa-yosh nem fikazni:)
Mondjuk valami Heroes4-et, vagy... FinalFantasy 9-10et, vagy...