mibõl asszociáltál te roncsderbire?:D Bestruction Gerby 2?:D
ez autós + roncsderbis játék? vagy milyen?
Szóval jövõ héten lesz arany lemez a kicsike, és Június 25-én kerül boltokba :)
Fans of the popular Baldur's Gate series of games can start their rejoicing now. BioWare is set to release Baldur's Gate II: Throne of Bhaal as gold next week while Interplay is aiming to have in stores around June 25th.
Hali a BGChronicals-ról próbálom fordítani, meg ha valahol írnak új dolgokat, akkor onnan is de Luftwaffe oldala tényleg király :)) egyébként a spellekrõl nincs új infó
KH:Tudsz még a varázslatokról vmit??? Milyenek lesznek még? Az a Sárkány Lehellet fasza lehet! Feléget mindenkit :-)))
Tényleg az ezeket az infókat honna szedted le? Esetleg te fordítottad?
A történetrõl Bhaal maradék ivadékai egy, a próféciákban megnevezett városban gyûlnek össze. S feltehetõleg a kiegészítõ végsõ célja az lesz, hogy minden riválisod elpusztítsd. A játék idõ (ennek az ideje!) megközelítõleg 20 órát vesz igénybe.
Újdonságok Több tucat új lény. 8 MXP (közel 40 szint, bár csak az igazán elvetemültek érik el ezt a szintet). Egy új kit, a wild mage. Ezek a varázslók nem igazán uralják az erejüket. A hátrány, hogy néha rossz spellt alkalmaznak, vagy épp nem a célpontot találják el, míg az elõny, hogy néha igazán erõs varázslatokat is ”ellõhetnek” teljesen véletlenül. Lesznek olyan területek a játékban, amelyek ugyanezt a haátst generálják. Jobb, ha az ember visz magával néhány ”tank” karaktert is. Több mint 100 új tárgy, köztük egy csomót legyártandó. Minden karakter kap magasabb siznten speciális képességeket, mint pl. a WhirlWind Támadás a harcosok esetében.
Meglepetések Sarevok visszatér (nehezen hihetõ), legalábbis meg lesz rá az esélyed, hogy feltámaszd, és bevedd a csapatodba. Ezt a lehetõséget az Abyssal Létsíkon levõ erõdödbõl veheted igénybe. Iszonyatos magasszintú spellek lesznek, mint pl. a Sárkány Lehellet (Dragon’s Breath), ami megidézi egy Vörös Sárkány fejét, és 20D10 értékû sebzést okoz. (!!!) A Penge Glóbusszal (Blobe of Blades) éles pengéket idézhetsz magad köré, s csak be kell sétálni vele az ellenfeleid közé (csak épp vigyázni kell, hogy ne a barátaid mellé sétálj, mert a pengék nem tesznek különbséget).
Ami még a plusszokról Csak annyit láttam eddig hogy a tolvajoknak lesznek speciális csapdáik, a papok meg igen erõs segítõket tudnak majd megidézni (valami Solart emlegettek bármi legyen is az)
Új Stronghold: Az új Abyssal strongholdot már úgy dolgozzák ki, hogy figyelembe veszik a a SoA észrevételeket, tanulságokat, pl.: - Szorosan kapcsolódik a történethez. - Egy csomó minden történik majd. - Lesz egy portal funkció, így bármikor meg lehet látogatni. - Bármelyik NPC-t ott lehet hagyni, s így késõbb újra felvehetõek.
A Mozgást lehet majd látni a Térkép képernyõkön is, opcionális lehetõség lesz.
Potion tartó dobozok is lesznek. Lesz több bags of holding is a játékban, és lõszertartó öv is, a már megszokott ékszeres zacsi és scroll tartó mellett.
Add-on and Add-in section Add-in: Ez lesz az ún. Watcher’s Keep labirintus. Ha felinstalláljuk a ToB hozzáadódik a SoA térképünkhöz az új terület. Bármikor meg lehet látogatni, bár javasolt egy átlagosan (legalább) 10 szintû partival odamenni. Ez teszi ki a kiegészítõnek kb. a felét, és egyaránt elérhetõ a ToB, illetve a SoA térképekrõl is.
Az Add-on szekció a SoA befejezése után folytatódik. Egy szél söpör végig a Sword Coaston és a csapat dél felé veszi az irányt, hogy többet megtudjon Alaundo jóslatáról, és hogy megtalálja a helyét ebben a próféciában (mint Bhaal ivadék). Egy teljesen új térkép szekció jön elõ, ahol nagyon sok dolgot kell majd elvégezni. A térkép Dél Tethyrrõl és Észak Calimshanról készült. Ahogy a BG1-rõl a BG2-re való áttéréskor történt, minden teljesen új lesz.
Egy csomó ember azon aggódott, hogy hogyan fogja elérni azokat a holmikat, amiket a SoA strongholdjában tárolt, erre többféle megoldásuk is van:
1. Lehet importálni az utolsó mentett játék állapotot (ez a végsõ csata elõtti állapot). Az összes holmi, ami nálad volt a végsõ csata elõtt, ismét elérhetõ lesz,importálódik a ToB-ba. Vagy pedig befejezed a végsõ SoA csatát, és a játék a vége animáció után közvetlenül a ToB–lal folytatódik. 2. Lesz egy csomó importálás opció. Bármelyik korábbi SoA mentés importálni lehet majd. Bármelyik kreált karaktert be lehet majd importálni a SoA-ból. Bármely olyan karakter, ami 2 MXP alatt van, fel lesz turbózva arra szintre és kap egy bag of holdingot a neki megfelelõ felszerelési tárgyakkal. Biztosítják azt, hogy a kalandozók meg tudjanak felelni az új kihívásoknak, függetlenül attól, hogy a SoA melyik részérõl kerülnek a ToB játékba. 3. Új játékot is lehet kezdeni, és ekkor egy új karaktert lehet létrehozni, amint a SoA-ben is, beleértve az új Wild Mage opciót is (ez egyébként elérhetõ lesz már a SoA-ban is). Így egy 2 MXP karaktert lehet majd létrehozni, aki megkapja a szükséges spelleket, és tárgyakat, ami szintjének/osztályának megfelel. 4. Ezek a lehetõségek (ha jól értem) az új strongholdban lesznek elérhetõek, ahogy elérhetõek lesznek azok az NPC-k is, akik még nem haltak meg a játék során. Lesz egy új (meglehetõsen érdekes) NPC is, akit szintén a strongholdban vehetsz fel.
XP határ: Mint tudjuk 8 MXP lesz a határ, ez olyan 40 szint elérését teszi lehetõvé. Ez már nagyon magas minden szempont szerint. Ezt alapvetõen azért csinálták, hogy ”eltávolítsák” az XP határt. Egy normális játék során a SoA/ToB cirka 5MXP érhetõ el, ami olyan 30 szint elérését teszi lehetõvé. A maradék 3 MXP, meg a plusz 10 szint azoknak van, akik újra és újra importálják a karaktereiket. A legtöbb ember nem fogja elérni a határt, de a 40 szintig minden ki van dolgozva, azoknak, akiket érinthet a dolog.
Az XP capet korábban az egyensúly megteremtése miatt tartották fontosnak, egy 10 szintû fighter sokkal erõsebb, mint egy 10 szintû tolvaj, és természetesen több XP is kell az szintjének eléréséhez. Ha a szintet használták volna capként, akkor a gyorsabban fejlõdõ karakter osztályok hátrányba kerültek volna.
A mirror image úgy fog kinézni, mint az IWD-ben (ott olyan, mint egy tömeg).
Kéne már ide is valamit írni mert lecsúszott nagyon a topic! És a Wild Mage karakterrõl mit tudtok???
Kéne már ide is valamit írni mert lecsúszott nagyon a topic! És a Wild Mage karakterrõl mit tudtok???
A Wild Mage karakterrõl mit tudtok?
Igen én is azt hallottam, hogy még valahogy a nyár derekán megjelenik. Viszont engem meg azérdekelne, hogy vajon hány cd-s lesz ez a kieg. Megmondom miért mivel úgy olvastam, hogy eme kieg végigviteleként kár elérhető ama bizonyos álombeli 40-es szint! Namármost ahhoz, hogy mindez lehetséges legyen tuti, hogy nem elegendő 1 cd. Mert több mint 15 szintet nem lehet csak '' úgy '' meglépni ( mivel kb. 22-23-as szintűként lehetett befejezni a BG-t magát ). Szóval igencsak kiváncsivá tesz, hogy mire is számíthatunk ebben a kiegben. Vagy nagyon brutál és egyben rengeteg xp-t érő feladványok illetve monsterek, vagy pedig több cd ( ami szerintem sokkal jobb lenne ). Viszont felvetődik a kérdés, hogy vajon milyen milyen monsterek '' passzolnak '' mondjuk egy 30-as szintű partyhoz??? Na már úgy hírtelen ennyi...
Mit tudunk már róla? És ami a legfontosabb mikor jelenik meg?