Köszönöm! Az Otto-s Maxi Clio-ra kva irigy vagyok :D annyira elszállt az ára hogy letettem róla, ugyanúgy a Pug 306 Maxiról. Pedig nagyon tetszenek Az S4-is nagyon bejön, de abból ha minden igaz lesz majd 1/24-es makett arra pályázok ugyanígy az S1-es audira is. A Ranga Lacis Delta az Ricko? Vagy nem 1:18? (most építek egy 1/24-est én iscsaklinkelem a képet)
Nekem mindig is tetszettek azok a japán verdák, amelyeken erősen érződik az amerikai hatás. Legyen akár japán belpiacos, vagy az államokba szánt típus.
Hú, ez gyilkos... Így utólag már bánom, hogy felszámoltam a Porsche szekcióm java részét és csak néhány versenyautó maradt. Máskülönben ennek is jönnie kellene. Persze néha megfordul a fejemben, hogy talán újra...
ááááá, piszok szépek ezek az RS-ek, nagyon bejönnek még szerencse hogy 911 soromba csak a Turbo verziókat gyűjtöm, most spórolhatnék egy ilyenre is :DDD ... egy láva vagy egy viola színben
meg se merem majd nézni, félő -ahogy magam ismerem- hogy engem is megfertőz a dolog mindig is szerettem az ilyesmit..... csak sose engedtem közel magamhoz őket, nehogy lefertőzzön :)))))
Gyors ránéztem, és tényleg composit van odaírva. Mindegy az, részletgazdag lesz, ez a lényeg! Nem vagyok én szinesfémkereskedő.. :D Gondolom a Gt2Rs is ilyen téma..
Igen.Az első csomagot várom. Öszintén szólva az első számot már megvettem a boltban, tetszik, még csak 490 Ft ba kerül;) Én is az apukammal kezdtem ezt a nagy kalandot :D
180 körül lesz elméletileg.. Kihozzák, a 991-esből a gt3rs -t is kihozták iszonyat gyorsan, itt is úgy látom h már meg van az Aa kódja, itt lesz ez is, max 3hónap, figyeld csak meg! Amiről az Aa képet kiad, az már dobozolás alatt van majdhogynem. ;)
Volt opcióban hát.. Már kétszer is félretettem rá a pézt, de mindig lebeszéltem róla magam.. De majd most! Neked falubélimnek mondom, Janee barátunk ahogy téged befertőzött az amcsi vasakkal, úgy engem is valamivel.. :) Holnap érkezik egy Traxxas Slash 1/10 Stadium Truck, meg rögtön némi tuning is.. :)
- Ezt? Sajnos szerintem sehol, legalábbis hivatalosan boltokból biztosan nem. Valószínű hogy joglejáratos lett, ezért sem csinálja már a Kyosho ezt a modelltípust - de ha csinálná is, vszínű hogy azt már műgyanta alapokon fogja (mint pl. a Testarossa vagy az F40 változatai). Esetleg a Bburago csinálhatja még 1:18-ban, de az meg nem prémium minőség.
- Én nemrégiben vettem egy gyűjtőtől, aki felszámolta a meglévő darabjait.
Nem akarom fikázni a fém modelleket, csak birtokolva kb. 160 fém modellt és 10 resint, úgy látom, hogy könnyebb lehet pontos modellt gyártani szobahőmérsékleten lassan kötő műgyantából, mint több száz fokos izzó-olvadt, qrva gyorsan dermedő fémből. És nem kell túldramatizálni, a fém modellek sem szoktak aránytalanok lenni (bár nekem is van, ami kukába való, de nem gyártotta más, pl. a '64-es GTO, amit asszem a Guiloy csinált), csak részleteikben nem annyira finomak, mint a műgyanták.
Nem csak a melós bére ment fel (bár a kínai 2016-ban 4× annyit keresett, mint 2002-ben), de felment a nyersanyag ára is (a cink ára 2004-ben 0.4$/font volt, most felszállóban van és 1.6, ami szintén négyes szorzó), az energia se lett olcsóbb, és konkrétan a BBR-ről tudom, hogy a modell árának 20-25%-a jogdíjra megy.
Kedves Gyűjtők! A segítségeteket szeretném kérni, keresem az OTTO féle BMW E39 M5 kerekeit, a komplett 4 darabos kerékszettet. Ha lenne valakinek eladó (tuning miatti csere okán) akkor a 4 darab kereket szívesen megvásárolnám 10.000 Ft-ért. Az elérhetőségem: [email protected] Köszönöm.
Erőltetni ?? Nem erőltetnek ők semmit, amire nincs igény az úgy is megrohad a polcon, de ezeket szétkapkodják--> limitált, bőr/plüsstalpas rezsinek, 4-5-600 eurókért... Ez szimpla matek üzlet... Mi a túrónak gyártanának többXannyiért igényes-nyitható fém modellt, ha a töredékből megvan a rezsin, jah... és még drágábban is eladható
Autósfronton maradva; olyasmi ez mint a kis-közv.befecsis turbó vs. oldschool szívó-nagymotor, van egy retrótábor aki siratja hogy ilyen jó meg olyan jó volt a szívómotor, és van egy aktív vásárlóközönség aki közbe veszi a kis turbósokat na most akkor mit fognak gyártani ? A modellgyártás is csak egy üzletág, profitot fogják nézni, nem azt hogy "pár" régivágású gyűjtő miért sír / mit preferál.
Amúgy pont nemrég írtam, megértem azokat akik nem belépő-színt rezsineket gyűjtenek, nekem is van két fém - és két gyanta R35-ös, egymás mellé rakva a fémek olyanok, mint egy totálkáros autó egy nem túl jól sikerült karosszériamunka után. Ha elveszed a gyantást, önmagukba teljesen OK.
No de mindentől függetlenül én is nyitható-fém párti vagyok, de tetszik v. nem, vitrinbe egy igényes rezsin (pár lépés távolságból egy igénytelen is) jobb lesz mint egy akármilyen fém, az se rossz hogy a fényezésük soha nem lesz szmötyis vagy rosszabb esetbe ragyás, a többség meg soha nem nyit rá a modellre, vagy még a dobozából / vitrinből se nagyon veszi ki, ako meg minek-kinek....?
Ha nagyon értelmetlen dolgot akarsz találni ebbe a képletbe, akkor keress rá a bayen az otto E39-es M5-ösre, vagy mondjuk a szintén zenész Escort RS Turbo-ra, mert oké az otto is 59€-ért, de mikor 259-ért megy el licittel(!) ...
"Nézd meg a valóban szép Espada modelledet: az igazi autón a küszöb és az ajtó alsó törése egy pengeéles vonalként fut végig. A te modelleden ez egyáltalán nincs így, de egy műgyantán sose látnál ilyen hibát, hiszen ott egy tömb a küszöb, ajtó, meg a sárvédők."
- Hm... érdekes, nekem ez fel sem tűnt, amit írtál erről a küszöb dologról, hát nem tudom, ez engemet abszolúte nem zavar.
"... a zárt műgyanta modelleket sokkal pontosabban lehet legyártani, így ezek a "szobrok" a vitrinben az esetek 99%-ában lenyomnak bármilyen fém modellt"
- Semmi baj, maradok az aránytalan fém modelleknél.
- Egyébként ha olcsóbb az előállítás, ergo az öntési módszere - akkor mi a toszé' b@sszák fel ezeknek a szobroknak az árait..? Na nem, ekkorát azért nem ugrottak a 'óccó kínai melósok fizuja sem...
- mert sokkal olcsóbb az öntészet, így sokkal kevesebb modellt kell legyártani, hogy megtérüljön; - mert a kisebb példányszám nagyobb exkluzivitást jelent, tehát magasabb árat; - a kisebb példányszámmal olyan rétegmodelleket is lehet gyártani, ami csak kevés embert érdekel; - mert sokkal egyszerűbb modellváltozatokat gyártani plusz egy lébeömlővel, szárnnyal, lámpa nélkül, stb.; - mert úgysem lehet megcsinálni nyithatóban (a legkisebb erőltetéstől szarrá törne a műgyanta); - a zárt műgyanta modelleket sokkal pontosabban lehet legyártani, így ezek a "szobrok" a vitrinben az esetek 99%-ában lenyomnak bármilyen fém modellt; - mert a modellgyűjtők nagy része az életbe' nem veszi ki a modellt a dobozából, még vitrinbe se teszi, nem hogy nyitogatná, akkor meg minek nyithatóra gyártani? - mert az átlag kínai melós1989-ben évi 5000 jüan körül keresett, 2002-ben 17e, 2013-ban 35e, 2016-ban már >60e jüant vitt haza, ráadásul 1t vasérc (most ezt értem el) 2001-ben 13$ volt, 2014-ben meg 178$. A műgyanta ára tutira nem ugrott ekkorát (de majd egy vegyész megmondja), így stabilabban lehet tervezni és gyárat működtetni.
Nézd meg a valóban szép Espada modelledet: az igazi autón a küszöb és az ajtó alsó törése egy pengeéles vonalként fut végig. A te modelleden ez egyáltalán nincs így, de egy műgyantán sose látnál ilyen hibát, hiszen ott egy tömb a küszöb, ajtó, meg a sárvédők. Viszont a tiéd nyitható. Valamit valamiért.
- Az Espada jól fog mutatni a Miura mellett! Az Espada meg azért is jó befektetés modellautó fronton, mert lényegében csak az AA gyártotta. Csodálom, hogy erre a típusra nem cuppantak rá más gyártók...
Üdv.
- Ez még a szebbik Kyosho modellek egyike. Ugyan nem láttam az AA-féle verziót, de szerintem annak mínőségét simán hozza.
- Tudom, totál unalmas és kivesézett téma, de megint elgondolkoztam azon, hogy miért akarják a gyártók ennyire erőltetni ezeket a műanyagból készült szobraikat vagyonokért..? Nemrég parkolt be hozzám eme csodás darab, igaz későn és viszonylag drágán - de úgy gondolom hogy megérte. A meglévő Lamborghinik mellé ez a modell kulcsfontosságú volt a számomra - talán ez minden idők legszebb Lamborghinije az Espada után. A modellautó látványa, a lényeges alkatrészek kidolgozása, nyitható elemei, a gyönyörűen felhordott festékezése még most is letaglózó, ma már a Kyosho sem csinál ennyire igényes munkákat die-cast fronton, gyakorlatilag ők is kezdenek "elkurvulni" és teljesen átállnak a rezsinek felé. Azt sajnálom, hogy viszonylag későn kaptam észbe - ma már ez a modelltípus is elképesztő pénzekért cserél gazdát...