Kár hogy az új Megane RS-t kihagytad, szerintem már az alapverzió is az egyik legharmonikusabb modern Renault vagy alsó-középkategóriás autó. 1/43-ban az alapmodell is igencsak kellemes...
...de RS-ként 1/18-ban még jobban kiadja szerintem. KÉP
A nürnbergi újdonságok közül ezeket néztem ki magamnak: Norev Mercedes 450 SEL Norev Citroen GS Norev Porsche 911 (901) Norev Porsche 911 Targa (901) Norev Porsche 935 KK Scale Ferrari 365 GT4 KK Scale Alfa Romeo Spider Solido BMW M3 E30 Solido Bugatti Atlantic
Ejha, nem semmi darabok, gratula! A 309-es Peugeot, McLaren F1 és a pick upok kifejezetten bejönnek! A Norev jövőbeni újdonságait láttad? C4 Cactus, Mégane RS, Citroen GS, Golf III cabrio (szép zöldben!)? Utoljára szerkesztette: bulba, 2018.02.10. 13:57:40
Helló SCHUMI ! Remélem, hogy néha még jársz errefelé és olvasod a fórumot. Azt szeretném tőled megkérdezni, hogy hallottál-e erről a sztoriról, ami ebben a NÉPÍTÉLETBEN olvasható? Nem kamu ez? Valóban él valahol Romániában egy tag, aki a hétköznapokon Honda Accorddal jár és csak hétvégén hozza ki a társasház garázsából az Enzo-t, hogy elmenjen vele bevásárolni és egyesben kihúzassa, mert az jót tesz neki? Tudsz erről valamit?
Első pillantásra én is egyből a Fiatot láttam bele, de aztán beugrott, hogy már jóval korábban is próbálkoztak hasonló formai megoldással. Konkrétan a GM a nagy vízen túl, 1978-ban.
Ráadásul ez szerintem jobban is sikerült, mint a Ferrari fara, úgyhogy három képpel is próbálom ezt bizonygatni... :-)
UI mint mindenki tudja az elso suv modelleket giugiaroval (is!!!) rajzoltattak annak idejen. a vegeredmeny lattan mondtam magamban, hogy barmit csak ezt ne. ezeknek vegkepp elgurult minden...
A szultánnak csináltak kétüléses kabriót is, de nekem annak a hátulja nagyon nem jön be. A Tyson-féle négyülélses olyan hátulról, mint a limó. Ez a Brunei Edisön:
Egy ilyennek én is szívesen nekiesnék, lenne donor is, a fémmunka se idegen tőlem, de lövésem sincs, hogy hogy csinálhatnék élethű ponyvát hátulra.
Te: "nagyon nyomatékosan hangoztatták hogy Ferrari SUV márpedig nem lesz" Én: "... a nyomaték elveszett. Januárban maga Marchionne nyilatkozta, hogy 2019-re megjelenik"
Nekem is nagyon tetszenek ezek a R.Straman átépítések és sajnálhatjuk, hogy manapság a jogtulajdonos nemhogy ezekben nem lát fantáziát, de egyáltalán nem óhajt lépést tartani a széria megjelenésekkel sem. Arról már álmodni sem merek, hogy régebbi, korábban senki által meg nem mintázott típusokat adjanak ki. Elképesztőnek tartom, hogy az 1987-es bburago katalógusban látható Ferrari típusokat árulják ma is, mindenféle változtatás nélkül. Még a korábban 1:24-ben megformázott típusokat sem nagyítják fel 1:18-ra. Ez a furcsaság még üzleti alapon is érthetetlen és indokolatlan, mert ha követnék az egykori jogtulajdonos Mattel gyakorlatát, miszerint ők tovább értékesítették a jogokat (Kyosho, BBR, MR, LookSmart, stb.) amikből csodaszép modellek születtek és mi gyűjtők is azt éreztük, hogy kiszolgálják az igényeinket, kinek-kinek a pénztárcája szerint. Ezért is tartottam nagyra a Mattel érát, amiben olyan modellek születhettek meg, mint az 575 Zagato, hogy az egyedi átépítések témához passzoló példát mondjak. Én még mindig az vallom, hogy mi gyűjtők csak vesztettünk ezen a jogdíjbizniszen. Talán a KK-Scale mutat némi kis derengést a sötétségben, de azok a modellek a kanyarban sincsenek azokhoz a modellekhez képest, ahol a hot wheels kiszállt a bizniszből... Ami pedig az egyedi Ferrarikat illeti, ezt a linket érdemes megnézni és végigpörgetni a galériát, rengeteg tanulmány és prototípus látható. Jó néhányat én is most láttam először.
Hát igen. 456 Venice Break az nekem is nagyon kellene! De a Mike Tyson féle Spider (az a piros, amit linkeltél, eredetileg a Stramann csinálta, valakinek, aztán ahhoz a boxolóhoz került egy időre. A Shooting Break és a Sedan az a brunei szultánnak készült), az lesz Bburago-ban. Idő kérdése. Pár éve belekezdtem, de elfogyott a "lendületem". Most érzek magamban valami bizsergést, hogy be is fejezem.
semmi újat nem mondtál, (a nyomaték részér nem is értem) én is ezt írtam, a tendencia egyértelmű, még egy Ferrari sem fog dacolni ezzel, és főleg nem fog a profit ellen menni :) a képen lévő autó nem rossz, nekem inkább egy Ferrari orrú CX7 Mazda, de abba biztos vagyok hogy nem ilyen lesz, gondolom ez csak egy lelkes grafikus műve
ehhez nehéz mit hozzászólni, mindet leírtál benne és egyet is értek, pedig jó kis vitatéma, bár őszintén szólva nem lenne itt vita, mindenki egyet értene a végével :)
Érdekes cikk jelent meg a DiecasSocietyn. A kiindulópont ez a kép:
Jobbra a kb. 10 éves AutoART Nissan R390 GT1, balra a mostani McLaren P1. A költői kérdés: melyiket választanád?
Az író szerint az AutoART "szenvedélye" megváltozott - a részletekkel együtt. Szerinte nem kell félreérteni a dolgokat, a P1-et a ma kapható egyik legjobb 1/18-as modellnek tartja, de nem kell hozzá mikroszkóp, hogy észrevegyük: a részletek már nem olyanok, mint régen.
A hozzászólók többnyire ekézik az AA-t, de a végén valaki csak megírta, hogy olyanok a modellek, amilyeneket az emberek keresnek. Ha az AA-tól megveszik egyre drágábban a jól kinéző, de évről-évre szegényesebb modelleket, akkor olyanokat fog gyártani, mert az nekik egyszerűbb (=olcsóbb = többet keresnek rajta). Utoljára szerkesztette: 355, 2018.02.08. 12:26:49
tkp mar regen kesz van (11 elott). az egesz testemen keresztul duma csak porhintes volt reszerol. az ff techet nem egyetlen autora fejlesztettek. es az fca bolond kellene legyen nem kihasznalni a jeepet mondjuk az ultrarusnya mase peldajabol kiindulva...
ami a porhintest illeti, aki meg emlekszik 12ben az urus bebutatoja utan winkelmannek is aszontak, h suv no. igaz az estoquera se adtak egyertelmu igent, csak, h "azon vannak hogy..." meg h jo lenne boviteni 3 alap modellel. ez igazabol az audinak szolt, nem a kozonsegnek. aztan kesobb reggiani elkotyogta, h ha lesz akkor aprilis korul mutatjak be. na ez volt a belso info. mert aprilisban kerek perec dec 4et jelentettek be. vagyis az auto mar aprilisban kesz volt, csak gondolk adodtak. ugyanez van a ferrarinal. csak olvassunk a sorok kozott. aki setalgat mostanaban maranelloban az ketszer is nezzen korul ha veletlenul trackhawnank vagy kubangnak (vagy mi a szosznek, - annyira szornyu, h meg a nevet se akarom tudni amivel meggyalaztak a maseratit ) alcazott suvkat lat. de egy stelvio szeruseget is lehet nezegetni, mert bar az alfa bejelentette, h lesz egy ujabb suvjuk, eloszor a ferrarit fogjak alfaborbe bujtatni. aztan leshetik a nurburgringet is. eloszor nem a vegleges body lesz rajta es mindenki vmi modositott alfanak fogja nezni. ahogy az urust is evekig audinak alcaztak (amig az elso fazisu tesztek folytak). ilyenkor majd talalgatni fognak, h biztos egy qv stelvio vagy egyeb derivatumat tesztelik (ami nem zarja ki) de a ferrari lesz. a motorkaja meg a portofinobol erkezhet.
A boltos szerintem az árak miatt érzi, hogy döglődik az 1/18. Itthon lehet, hogy megcsappant a kereslet, de tőlünk keletre és nyugatra a gyártók mindent eladnak. És gyártóból is egyre több van. Mondjuk az újak többsége fröccsöntő kisiparos.
Nemrég ide pöttyintettem, hogy a BBR a fekete F40 LM-ből (99db, 400€/db) az összeset eladta egy óra alatt. OK, F40, meg BBR, de akkor is 40.000€ forgalom egy óra alatt...
Szerk.: én pölö simán megvenném Bburagóból ezt a három 456-os umbaut, ha kihoznák. De lófarkat se hoznak ki. Utoljára szerkesztette: 355, 2018.02.08. 00:40:10
Sajnálom, hogy tőlem kell megtudnod, de a nyomaték elveszett. Januárban maga #1" TARGET=_fnew>Marchionne nyilatkozta, hogy 2019-re megjelenik. Márpedig ha így van, akkor a terv már készen lehet és a prototípust reszelgethetik.
Ez mondjuk nem néz ki rosszul, bár inkább emlékeztet egy Peugeot-ra, mint Ferrarira.
a GTs-Otto tudtommal nem volt jelen a kiállításon, cserébe (vagy ennek az árán) bemutattak vagy 2 tucat újdonságot amit a következő hónapokba ki fognak hozni köztük jó pár fincsi és meglepő dolgot is
nagyon nyomatékosan hangoztatták hogy Ferrari SUV márpedig nem lesz, de miután a Lambo kihozta az Urus-t, szerintem lázasan egyeztetnek hogy lehet kiugrani presztízsveszteség nélkül ebből a kijelentésből :) biztos látják hogy a Porsche évek óta tarol ebben a szegmensben, és a Lambo sem fog befürödni vele biztos sokan prüszkölnének rájuk emiatt, de kb olyanok mint mi aki sose fog igazi ferkát venni :) az arab világ annyit venne belőle hogy nem tudnának annyit legyártani Utoljára szerkesztette: mikeman, 2018.02.07. 19:48:09
Minichampsnak én sok bizalmat nem adok, ellenben a gyújtásos 930 1000 (értsd: ezer :) ) % ultra brutál pattent lesz, tudod mennyire szeretem a rezsineket, de az IG-től gondolkodás nélkül betudnék zsákolni vagy 10 gépet...
Faxa is+nekem nagyon szimpi ez a gondolkodás hogy alátesznek egy túlértékelt modellnek... még akkor is ha a sajátjuk, szépen kiadták újra a Williams Clio-t is, egy időbe az a modell nyaldosta a 200eurót, most lehet vinni 59ért :) és ez így korrekt, nem az AA féle kiadjuk újra 200ért...
Én spec a welly 1:18 kínálatára értettem, mert többéves modelleket raktak ki, amiknek a többsége már újkorába se volt nagy durranás... pedig vannak szép gépeik, pláne a gt-a vonal, ha más nem inkább azokat kellett volna hozni, de biztos úgy voltak majd elviszi a showt az 1:1-es porke.
Hogy haldokolna az 1:18...? Hát nemtom... mondjuk nem követem a többi méretarányt, így nem tudok ehhez érdemben hozzászólni, de az is biztos hogy pl. soha ennyi -új-gyantagyártó nem volt még 18-ban, csak az otto a leánymárkáival havonta min. tucat új modellt ad ki, és tetszik v. sem az is 1:18 ;) +sztem elég szép repertoár volt most 1:18-ból, egy ideális világban simán eltudnék költeni egy talicskányi pénzt, pl. nagyon vonz egy szép autószállító, jó lenne ha a Solido kiadná a fém-nyitható Renyó Magnumot azzal a faxa kis trélerrel
Gts nem Wellyhez tartozik. De ha nem volt standjuk, akkor azért, mert ők havonta kihoznak 4-5 új modellt, náluk pörög a termelés, ma nem tudják még, hogy holnap mit tesznek ki a polcra, annyi újat hoznak ki.. :D
Nekem a kombi kifejezetten tetszik. De talán még a 4 ajtós sedan is elmegy egy prémium kategóriás nagy GT-nek. Egy Maserati Quattroporte, vagy egy A8, BMW 7, Mercedes S konkurensnek.
1:18 nudli... Nos a napokban egy autómodell boltos ismerős ezt írta nekem: "...más részt az 1/18 amúgy is haldoklik. A gyártók nagy része vissza szállt az 1/24 kategóriába vagy az alá..." Ahogy nézem, igaza lesz.
"...a Ferrarinál akkoriban még mereven elvetették a négyajtós formatervet."
Akkoriban..? Azóta is. Én pl. simán elfogadtam volna egy 4D FF-et, de ők tudják. Mostanában megint kering a Ferrari SUV megjelenése, szerintem az sokkal inkább márkaidegen. Persze venni fogják, mert tutira lenyomja majd a Touareg-klón Q7-klón Bentaygát, mint a bélyeget, de akkor is...
Na ja, de egy Countach semmiképpen sem konkurenciája egy 2+2 Ferrarinak és ez fordítva is igaz. Érdemesebb lenne a saját konkurenseivel összehasonlítani, most még csak mint autót, mert modellben pláne kevés valósult meg ezekből. Szóval ha megvizsgáljuk a közvetlen konkurens típusokat és vesszük azok design átlagát (ha csavarhatom így a szót), akkor szerintem pininfarina eléggé előremutató formát tudott rajzolni. Tekintve, hogy a Ferrarinál akkoriban még mereven elvetették a négyajtós formatervet. Mivel eléggé elhúzódó a típus modellciklusa, én az alábbi gépeket tartom konkurenciának (persze nem kötelező velem egyetérteni ebben):
MOMO MIRAGE 2+2 ISO Rivolta Fidia ISO Lele Aston Martin Lagonda DeTomaso Longchamp 1972-1989 DeTomaso Deauville Lamborghini Jarama Lamborghini Espada Maserati Mexico 1972 Maserati Quattroporte II. 1974 Bristol 603 Bristol 411 és 412 S2 Rolls Royce / Bentley Corniche Rolls Royce Camargue Jensen Interceptor mk3 Jaguar XJS 1975-1996 Mercedes-Benz 450 SLC Fiat 130 Coupé (bár ezt picit félve írtam le :-)))
Egyébkén szerintem van az a nézőpont, ahonnan belelátható a dög...
Meg klasszik Merga fronton is... amúgy nem is értem miért nem ezeket nyomják a gyárak, ez a horror kategória a bayen... de nem kell két diploma, ha megnéznék 1:1 fronton mi a trend, kb. "csak" azt kéne másolni, csak itt jön be megint az a faktor, hogy ez is csak egy iparág ahol sokan "mindenhez-is" értenek...
A w116 pl. mókás lesz, a revell ugye brutál-extrémdrága, a norev simán fogja azt a szintet hozni, csak 70-80 euró körül...
Ha csak 124es Merciből kihoznának egy fém-nyitható E500-at, Brabus, AMG verziót, tarolnák a piacot, szétkapkodnák őket, persze az otto simán kihozta/kihozza............ és azok is már 2-3x annyiért mennek, tényleg senki nem nézi ott ezeket..? Az új mercikből meg már az 1:1 premierje után 1héttel ott van modellbe is, azt hegyekbe állnak, a kutyának nem kell a sok egyen-megkülönbözhetetlen modell...
Ha ott nem írtak róluk akkor szerintem nem is voltak, ráadásul a GT Spiritről sincs egy szó sem (ha jól tudom, hozzájuk tartozik). Ami számomra érdekes, hogy bizonyos típusokat (pl Honda NSX, Fiat 124) több gyártó is ki fog adni. Születhetnek ebből még érdekes összehasonlítások.
Ritkán látni olyan képet, amin Selleck úr feje kilóg a Ferrariból. Állítólag kínszenvedés volt neki minden autós jelenet, mert csak egy vastagabb párna volt az ülőlap helyén.
nem is kérdés hogy hiánymodell amúgy egy élhetetlen gép igaziból, nagyon pici volt szerencsém ülni egy ilyenbe, ha rajta lett volna a tető be se férek, így is gyakorlatilag kiláttam a szélvédő fölött :)
Én se értem, h miért nem cuppant rá egyetlen normális gyártó sem az F50-re. A motortér is állati, és az eddigi gyártmányok egyikének se nyílik az eleje, pedig ott is lenne pár megbámulható részlet.
Valaki dobjon már egy linket légyszi,az elérhető aktuális Nürnbergi diecast galériákról...Köszi! :)
Na, gondoltam, h van nálam nagyobb szagértő, ezért írtam, hogy "asszem" :) Az neten azt a különbséget találtam, amit korábban írtam. Tudtam a hátsó lámpák számáról is, de azt a filmrészletben enm vettem észre. Sz'al ott a pont :)
Amennyiben a KK Scale valóban a 365 GT4-est hozza ki, az semmiképp nem lehet azonos a filmben látott Ferrarival. Abban ugyanis egy 400i látható. A 365 GT4 legfőbb ismertetőjegye az összesen 6db kör alakú hátsó lámpa, oldalanként három. Charlie Babbitt Ferrariján oldalanként csak 2-2, azaz összesen 4db kör alakú hátsó lámpa látható Amilyen a Daft Punk Electroma videóban is látható, de az már egy 412-es.
van kékben is ,de mivel abból már van egy vagonnal gondoltam kell a változatosság,meg jól is áll neki a sárga
Köszönöm! kicsit drágább is lett, vagy mindig ennyi volt csak én vettem jó áron a többit. (ez a 6. Ss modellem,a többi rally autó,és azok mindegyike 20 ezer körül vagy inkább alatta volt. Ez 31be volt postával.) A TopMarques hozott ki jó pár olyan autót ami érdekelne de nagyon túltolták az árat szerintem. ~200 euró, és még nem is szép a modell, pl.: az elspórolt B oszlopok nagyon szúrják a szemem
Grat hozzá! Néztem, 2018-ban kihozza az Ss a gt86-ost is, korrekt gyártóvá növi ki magát, rajtuk látszódik a feljlődés! Meg pl a Welly vagy a Solido dettó minőséget növel mostanság. Jó látni ilyet is..
Üdv! Ma egy ilyen jött a Subaru állományomat gyarapítani: Sunstar Subaru S207 Egész szép csak a motorháztető illeszkedése szúrja a szememet
Én csak azt irigylem az 1/43-as gyűjtőktől, hogy sokkal nagyobb választékból szemezgethetnek. Szerintem Ferkából simán kiadtak már vagy 250 féle modellt (festésekkel együtt inkább 500+), kapható szinte az összes F1-es, stb. Még autónkként (így kell ezt írni?) is több gyártóból lehet választani, pl. az F40-es különböző verzióit Altayától BBR-ig mindenki kihozta, 5-től 200€-ig van vagy tízféle kategória.
Ha a KK nem hozza ki, majd megnézem, hogy hogy lehet szétkapni a modellt és csinálunk umbauban pár feketét meg ezüstöt :)
A filmben asszem egy ilyen KK-féle 365-ös van. Úgy tűnik, hogy a 400-asnak rács mögött vannak a ködlámpái és 6 egyenlő részre van osztva az alsó légbeömlő sor. Ezen szabadon áll a lámpa és a szoknyán 2×2 beömlő van, középen teli résszel.
Jajj nekem, eddig örültem h akad egy-egy darab, de semmi hűvazze, de ez.. Ez jobban felizgat mint a 288gto, pedig azt is szeretném.. :/ Hátha szebben megcsinálták, persze ez is rezsiny.. :/ Az Aa-nak a Zonda időszakából kellett volna ezt nyomatnia.. Köcsög Ferrari, Köcsög jogdíjjai.. :/
Ott-ott, jobbra. :)
Ez pedig egy kis bonus track: Láthatólag már jóval a Terminator előtt is csapattak a Los Angeles csatornában Nem is akárhogy...