Konkrétan át lehet fúrni a kalaptartót, minden sarkon bontanak Golfot, fillérekből egy másik kalaptartó meglenne, simán az eredeti lecsavarozásnál lehet rögzíteni... De lehet hülyegyerek Jóskásnak tűnnék.. XD :D
Gratula, fincsa cucc! A kalaptartós ötlet szerintem jó. Inkább a rögzítésre kell koncentrálni, nehogy elguruljon, vagy leessen. Esetleg egy plexit is lehetne rátenni, gondolom van olyan ami szűri az UV-t. Nyílván akkor is van kockázat, hogy a napfény egyéb összetevője kicsit kikezdi, de ha nem volt olyan drága, szerintem meg lehet kockáztatni. Nagyon funky lenne.
Hozzám is csak olasz jöhet, vörösben :) Az 1/12-esek sokkal komolyabbak, de egy Maisto abból is 20€ alatt van. A Minichamps meg nem nagyon csinál olasz vasat, csak egy pár versenymatricás Ducatit, de azok 85€ felett vannak. A Truescale fog még kihozni párat (pl. 2015 Ducati 1299 Panigale-t vörösben), de annak még nem tudom az árát.
De mivel hogy van itthon egy Golfunk is 1:1-ben, gondolkozok rá hogy a kalaptartóra kerüljön.. :D Vajon hogy bírja a napot, rázkódást..? Általában garázsban van a gép, és ritkán használom, de nem tudom mennyi idő alatt lenne látható a nap káros sugárzása.... Valószínű nem tartana sokáig.. :(
Jaj, ezeket én is nézem olykor, Főleg Ducati, MV Agusta illetve Aprilia, de főként 1:12-ben.. pirosban! :) Nekem a nagy Porschék mellé kéne, pl Minichamps.. de még nem szántam rá magam, a jó ebből sem olcsó.. :)
Én három ilyennel lettem gazdagabb (egy Bimota nincs a képen, még hiányzik a hátsó tengelye, de már van rá donorom). A három 1/18-as Maisto moci együtt volt 1800Ft és egész jól mutatnak a Ferkák mellett.
Én meg egy ilyet szereztem be, illetve kettőt is.. XD Még nem tudom mi lesz a sorsa, egy már elkelt, ma érkezik a második.. Olcsó volt. :) Lehet kéne rá valami korabeli gokartpapucs.. :D
Sztem is ez a legjobb generáció, én dolgoztam ilyen vassal, emlékszem mekkora flesh volt hogy hátul ketyeg a motor. Sokat tipródtam hogy megvegyem a Schuco-t, de az baj nem állnám meg hogy ne tegyek alá valamilyen korhű Porsche felnit, vagy simán a klasszikus Fuchs-ot. Viszont ahhoz meg drága hogy szétumbauzzam.
Kár hogy nem ezt adták ki, biztos jobban pörgött volna el mint az alapverziók.
Hú de klasszak, gyorsan bontsd ki és fotózd körbe mindkettőt. Egy ilyen Transporterre már régóta vágyom, ugyanis nagyon tetszik ez a generáció, főleg a szögletes lámpákkal. Kár, hogy nem lehet nyitogatni, variálni az ülésekkel meg ilyesmi. Tudom, vegyek akkor Schuco-t :-) Talán egyszer meg is lépem... Na de komolyan, tolj már néhány képet róluk. Ja és gratula!
Emlékszem, olyan 5-6 (?) évvel ezelőttig a nagy német webáruházak is 20-22 EUR körüli árakkal szállítottak kishazánkba. Szerencse, hogy azoknak az időknek vége.
sziasztok egy ilyen érdekelne ha tud valaki:) Katt csak ebben a szinben
Kár, hogy Ausztrália. Csak ott országon (és kontinensen) belül csak 25$ a szállítás. A vételár 1/5-e... Na most akkor képzeljük el, ide mennyiért ugrál el egy kenguruerszényben. És ha nincs szerencsém, a finánc is belekotor az erszénybe, kíváncsiságból... De amúgy simán lecsapnék rá.
Hidd el, hogy szólnék ha tudnék bármelyikről, mert én nem csípem annyira a vinil tetőt, sokkal jobban tetszenek a hagyományos egyszínű autók, még ha oly merész is, mint a panther pink. A plum crazy is tetszik, de az is vinil nélkül, vagy ha mégis, akkor fehér vinillel. Tetszenek még a go mango, green go, sublime, banana, orange, rally green, bright blue poly, dark grey poly színek. Nekem egy vinil tetős, hemi orange színű 68-asom és egy ugyanolyan 69-esem van, mint a tiéd. Szóval ha egy mód van rá, a 70-es már ne legyen viniles. Ez van.
Nekem az összes Chargerem (kivéve a Bullit, az GL, de alapjaiban ERTL_AW Authentics) AutoWorld. Nincs sok kifogásom ellenük, de nincs is összehasonlítási alapom, hogy az ERTL Authentics-ek milyenek lehetnek. Bár nyáron vettem egy ERTL Authentics Chevy Impala-t (köszi Mikeman), az azért egy nagyon, de nagyon szép, precíz modell. OK, nem letekerhető az ablak, nem feltétlenül acél a laprugó kötege, de ettől eltekintve simán hoz egy GMP szintet:
Szóval ha ilyen szintű egy ERTL Au. Dodge Charger, akkor sajnálom, hogy "csak" AW-m vannak. Őszintén a kéket csak akkor cserélném, ha sikerülne a három kedvenc színváltozatom valamelyikét beszerezni. Ezek sorrendben, a Pink Panther, annak ellenére, hogy anno amikor tudtam volna szerezni (és egy ugyan ilyen színű Challenger T/A-t), az asszony komoly arc kifejezéssel mondta, hogy nem engedi a vitrinbe tenni, sőt, esetleg ki is vágja a 10.-ről. Most már bánom, mert szerintem a páromat is meg tudtam győzni a pénzbeli értékéről. Manapság, ha ilyen feltűnik, horribilis áron szerezhető be.
A másik kívánatos színváltozat a Plum Crazy, ha lehet fekete vinil tetővel, bár van fullos Plum Crazy is. Amúgy itthon a női szekció részéről ez is eleinte, a "repül a 10.-ről" kategória volt
A harmadik esélyes a Piros, fekete viniles lenne, de ezt évekkel ezelőtt láttam az ebay-n, de majd 100ezer körüli áron
Na most, ha bármelyikről tudsz, értelmes áron, szólj! Én megveszem és a kéket eladom neked. Bár van egy gyanúm, hogy te sem szólnál, hanem megvennéd. És jól is tennéd!
Érdemes megnézni ezt a linket, és talán meg is kapjuk a magyarázatot arra nézve, hogy miért olyan lomha a Ferrari jogtulajdonos May Cheung Group. Láthattok egy képet, ami azt ábrázolja, hogy 59 különböző partnerrel áll licenc szerződésben, amelyekből egy a Ferrari. Ezen kívül még számos méretarányban és játék kategóriában érdekeltek, úgyhogy talán a gazdaságossági számításaik is azt igazolták, hogy érdemes életben tartani a régi Bburago öntényeket. Viszont arra nem találok magyarázatot, hogy újakat miért nem készítenek. Naná, hogy ezt a lomhaságot kihasználják az új vállalkozások és csupa olyan modellel jelennek meg a piacon, amiket a nagyoknak eszébe sem jutna kihozni...
Egyetértek! Szerintem sem haldoklásról van szó, sokkal inkább egyfajta revolúcióról, még ha ez a sok gyanta modell nem is tűnik annak. Azt gondolom, hogy a technikai haladás a 3D scannelés és 3D nyomtatás, valamint minden hozzájuk kapcsolódó terület tart már azon a szinten, hogy a korábban monopol helyzetben lévő gyártók, nem képesek lépést tartani az új versenytársakkal. Illetve nem is az a jó kifejezés, hogy nem képesek lépést tartani, hanem, hogy képtelenek annyira sokszínűek és sokoldalúak lenni, mint a sok kis garázscég. Nagy multikén, mint pl. a May Cheung Group (Maisto) vagy a Mattel (hot wheels) nehéz versenyezni egy kizárólag tuning verdákra szakosodott startuppal. Gondolom rengeteg kis független cég halászik így a zavarosban és próbál olyat gurítani, ami még senki másnak nem jutott eszébe.
Értem! Sajnálom, mert ezzel a 70-es kékkel is úgy jártam, mint a 68-assal, szóval ilyenem sincs még. Amik mostanság az A.W. korszakban jelentek meg, valahogy nekem sem tetszenek annyira, mint az Autentics éra darabjai. Ráadásul most bajban is lennék ha az válaszoltad volna, hogy mehet a biznisz, mert jelenleg egy másik projekt miatt már elköteleztem magam. A gyűjteményem itáliai vonalát szeretném tovább domborítani.
Szerintem nincs itt haldoklás. Autoart-nál jönnek ki az új modellek dögivel, köztük olyan nagyon sokak által várt és valószínűleg percek alatt sold out státuszt elérő darabok, mint a lotus 3-eleven és a juke. Resin fronton meg annyi gyártó van már, hogy számon sem lehet tartani. Ott van a Davis&Giovanni (vagy mi a fene) horror áron adják a gépeket (min 600 EUR), ráadásul csak tuning verdákat adnak ki. Azt hittem, hogy ez már az eladhatatlan kategória és mégis azt látom, hogy veszik őket. Van egy hombre, aki facebook-on árul, ő mindig posztolja, ha megérkezik valamilyen rendelés. Múltkor kb. 8 darab D&G futott be hozzá. Nála látni olyan resin gyártókat, amikről még soha nem hallottam (JUC, Liberty Walk OEM, LB Works, Aimgaim, ACM), drágák (min. 250 EUR), de mégis veszik őket.
Lehet, hogy azért halódik az egytizennyolcas kategória, mert nagyon elszálltak az árak, és sokan már nem hajlandóak ennyit fizetni érte.
Voltam a KMO-ban, gondoltam megnézem az új helyszínt. A tömegnyomor sajnos megvolt, az árusok több teremben szétszórva, az egyik terem ráadásul nagyon kieső helyen volt, hihetetlen gyér megvilágítással. Az 1:18as kÍnálat sajnos tényleg csak a töredéke az 1:43-as és matchbox vonalnak. Ami 1:18as kint van, annak nagy része (kb. 90%), meg amúgy is meg van hirdetve a facebook-on, vagy az indexen, tehát igazán újdonságot nem is nagyon láttam. HWE Ferrariból sokat láttam, igaz nagyon kevés piros volt köztük. Ebből is látszik, hogy mennyire nem megy itthon a színes Ferrari :-(. Autoart kevés volt, azok nagy része amúgy is fent van valahol, GMP egy-két darab, H61 konkrétan egy se volt emlékeim szerint. GT Spirit, OTTO, MCG akadt szép számmal, doboz nélküli Burago, Maisto, a fene sem tudja milyen gyártó is volt rendesen.
Lehetne ezt bonyolítani, mitomén ingyenes a party ha veszel valamit, ha nem akkor 500 huf búcsúpénz... persze kérdés akkor hányan csempésznének be valamit hogy aztán felmutassák a kijáratnál
Naiv voltam, felmarkoltam a pénzem és egy életem egy halálom, ma egy fasza H61-Elite-Kyosho-Stb modellel jövök haza. Aztán pofára estem a felhozatal láttán.
Jáááj, ez az érzés mennyire megvan nekem is :) igaz nem egy h61 volt a célpont, de ugyanez, pénz felmarkol + még ráraktam, mert ha már ott van legyen bármi elviszem! Akkor se marad ott ha megkopasztanak... no, hát marhára nem volt veszélyben a pénzem
Azért gondoltam a megosztásra hogy oszoljon a tömeg is, de végeredményben valóban egyszerűbb lehet egy darab (nagyobb) rendezvényt szervezni, és akkor belépőt szedni, (gyerek ingyen ) nem tudom mennyi lehet a látogatói forgalom, de tuti ez még fedezné a + költségeket is valamilyen szinten. Sajna ez az ingyen dolog már semmiben se működik, ugyanúgy ahogy egy nyamvadt multi parkolója is használhatatlan ha -nem a világvégén van és- nincs legalább jelképes összeg beszedve.
De mondom könnyen lehet hogy ennek van valami jogi-para hátulütője, legalábbis más magyarázatot innen a monitor mögül nem látok, és innen mindig nagyon okos az ember... oké lehet van egy olyan réteg aki fennakadna egy 3kilós belépőn, kb.aki a többtízezres modellek árából belekezd egy 500 meg 1000 forintos alkuba de kizárt hogy potenciális vásárló akár egy darab is lekopna emiatt.
Ez egy pompás kis modell! Nagyon sajnálom, hogy én már csak későn kapcsoltam és addigra elfogytak a készletek. Aztán amikor nagy ritkán feltűnt egy-egy példány, az jóval a listaár felett kellette magát. Szóval azóta sincs. Vigyázz rá, és még véletlenül se engedd zöld 68-as Mustang GT közelébe, mert csúnyán fejre áll és porig ég, mint a filmben... Apropó Charger, mi van az esetlegesen beharangozott cserével? Írtad, hogy értesítesz ha eladod a kéket.
Én '17 be 1xse voltam, előtte azért gyakrabban, még előtte meg rendszeresen, de részemről nem véletlen kopott el a dolog, én se szarozom de szar volt... semmi újdonság / ritkaság -amit nem láttál korábban már a neten hirdetve- csak minden 2-3ezerrel drágábban...
+itthon ugye az ebay + posta + rárakok 5ezret árazás megy, azért én nem fogok tömegnyomorba, izzadtságszagba szenvedni, mintha valami balul elsült old spice kísérleten lennél.
Viszont mostanság több helyről is hallom hogy láttak kint nagyon jó áron-nagyon ritka modelleket, ilyet mondjuk jó érzés elcsípni, pláne ha "megszenvedsz" érte, bár nincs már bennem a bugi, amit szeretnék az megvolt / megvan, de nyilván lenne még pár modell amit megvennék... ha tényleg jó áron van.
Szerbek, árulnak mindenfélét és vásárolnak is. Most is volt több belgrádi autó a parkolóban. Mikor még volt asztalom, tőlem is vettek 1/18-as modelleket. Elég jól beszélnek angolul és jófej srácok. Egymással szerbül beszélnek és néha felröhögnek, simán lehet, hogy osztanak minket rendesen :)))
Érdekes az udvaros sztori. Bár nem figyeltem, és simán elhiszem, de sosem tűnt fel, hogy úgy összemocskoltuk volna a kertet. Bent sem igazán állt hegyekben a szemét, legfeljebb a kukák környékén, mert azok 11 órára mindig megteltek :)
Ami azt illeti, talán éppen az volt ennek a börzének a legfőbb vonzereje, hogy annyi mindent lehetett egy helyütt megtalálni, az újságos szoci kisautóktól a matchboxokon, hot wheelseken, 1:18-on át egészen a lego-ig. Bárki találhatott magának kincseket, akár úgy, hogy áttúrt egy műanyagládát, ami színültig volt kopottas, játszott kisautókkal, vagy végre átvehette az áhított CMC modellt GrandVitarától. Na most, ez a lehetőség ugye nyilván vonzza a tömegeket. Én csak itt Pécsett ismerek 4-5 olyan embert, akik viszonylag gyakran bevállalták a korai kelést és utazást, hogy nyitásra a Váci úton legyenek. Volt, hogy magam is csatlakoztam hozzájuk. Szerintem nem a börze tematikáján kellene változtatni, hiszen gyűjtői körökben is sok az átfedés, (magam is gyűjtők matchboxokat az 1:18 mellett) hanem megfelelő méretű helyszínt kellene találni. Olyat, ami elsősorban az eladóknak kedvez. Az esetleges 2-300 forintos belépő (gyerekek ingyen) pedig szerintem is jó megoldás lehet.
Nos igen! Az H61 Chevy C10! Az tetszik nekem is. Bár sem a Ferrari, sem az USA Muscle Car vonalamba nem stimmel, de azért tetszene. Mondjuk egy trailerrel és egy Muscle Carral jó dioráma lenne. De őszintén, ha ránézek arra a Chevy-re mindig egy régi gyűjtőtársunk jut eszembe (nick neve, amolyan kisebb féle labda). Ő is vett egy ilyet, holott a fő vonala a Ferrari volt. Aztán valaki előbb a blogján, aztán a fórumokon kezdte ki. Megmondom őszintén, ezek után én is félve vettem meg az első USA járgányom, egy Chargert, a Bullitt-ot.
Nándi, tudom én azt! 52 éves leszek az idén, tisztában vagyok vele, hogy semmi sincs ingyen! Csak hát mondom, a tulaj cég, az osztrák. Esküszöm neked, még ma is azt hiszik, hogy a magyarok mindent megcsinálnak, eltűrnek kis pénzért... Sorry, most offolok, de pl. ennél az irodaháznál nem tudták fel fogni, hogy ha valamit megakar csináltatni, nem tudok neki 1-2 nap alatt 6-8 árajánlatot beszerezni és megcsináltatni. Amikor közöltem vele, hogy na nagy nehezen van pár árajánlatom, rákérdezett, hogy akkor most péntek (!) van, szombat-vasárnap meg csinálják? Persze, majd 3 hónap múlva! De miért (Fluimucil Ábel...)? Miért b@szd meg? Mert a szakembereink nagy része nálatok dolgozik, európai bérért! Beszélj velük, hogy jöjjenek haza, te itthon annyit fizetsz nekik, mint kint Bécsben! Na ezt sem tudták felfogni...
Az utóbbi 3-4 alkalommal, amikor kint voltam, én is csak amolyan "üres kezes" voltam. Vittem pénzt magammal (most decemberben is), elképzeléseim is voltak, csak modell nem volt. Zömében, ahogy lentebb írta valaki, a magazinos, matchboxos kategória a volt kint. Ahogy nem régiben "beszéltünk" róla, olyan mintha az 1:18 halódna. Na nekem ez az utóbbi börzéken is ez jött le. Vannak, mert azért voltak, de többségében a kisebb méretarányok voltak. Nincs ezzel semmi gond, de szerintem a "magazinos" 1:43-asok eladóinak a zöme nem is magyar volt. Talán szlovákok (csehek?), ukránok, oroszok, románok lehettek. Naiv voltam, felmarkoltam a pénzem és egy életem egy halálom, ma egy fasza H61-Elite-Kyosho-Stb modellel jövök haza. Aztán pofára estem a felhozatal láttán. Az egyik árus akinél többször is vettem USA modelleket (és klasszakat) mondta, hogy itthon börzén évek óta nem látott H61 terméket. Sem 1:18-ast, sem 1:24-t, semmilyent. Anno még a boltjában voltak újak is. De ez csak egy modell gyártó mint példa. Hol van már az amikor igazán kuriózum modelleket vettem ott. Mert volt ilyen 2-3, az biztos. Nem szarozom a börzéket, mert amúgy jók, csak én már nem találom meg ott a számításom. Sajnos.
Ez elvileg az étterem felelőssége volt. Neki, az ő tűzvédelmisének kellett kiürítési számítást csinálnia, ezeket láttam, meg is voltak. Inkább az zavarta őket, hogy a vasárnapi éjszakás takarítók, hétfő reggelre nem igazán tudták rendbe tenni a területet. Nem az éttermét, hanem az udvart. Ráadásul a legutóbbi decemberinél tényleg nagyon sokan voltak, és hétfőn az osztrák tulaj képviselői, a bankjának a képviselői jöttek bejárásra. Alig tudtuk rendbe vágni a területet, plusz pénzért egy plusz csapat takarítót kellett szervezni. Ezen is berágtak. A költségeken...
Az első börze, amin jártam, a Közlekedési múzeumban volt és ott beugrót szedtek. Két kilóért lehetett bemenni, és simán ott lehetett maradni, bejárni a múzeumot. Vettem is egy shelles (Maisto) Ferrari 250 Testa Rossát. Ma sem értem, hogy miért...
Nem tudom írtam e már de ha belépő van szedve pikk-pakk lemorzsolódik a haszontalan réteg, mert már 200forintot se fog kifizetni, akkor inkább máshol sétál.
Hasonló ez mint a szórakozóhelyek, sok ember-kis helyen... ha nincs beugró, garantált a tömegnyomor, ráadásul nem a fizetőképes vendéggel, mert aki egy v. két darab ezrest sajnál, az nem fog ott inni, hanem a sarki 0-24-esbe megveszi majd az aranyhordót, aztán ha kitikkad megint kimegy és vissza.
Ami "érdekes" volt, nem is a gyűjtők voltak többségben, hanem a gyerekeket hétvégi programra hozó szülők...
Ez az egyik része amit látsz, bár ők még talán vesznek egy medzsit a gyereknek vagy mitomén... de ott vannak azok akik úgyszintén csak téblábolnak, bejöttek melegedni, pisilni stb-stb... hallottam olyan beszélgetést hogy pénzt se hoz magával nehogy "elcsábuljon" ... volt hogy egy cimborám még visszament valamire alkudozni, amíg kint vártam kijött vagy 50-60 ember, full üres kézzel... na ezeket kéne -és lehetne- egy jelképes belépővel kizárni. Persze nem elvárható hogy aki bemegy az motyóval jöjjön, de aki eleve úgy megy hogy SEMMIT nem vesz, az csak nettó tömegnövelő semmi más...
Vagy esetleg lehetne játékbörze/családi nap, matchboxokkal, trafikos motyókkal, és lehetne egy komolyabb modelles börze akár belépővel...
Mintha én írtam volna (pedig nem). Teljesen igaza van. A Mechatronikai börzét még nem láttam, de az ütőerejével nem értek egyet. Szerintem sokkal sikeresebb lenne egy belvárosi börze. A Havannán tartottra majd elmegyek, de szerintem az is csak egy helyi rendezvény lesz.
A Váci út kb. 25 perc autóútra volt tőlem, a KMO 10-12 percre van, a Havanna 2-3 perc. Utána a következő börzét tarthatnánk az autóbeállómon. Nyolc asztal elférne :)))
Átrium - Nocsak, már nem ott van a börze? December 22.-e óta már nem én vagyok az Átrium létesítményfelelőse... Lám-lám, a börze is elment onnan... Őszintén, az étterem bérlője (személyesen ismerem az üzletvezetőt) amit tudott megtett a rendezvényért. Jó, néha elfelejtett szólni,hogy rendezvény lesz és kellene fűtés, légkezelés... Aztán amikor meg tudta, hogy érdekelt vagyok én is az autómodell gyűjtésben, mindig szólt, és hívott. 1,5 évig üzemeltettem, egyszer sem mentem el a börzére. Bár december elején volt egy börze, arra egy 10 perc erejéig kimentem. Iszonyatos tömeg, alig lehetett mozdulni. Ami "érdekes" volt, nem is a gyűjtők voltak többségben, hanem a gyerekeket hétvégi programra hozó szülők. Szerintem az épület tulajdonosa tett keresztbe nekik. Még ott dolgoztam, voltak jelek. Gondolom az egyik recepció átépítése miatt nem fért bele a koncepcióba a hétvégi tömeg...
Oh hát olyat én is láttam már, hogy másfeles panel és S8-as Audi az utcán, (télen is nyárigumival) nem egy 10éves lepukkant darab, akkoriban simán a lakás ára lehetett vagy még több...
Én is társasházban lakom, a mélygarázs simán tükrözi az értékrendet, egy lakás kb.25-35M a házban, nem is állnak lent 20-30milliós autók, de még 10+milliósak se nagyon, ellenben szoktam néha-néha drágább autókat látni, valószínű ezek csak "vendégségbe" vannak... De pl. ha átmegyek egyik ismihez, (budán szintén t.házba) ott már simán 4ajtós/terep Porsék, drágább Merci, BMW, Audik, szinte mindig van újabb 911-es, volt hogy állt lent Lambo, Ferrari is... De ezek közül egyik se extrémdrága sportkocsi, totál abszurd hogy van egy többszázmilliós autód, és viszed le a szemetet egy ajtóval mellé, de persze mások vagyunk
Na a zöld H61 Chevy C-10 pick-up valóban klassz kis modell. Az enyém is ugyanilyen zöld és nagyon csípem. Az 56-os Ford F-100 is nagy kedvencem, akárcsak a típus 67-72 között gyártott szériái, de sajna ezek egyikét sem készítik olyan minőségben, mint a fentebb említett Chevy-t. Manapság már borzongok a karos ajtóktól, bár lenyelem a békát ha nincs más választásom. Még mindig inkább egy ilyen baki, mint egy gyanta modell. Úgyhogy a Dodge Monaco rendőrautót is beszereztem. Nekem a Nevada Highway Patrol változat van meg és nem mondanám, hogy látványosan kilóg a többi izomautóm társaságában... Most rákerestem az MCG Chevy Caprice rendőrautóra és egyből egy cukros, mázas tortadíszre asszociáltam, olyan plasztikos, játékautó benyomását keltette a látvány.
Igen, úgy tűnik vizionáltam egy ékezetet a meg szóra és máris más értelmezést nyert a mondat. Bocs! Ettől függetlenül is nagy dolog ha az ember valóra tudja váltani az álmait, legyen az egy autó megszerzése, vagy bármi más.
Ez kb fél évi termés, csak rég nem jártam erre, és most egyszerre tettem be a képeket. A Maistókat úgy sikerült beszerezni, hogy az egyik üzletben megláttam őket, és lassan beszereztem, ami kell. Vannak minőségibb amcsi darabjaim is. USA autók közül, most inkább a régi pick up modellekre vagyok rámozdúlva.
De tarvben van a MCG Chevy Caprice Police is, jól mutatna e mellett.
Talán nem önszántukból váltottak. A Lurdy ház simán lehet 100eFt/alkalom és egy kis nyereség sem ártana, a mostani 2500/asztal ár duplája meg már sokaknak (főleg az 1/43 alattiaknak, akik a legtöbben vannak) nem lenne nyerő. Ugyanakkor velem is volt már, hogy egy sima évközi börzére 2 héttel az időpont előtt már nem kaptam asztalt, így talán akadna több eladó is.
A fene tudja, hogy mi lenne az optimális megoldás, nem látunk a könyvekbe. Tamást ismerve biztos keresett jobbat az Átriumnál, gondolom oka volt annak is, hogy a KMO-nál maradt. Remélem nem az, hogy a szomszéd házban lakik :)
Sz'tem a társasház se lóg ki. Egyrészt vannak társasházak a XII. ker. déli lejtőin is, ahol 1,5M a négyzetméterár, másrészt itt mifelénk is van két csóka, akiknek drágább az autójuk, mint a lakásuk. Az egyik egy kb. 30MFt-os lakásokból álló tömbház, de a mélygarázsban ott figyel a 458-as Ferka, a másik hasonló helyen meg az utcán parkol egy 2. gen. Panamera Turbo S. Nem Enzo meg SLR, de azért nem olcsó darabok. Ja, és egy lepukkant sorház előtt néha napokig áll az utcán egy zöld Gallardo. És ez nem Lomifalva Külső hupikék kastélyokkal, hanem a konszolidált Pest Saint Lorenz.
Hmmm... ez fura, nem az volt hogy kb. emiatt a két dolog miatt lesz új hely keresve..? De akkor ezek szerint nem, kár... néha elgondolkodom hogy benézek, mert már többször hallottam hogy belefutni néha egy-egy jó vételbe, de így felejtő.
Amúgy a 150méter egész baráti, régen mikor még rendszeresen jártam talán egyszer sikerült ilyen közelségbe megállni, mondjuk ez engem nem érdekel pontosan azért amit írtál, (venni megyek nem eladni) bár olyan is volt hogy inkább továbbmentem, mert 2utcára lett volna csak P, cidri is volt +simán lusta voltam sétálni viszont a tömegnyomor meg a négyzetméterre jutó, nettó izzadtságszag az totál elviselhetetlen....
A lurdy jól hangzik, ott valóban nincs parkolási + hely probléma, ha meg drágább is talán lehetne belépőt szedni. Bár ezt már régebben is írtam mikor a szardíniás doboz fíling volt a vácin, hogy már egy jelképes belépővel kilehetne szűrni a nézelődők többségét, ez az a réteg aki se eladónak se potenciális vevőnek nem jó. Na most hogy ez megint miben lenne para, (jogilag, navilag... ha belépő van szedve egy rendezvényre) ehhez nem értek....
Az egészbe a társasház mint a lóláb... amúgy simán megtörténhet egy ilyen, jópár éve a 12.ker.be parkolt egy F40-es, igaz az nem egy társasház udvarán, hanem egy sokszázmilliós ház kertjében napozott.
Lőhettél volna pár képet, pusztán csak a hangulatkeltés kedvéért. A régi helyen én is voltam vagy 2-3 alkalommal, úgyhogy sejteni vélem, miről beszélsz. Azt viszont nem értem, hogy ha a szervezők is tisztában voltak a problémákkal, akkor a váltás során miért nem próbáltak meg szintet lépni. Vagyis olyan helyszínt találni, ami az évek alatt megfogalmazott kritikáknak az új helyen már nem enged teret.
Gratula! Szép kis pakk, még önmagadhoz képest is belehúztál. Nem is tudom, hogy mikor mutattál korábban egyszerre ennyi új modellt. Viszont azt meg kell kérdeznem, hogy az amerikai izomautókból miért a Maisto variánsokat veszed meg? Ezekből nagyságrendekkel szebben kivitelezett példányokat is találni a piacon, nem is annyival drágábban, hogy ne volna érdemes elgondolkodni rajtuk.
Igen, de ez főleg gyűjtési tematika kérdése. Valóban sok érdekes járgányt lehetett látni Nürnbergben, de ma már csak kevés új megjelenésű modell vált ki belőlem leküzdhetetlen birtoklási vágyat. Egyrészt, mert a gyűjteményem is komoly átalakuláson esett át, másrészt pedig próbálok kitartani a nyitogatható, die-cast változatok mellett. Ugyanakkor az induló árakat sem feltétlenül érzem arányosnak azzal, amit akár csak 4-5 éve tapasztalhattunk ebben a műfajban. Szóval inkább a korábban elhalasztott csemegéket próbálom bezsákolni. A mottóm: No resin ha nem muszáj, mert jó egy kicsit a lemezek alá nézni... :-)
A betyárját! Nagyon ügyes székely góbé lehet az a legény, hogy még egy SLR McLaren-t is sikerült beújítania... Ismeretlenül is gratulálok neki! Neked pedig köszi a választ. Bevallom, hogy első olvasatra ízetlen tréfának véltem az írását, de most is bebizonyosodott, hogy az élet bizony produkál meglepő sztorikat.
A régi helyszínnel két gond volt: viszonylag kevés parkolóhely és állati tömeg a börzén, mert a rendezvény kinőtte a teret.
Az újjal két gond van: parkoló akad, de 150m-re a bejárattól (ami zsebre tett kézzel őgyelegve nem gond, de modellekkel megrakott 10+ kilós dobozokkal már távolság), illetve állati tömeg, mert a hely alulméretezett a rendezvényhez.
Szerintem cseberből-vederbe... Nem'tom a szervező úr olvassa-e ezt a blogot, mert nem lesz ez így jó, valami nagyobbat kéne lépni. Mondjuk Lurdy ház konferecia terem (800+900m2 egyben és tudnak asztalt is adni), vagy valami hasonló.
A régi helyre be lehetett menni kapunyitáskor, itt viszont szigorúan 09:00-kor mehet be a Nagyérdemű. Klassz volt 25 percet ácsorogni a 2°-ban, de tanultam belőle és legközelebb majd nem sietek ennyire.
Az eladók kb. fele Matchbox-méretben utazik, ha ezekből nem volt 5-10000 eladó darab, akkor egy sem. Volt még sok magazin-modelles (főleg szoci verdák). Ferrariből elég szűk volt a keresztmetszet. Több helyen volt Elite 250 California SWB, asszem csak a fehér rajtszámost nem láttam. Volt pár Kyosho (365 GT4/BB, 512 BB, BBi), elszórtan egy-két F1-es. Drága modellből volt CMC 250 GTO 110e-ért, Exoto 312 B 90e-ért és egy BBR 599xx nem'tom mennyiért.
Más márkák modelljeiből is volt rengeteg, de azokból nem tudom, hogy mit kell nézni :)