Nem csak az autó, hanem maga a modelled is klasszikus :) Biztos nem az elmúlt 10 évben gyártották ezt az Ansont! Nem annyira mint egy régi UT-nek vagy prémium modellnek, de neki is megvan a patinája. Alapvetően igaz amit írtál, én annyit tennék hozzá hogy a mai modern autók közül a karakteresebbeknek simán van esélye hogy jó 20 év múlva hasonló státuszba kerüljenek mint a jelenlegi klasszikusok. A lelkét úgyis az emberek, a sztorik, a helytállás és a "teljesítmény" (nem kifejezetten a motorteljesítményre gondolok) hozza meg idővel!
Nálunk, már jó ideje megy ez a sorozat. Mire megveszel minden számot, kijön egy jobb CMC belőle. (már ha véget ér a sorozat, és nem hagyják abba féltávon)
Fura vidék ez az 1:43... Ha azt nézzük ennyi maniért már tényleg nagyon jó 1:18 v. akár 1:12-t kapni, de ha megfordítjuk--> anno venni akartam pár 1:43-as Ikarust, 3db lett volna 100ezer, megnéztem őket, de végül nem vettem meg... gondolom azok se lettek olcsóbbak, és egy BBR azért csak egy BBR, jár hozzá szép talp meg gondolom vitrin :)
BBR Ferrari 330 GT 2+2, Enzo bácsi saját autója. Kicsi (1/43), az ára viszont nagy. Úgy értem NAGY: 238€ (~72.000Ft). Szerintem a BBR sem a 400€ feletti 1/18-on nyeri a nagy zsetont, hanem ezeken.
pofas jargany. kar a cegert. pedig az aero-x... na mindegy nem fajditom a szivem
ahogy mondod. ez a megalkuvos szo roppant talalo megfogalmazasa mindannak amit latunk. a promo video eleg jol sikerult, kezdem sejteni mi volt az elkepzelesuk. megse lehetett olyan mint az exalt, mert az talan ralepett volna a ds sarkara (bar meg nem latom melyik ds modellre, mert evek ota csak vacakolnak - egyetlen igazi premium modelluk van a ds5), de az instinct meg tul meresz lenne, igy inkabb egy ilyen biztonsagi designt jatszottak el (mar mar szinte opelesen), de az orrat akkor se ertem. bevallom oszinten nekem a legszimpatikusabb az egeszben a keret nelkuli ajtok, amivel probal ugyan a peugeot sportos multjara utalni (rallye, lemans, meg ki tudja mi mas) de eppen csak annyira amennyire az ultrakonzervativ jean baptistenak nem tunik fel. a beltere szerintem nagyon sikerult, ha az uj peugeot beltereket nezzuk, ez kifejezetten illik a i-cockpit semaba. picit tovabbfejlesztettek is rajta. a c oszlop, hat igen...eleg jol kivagtak a rezet azzal a vizszintes vonallal amivel a szaguldas latszatat keltik allo helyzetben is. bar nem vagyok nagy peugeot szakerto (szegyenszemre pl csak most tunt fel, hogy mar volt 508 korabban is - eddig valahogy sikerult nekik a radarom alatt mozogni - tobbszor is csak az utcarol - vagy meg ott se - ertesulok legujabb modelljeikrol - szegyellem is magam erte rendesen) (nekem az igazi peugeotok az 504 coupe, nautilus, feline, quasar, oxia, onyx, exalt, instinct stb ) - javitson ki batran aki ert hozza, az elnevezes gt, gt line olyan teutonos hurokat penget. legalabbis szamomra. azert eloben is megneznem. szoval egyelore sajnos azt kell mondanom, h szamomra nem egy aphrodite, vagy egy ingenlath-fele volvo vagy egy olyan marka ami utan megfordulnek az utcan. de ez nem jelent semmit, mert az urus se gyozott meg, pedig sokan odaig vannak erte. a concept valtozat merfoldekkel jobb mint a szeria. igazabol ezzel az autoval sincs semmi bajom, csak mint annak idejen a 607- a nautilus miatt nem tetszett soha. ez meg az instinct meg az exalt miatt talan soha nem fog. bar soha ne mondd, h soha
Összességében elég szép lett, de látszik rajta, hogy egy kicsit "megalkuvós" a dizájnja. Hátulról nagyon tetszik, és az oldalnézet is átlag feletti. A c oszlop környékével és az oldalablakok "végződésével" sok gyártó nem igazán tud mit kezdeni, de itt az is átlag feletti lett. Egyedül az elejével nem igazán tudok megbékélni. Mintha egyszerre akarna a konzervatívabb közízlésnek is megfelelni, de azért kicsit próbál különcködni. Nekem ezért nem áll össze az eleje. A belseje inkább különleges mint "abszolút szép", de igazán csak egy beülés után lehetne értékelni.
Sziasztok! Esetleg van aki előfizett a De Agostini "Régi idők Legendás Autói" - sorozatra? Mi a véleményetek? Érdemes előfizetni? Jó minőségű? Nem tudom mit csinájak?
Volt egy ilyen, a Nissan Almera egyterű változata, az Almera Tino. Aki nem tudná, a tinó a herélt bikaborjú, amiből nagy korára ökör lesz. Az ki is jött ezzel a névvel, de szerintem sose futott 100db-nál több egész Magyarországon. Én évek óta egyet sem láttam.
Hogy a Ferrari is kapjon, ezekre gyakran mondják, hogy "az olasz paripa". Hát... a paripa az egy ökör - lóból: a herélt csődört (mént, hímet) hívják így.
Azt dúdolgatják a FB-n, hogy jó pár ilyen már megjelent 1:8-ast, az ebay-n 100-150 körül próbálgatnak eladni. Van állítólag már több ezekből, Pobeda, ZISZ 110, amin meglepődtem kis Polski a "legendás" lakókocsijával. T34-t azt láttam én is, de posztoltak valami oldalt, amin már ezerkettes Zsiga is van. A fene tudja... Nekem volt Pocher Ferrari F40-m. Nagy marhaság volt annak idején megvenni. Én '94-95 körül szereztem, jutányosan, egy áruház felszámolás során a 800 DM helyett 400 DM volt. Így is iszonyat drága volt. Igaz, összeszerelve, vitrinnel kb 1200-1500 DM volt akkoriban. Nekem ez a fele-harmada ár nagyon tetszett, gondoltam a gyűjteményem éke lesz. Nos az volt... Majd félméteres, 5 kg-s "masztodont" kerülgettem egy 55 m2- panelban. Eladhatatlan volt. Sokan nem ismerték az értékét, amikor megmondtam mennyi lenne, általában a 3,14csába küldtek. Pedig tényleg nem nagy árréssel árultam. Csak 2011-ben tudtam megszabadulni tőle. Lesz sok olyan "madár", aki beugrik nekik. Azt hiszi, hogy egy 1:8-as modell az a csoda és övé a világ. Tapasztalt, igazi gyűjtő nem fogja megvenni. Tisztában lesz az értékével, a rizikóval, hogy végig viszik-e a sorozatot és nagyon tisztába lesz vele, hogy ezekből nem lehet gyűjteményt összehozni. Hacsak nem hangárban lakik az ember. Szerintem az igazán kőkemény-kőgazdag gyűjtők sem vesznek pl. az 1:8-as Amalgamból egynél többet...
Még a '90-es évek közepén, végén, azért volt példa a név módosításra. Akkoriban az Autó-Motorban volt egy cikk, hogy már nem emlékszem melyik márka (talán a Nissan), de volt amelyiknek magyarul rosszul csengő neve volt. Tahó, tinó, de ha jól emlékszem még valami pina is lett volna. Valamennyit ezért módosítottak a nevén. Mondjuk engem nem zavart volna ha van otthon még egy Pina-m. Nincs avval semmi gond. Jó reklám szöveg is lehetett volna. Pina, hogy mindig kéznél legyen! Ha meg szar lett volna, mint a lentebb emlegetett "legendás" Dacia, akkor így módosult volna: "... verd bele!"
:) Talán lesz egy vicces magyar oligarcha,aki vásárol egyet,és mondjuk rendszám szinten bevállalja...Majd Cartu.....Ő talán tudja mi az az erős pista,vagy inkább nem...Gyanítom a Gresham palota éttermében nem erős pistával hozzák ki a babgulyást....
250-300ezer?? Az baráti. 200ezer körül már van 1:8-as Pocher Lambo és arra nem kell éveket várni, hogy összeálljon. Gondolom minőségben is köröket ver a Dáliára. Mondjuk fel lehet fogni úgy, hogy részletre veszel autót nem túl kedvező THM mellett :-)
"...beleülve meg állati kényelmes volt a Zsigához képest."
Sztem itt ki is merült az összes előnye
Amúgy tény ami tény, tényleg kényelmes volt, meg vagány volt a 4kereklámpa, akkortájt nem nagyon volt ez jellemző, emlékszem volt egy 1500 v. 1600-as Lada 4kereklámpás a lakótelepünkön, minden nap elsétáltunk és csak néztük milyen vagány, 180ig órázva :) Ritkán jártak vele, bár akkortájt mindennel... max 2hétvégenként.
ps.: de hogy mondjak egy "legendát" állt egy Záporjóska is a telepen, évekig... de tényleg már mind a 4kerék leeresztve, full pókhálós, ki se láttál a mocsoktól, a piros fényezés narancssárga lett a Naptól... kerekek felfúj-új aksi és pöcc-röff beindult mint egy gőzmozdony (füst+hang) úgy lőtt ki, szinte megrészegült hogy elindulhatott... aztán 150méter egy hatalmas robbanás és leállt, benzin bele és ment tovább. Utoljára szerkesztette: PP993RS, 2018.02.21. 17:39:13
Simán abbahagyják ha nem éri meg nyomni, kutyát nem fogja érdekelni hogy félig kész csak a dákó, csatahajó v. bármi más...
Persze az érem másik oldala hogy ezeket csak így lehet eladni, nyilván a kutya nem adna értük 250-300ezret, de így biztos lesznek akik elkezdik összerakosgatni.
Amúgy mindentől elvonatkoztatva; a kész modell -ha tényleg olyan lesz- nem tűnik rossznak.
Ez az Eagle Moss magyar cég egyáltalán? Mert lehet, hogy a Dacia legendás volt Romániában (mert ott kb. ez volt az egyetlen elérhető autó), de nálunk..? OK, az egykettes Zsigából én is bámultam az 1310-est (beleülve meg állati kényelmes volt a Zsigához képest), de azért az se volt legendás...
Ma jött a BBR-től: 250 TdF Faro Dritto. Nagyon ütős szín-kombó.
Ezekbe inkább az a szép, mikor úgy kb. a felénél sutty... és kútba dobják az egészet, mert a kutya nem vette.
Volt amúgy ilyen "legendákba" 1:43 trafikárú-szerű valami is, hasonló kaliberű csodákkal... Látva azokat én is elgondolkodtam ki a bánatnak pattanhatott ki hogy ezek legendák voltak...? Max a nosztalgiát ráakaszthatják, mert idővel a sz.r is lehet nosztalgikus.
Nem csak ha te lennél autógyár... erre azért odafigyelnek, hogy ne legyen ultragáz, gondolom a Pistával úgy voltak ez van... itt elfér. Végül is nem vulgáris, csak mókás
a végeredmény pazar...mondjuk 1:8-ban......60 centi hosszú.......és igen, ha egy számban jön egy hűtőmaszk kb. akkor húzós a vége. Ha pedig le is állnak vala az ultra gáz....
Nos kérlek, pont ezeket feszegetik a Facebook-on is. Onnan a hír. Pont ezt vetettem fel én is, mi van ha a kiadó közben rájön, hogy nem veszik annyira, mint várták és beszünteti a forgalmazást? Amúgy a FB-n többen elemzik, hogy kb. 250-300ezer Ft lesz a vége és bizony volt már rá példa, hogy félbeszakadt a kiadás. Tudtommal volt már ilyenre példa, hogy abba hagyták. Ha jól emlékszem a Bismarck csatahajó fulladt be így, de annak idején még a Kyosho féle RC Ferrarival is voltak cirkuszok.
Mibe fog ez kerülni a végén? Hány számot kell megvenni, hogy összeálljon a csoda? Mókás akkor lesz, ha mondjuk a felénél rájönnek, hogy veszteséges az egész és abbahagyják a kiadást.
Na tessék, íme egy újabb "agymenés"... A "LEGENDÁS" Dacia 1300-as, 1:8-ban! Eaglemoss - Dacia 1300
Tudnám mitől legendás? OK, az 1310 TX - TLX az legendás volt! Volt apámnak is, 1986-ban, amikor katona voltam vett egy ilyet. A szabadságaim nagy része azzal ment el hogy rakosgattam össze a fater kocsiját. Az volt a szerencsém, hogy jó helyen, jó beosztásban voltam és rengeteget voltam otthon, hogy azt a "LEGENDÁSAN SZAR" kocsit bütykölgessem...
Ferrari 488 Pista. Komolyan: Pista... Tudom, hogy olaszul azt jelenti, hogy "pálya" (pl. Pista di Fiorano, a fioranói versenypálya neve), és csak a magyarul beszélő, az autóról valaha is halló pár tízezer embernek hangzik hülyén, de ha én autógyár lennék, tutira körbeküldeném a lehetséges neveket a márkaképviseleteknek, hogy véleményezzék: nem hangzik-e hülyén a nyelvükön az új autó neve.
Nem'tom a GTO-t miért nem merték meglépni. Nekem az is jó lenne, ha a gyári tuningos verziókat mindig ugyanúgy neveznék, mert volt ugye 360 Challenge Stradale, F430 Scuderia (ez a legjobb), 458 Speciale, és most 488 Pista.
Amerikai Edisön. Ennek tényleg sokkal nagyobb... :)
Remélem jó autót szúrok be, ezek a Porschék olyan egyformák, mint a kínaiak :)))
Nagyon szivesen Hamarosan kiderul minden. Egyelore egy hatalmas szoborral riogatnak peugeotek. Sajnos (?) onnantol, hogy az instinct megjelent boritekolhato volt az exalt nyugdijazasa. De az egy szornyu kep az autorol, szerintem ennel azert csak jobban nez ki. A belsorol csak azt tudom mondani, hogy az a kep amit latunk, az nyilvanvaloan egy korai tesztautoe. Ennel azert finomabb lesz, de az alapelrendezes megmarad.
Mivel itt nálatok meghatározó a minőség, a színvonal, illetve a választék, ezért bátorkodom hozzátok fordulni egy kéréssel, kérdéssel. Az alábbi Mercedes 280 SE-coupe modellt keresem, nincsen valakinek eladó? (Norev, 1:18, gray színű.)
Wow, ez már nem piskóta, hátulról már-már szexi :D Gratula hozzá!
Nem vagyok Porsche szakértő, de az Ignition első európai autója nagyon is amerikai, nem? A harmonikás lökhárítók és az óriás hátsó ütközőbakok nekem erre utalnak :) Utoljára szerkesztette: 355, 2018.02.19. 17:13:02
Igen, én is azt néztem, hogy ez jobban ül, nagyobb a felni, de ha eredetiségről akarunk beszélni, akkor azt kell hogy mondjam, Autoart a nyerő autentikus kinézete végett.. Ez valahogy sportosabb, mintha a stuttgarti gyárban Jozefh kért volna rá egy extra ültetést illetve nagykerekeket.. :) Amúgy szép nagyon. Utoljára szerkesztette: crosspeet, 2018.02.19. 15:47:43
Az Avanstyle/Frontiart kb. ugyanennyi, de ott kapsz egy szép vitrint ami tényleg brutál masszív, már - már üveg szintű, (fogtad Te is az R35-öst, attól volt olyan bazi nehéz) meg jár még hozzá ugye a szép bőrös-plüssös talp, cserébe a modell gyengébb mint egy IG :/ Inkább a modellre költsék a manit... sztem.
Köszi! Nehéz a válasz, mert resin áll szemben a (jobb esetben) fém, nyítható verdával. Ráadásul nekem Autoart-ból csak a Blackbird van meg, ami egy tuning 930-as. Sajna normál 930-asom nincs, így korrerkt összehasonlítást sem tudok végezni. Az IG 210 euro-ba került, ami ráadásul jó árnak számít, ha az IG árakat nézzük. Máshogy megközelítve: 2 db normál árú GT-Spirit és én inkább veszek 1 db IG-t, mint két db. GTS-t :-) A csomagolás sajna semmi extra, kb. az ablakos Autoart doboz szint. Igazán örültem volna, ha az árba belefér egy vitrin és egy komolyabb talp is.
Nekem ez jobban tetszik kiállásra, mint az AA, az IG nagyon erős ebben, jobban ül az autó, sportosabb, és a felnit is "véletlen" nagyobbra méretezték, olyan mintha a Singer belenyúlt volna a felni+futóműbe :) így szemre sztem 17es a 16 helyett... de lehet a hátsó 18, (csalókák ezek a peremes felnik) ha megnézel 1:1 fotókat, az AA autentikusabb, mai szemmel picit esetlenebb, (magas autó-kisebb felni) de ezek ilyen voltak akkor.
1szómint100, bitang jól elcsípték az autót, lesz itt baj ha jön majd egy 964, 993 Turbo :/
Ahogy már írtam a faxbukon is--->nagyon patent gép! Nem csalódtunk -most se- az IG-be, sztem itt kezdődik és végződik a rezsin, nem is egy vicc 5-600 eurós modell, (bár elnézve a klasszikus Porse modellárakat, még lehet annyi) de már minőség olyan amire van értelme pénzt adni, lehet 2-3x annyi mint egy otto, de egy átlag AA-ból is vehetsz jópár budget modellt...
Grat hozzá! És a legfőbb kérdesek egyike, jobb-e ez, mint egy nyitható Autoart..? ;) Ára, ha nem titok?! Amúgy szép darab, láttam lesz v van feketében is.. Ezek talpal jönnek, bőr, vitrin meg miegymás, vagy hogy kell elképzelni ezeket..?
Csomag érkezett :-) Ignition Model Porsche 930. Kis szériás darab, mint az összes IG, így lehet, hogy ez az egy darab van/lesz belőle hazánkban. Ha jól tudom, akkor ez az Ignition első európai utcai autója, eddig európai autóból csak versenyautókat adtak ki. Jól választottak, egy legendás darab került ki a kezeik közül. Van egy olyan megérzésem, hogy rövidesen rengeteg tuning Porsche fog érkezni tőlük. Igényes munka, mint az összes IG, az esetleges hibákat majd a Porsche szakértők észreveszik.
Alapjaiban nyilván nem, de azért vannak erősen visszautaló részek, pl a hátsó lámpabura mindkettőben egy hosszú vízszintes fekete sáv benne függőleges csíkokkal a ledek. Ezen képek alapján egyértelműen jobb mint az eddig látott álcázófóliával. A műszerfal/középkonzol nekem az optimálisnál "túltagoltabbnak" tűnik.
Köszi a képeket, érdekes volt látni, hogy jelenleg hogy állnak a modellel!
Odaát negyvenezeré' hirdetnek két HW Elite 599XX-et (darabját ennyiért, muhaha!), pedig pont alattuk van egy BBR iá-on 60-ért, ami azért egy hangyányit jobb és sokkal ritkább modell. Hiába nyitható a HWE, nem sok részlet van a gépház alatt. Az, hogy 60e a BBR, jól mutatja az 599XX keresletét.
picit aggodom is miatta, mert nekem se tunik vmi nagy dobasnak. foleg az lehet a baj, hogy meg az opel elott mar keszen kellett legyen (volt!) es nem volt meg a megfelelo dontes arrol, hogy pontosan hova menjen a marka. de az exalt tul meresz lenne es kivegezne a kategoriajat. legalabbis stilusban nem sokan rugnanak labdaba. esetleg meg az instinct vonalait feltetelezem benne...bar ezek franciak...sose tudhatjuk hiszen a kovetkezo citroen sedan is elvileg forradalmasitana a kategoriajat. (megjegyzem mar ilyen is volt korabban, nem is egyszer) feltetelezem a cactus fele hozzaallassal. ha megfigyeled, akkor az onyx utan picit elmentek mas iranyba ami a designt illeti. ezzel csak annyit szeretnek mondani, hogy a kozelebb talan nem volna eleg.
Annyiért bőven jó vétel volt, kifejezetten szép darab! Még -oktatási céllal- egy bubu kéne mellé, jól lehetne szemléltetni a minőség fogalmát a kis csemetédnek :) Nekem sajna nincs semmilyen Ferrarim, ha lenne is akkor a képzeletbeli fontossági sorrend -szerintem- egy kisebbfajta szentségtöréssel kezdődne az igazi Ferrárisok szemében: 456 SW és Pinin. Utánuk jönne az F40-50 páros majd egy 348-as, esetleg még egy 550-es.
A háttérben lévő kis nari Golf esetleg..? Nem illik a gyűjtimbe, pedig piszok autentikus darab! Privibe jelezze ha vakakit érdekli, még bontatlan! Sajnálom kitenni a kalaptartóra ahhoz túl szép.. :)
Jó ez a szín, kicsit látszik hogy gyantás-nem nyílik, de ahogy mondod sajna ennyiért ezt kapja az ember. Egy IG modellbe az a durva hogy simán nyitnál rá, annyira élethű a rés
Fotóztam neked is egy 1:43-ast.. :) Kisfiamnak rendeltem, 30 helyett 8euró volt akciósan, Kyosho Dnano. Ez vmi Rc távirányítós cuccnak a kasznija, de egész jó, a 2éves kisfiamnak meg főleg.. :) pedig diecastban az F40 Kyo az ütős, még 1:43-asban is nyílik (nem ez a Dnano széria ugye).. Neked van F40-esed, milyen..?
Na, kicsomiztam, azt kell h mondjam, nekem nagyon szembetűnő hiba eddig sem létezett a Gts 911-esekben, de ez főleg gyönyörű! Persze majd az Aa meg fogja mutatni, h mit is lehetett volna kihozni ebből.. :D (be kell h valljam egyértelműen diecast rajongó vagyok, de nem nyitogatom nem gurigatom, vitrinbe szép a resin is).. Meg ugye most ez óccóbb.. Qrva Autoart árszabása.. :/
Így igaz, koncepcióautókból csillagos ötös a Peugeot, én is kíváncsi vagyok, hogy szériában mit alakítanak. A médiában az 508-ról keringenek pletykák és képek, mint következő új modell. Eléggé álcázzák, de nekem nem tűnik valami izgalmasnak. Örülnék, ha kicsit közelebb állna az Exalthoz.
nekem 18-ban van, ez as se nyilik csodaszep, kivancsi leszek vidal mennyire meri megujitani a formanyelvet (szeriaban, mert conceptekben nagyon - ez, az instinct, a fractal, stb)
A Gt s-re elég sok qc panasz van mostanában, nekem régen is sok nyűgöm volt velük, úgyhogy ezeket biztos kihagynám. Csettintős rezsin nincs 200euró alatt, és ha egyszer befut egy olyan, a többi gyantás pikk-pakk gyengusz lesz mellette, kb. mint az AA egy budget modell mellett.
Persze ettől függetlenül nem fogok 200+-os rezsineket gyűjteni
Viszont az ár ugye.. Ma érkezik apához egy Gts 991 gt3 Rs kék.. Nézem, kiadja az Aa is márciusban, feketében, diecast ugye.. Kint 180dollár lesz, nos mire ideér lesz min 200euró.. Szóval egyelőre jó lesz ebből nekem a resin is.. :/ Remélem ma megérkezik. :)