nem arrol van szo hogy nem eri utol az elso reszt a hangulat, egyszeruen mas a vilag. apokalipszis azert ugye megvaltoztat ezt azt :) de nekem nagyon bejon.
asszem 2000es, szóval igazából csak a dc jöhet szóba...
Honnan lehetne lehuzni az 1. részt-ill. azt mikor adták ki?
na végeztem, egy rövid (na újraolvastam: hosszú) recenzió, lehet benne SPOILER!: miután az ember túlvan a sokkon hogy a játékot csak egy két évvel ezutáni átlaggéppel lehet normálisan játszani, és elvégzi az okosabbak által javasolt ini módosításokat valamint megbarátkozik azzal hogy hosszú idõ után megint 640x480ban játszhat, egészen jól bele lehet merülni. olyasmirõl nem lesz szó, ami a külcsínre vonatkozik.
pár dolog ami tetszett: -sokféle gránát, akna, ezek 2féle használati módja -jól felépített világ -fordulatos cselekmény, jópofa mellékküldetések -mókás fegyver/biomodok (pl glass destabilizer, leech drone 8) -ötletes a "híradó" -ng remek, a muzsikák is tetszettek, kár hogy az eredeti kiábrándító hp 8) -jc lakhelye -jól sikerült keverni a város-mellékküldetések-beszélni-mindenkivel és a be-a-bázisra-nyírjunk-ki-mindenkit jellegû pályákat -a dxhez hasonlóan sokféleképp megoldható küldetések -jó, hogy összevakarták az eredeti szinkronhangokat, de az, hogy bob page igencsak jellegzetes hangját viszonthallhatjuk (a tarsus fõ okostojása, hallható az introban is), eléggé fura. én már örültem, hogy valahogy visszatér -imádom a spiderbombot 8)
meg ami nem: -a zene teljesen hangulattalan. még csak nem is felejthetõ: én megjegyeztem mennyire nulla. -ha átmegyek egy másik pályára, elfelejti milyen fegyver volt nálam, esetleg guggoltam-e -jc lakhelyébõl nem sok minden volt ismerõs (meg jobban is kidolgozhatták volna - a játék egyik leghangulatosabb része), a unatco bázis is csak itt-ott emlékeztetett önmagára. azért a t. készítõk megtisztelhették volna magukat és a játékost azzal, hogy elõveszik a dx pályáit -nem ártott volna kicsit több visszautalás a dxre, magyarázatok, háttérinfo, ilyesmi. persze ez csak megzavarta volna a 12éves konzolkideket 8((( -következetlenség: pl a dxiw elvileg a tracer tongos befejezést folytatja, amikor is jc kimenekül area51bõl. akkor mi a fene ez a helios dolog egyáltalán? ilyesmibõl van elég sok... -némelykor idióta ai: unatco, lelövöm az illuminati elitkommandóst (gázfelhõ), a kettõnk között álldigáló csavargó elüvölti magát hogy this is suicide és belerohan a gázba. végülis igaza lett 8( -kevés férõhely a tárgyaknak, még az ezt növelõ moddal is csak 14 féle tárgy, abból csak 6 közvetlenül hozzáférhetõ 8( -menürendszer bárgyúsága: na nehogy már 5-6 lépésben kelljen mentenem, mégpedig úgy hogy a mentésekhez se saját nevet nem adhatok, se képet nem kapok - nehogy már tudjam visszatöltésnél, merre jártam épp akkor. kvikkszévrõl ne is beszéljünk... -a datavaultban mind a notes, mind az images szánalmas. notes: nem játszhatjuk vissza a beszélgetéseket, az infolink beugatásokat (amelyek persze gyakran akció közben jönnek hogy ne lehessen odafigyelni). a képeket összekeveri, nem jegyzi meg az utoljára nézettet, és az elsõ a default - körbegörgetni persze nem lehet. -sajnos nem mindig egyezik a hang és a felirat - néha nagyon durván nem. -keveslem az egyszerre beültethetõ biomodok számát, de legalább lehet õket cserélni -hasonlóan keveselltem az egy fegyverre pakolgatható modok számát, fõleg ha belevesszük, milyen kevés cuccot vihetünk magunkkal. így egy erõs, hangtompítós és egy gyorsan töltõ emp-s sniper luxus. -rühelltem, hogy bár az omarnak kiderítettem mi a powerarmoros templomosok gyenge pontja, rohadtul nem érdekelte a programot, ha oda lõttem -ja, szegény templomosokból hogyan lett ez a fanatikus csürhe? az elsõ bankárok, kozmopolita, liberális nézet stb - nehezen összeegyeztethetõ a játékban szereplõ ultra felfogással. jacques de molay halálát pedig megbosszulták xvi. lajcsi kivégzésével 8) -nincs sarok mögül kinézegetés, pedig dxben hasznos volt és itt is az lett volna. -kevés keycode, security panel: kevés lehetõség iqval megoldani a pályákat, inkább azt kell eldönteni hogy a turretet lelövöd magrail-lel esetleg emp-t, spiderbombot vagy sima gránátot vágsz oda -eltûnt a fiók/szekrénykotorászás is kódok/cuccok után. mint ahogy sok minden más sem, ez sem tûnik olyan nagy dolognak, de dxben kicsit kalandosabbá tették a játékot (belopakodom ide, kifosztom a fiókokat megvan a kód, bemászom oda, a kóddal kikapcsolom a löveget és a robotot, megvan a másik kód, azzal tovább tudok menni - na ilyesmire gondoltam) -a vége teljesen kiábrándító, nincs benne semmi katarzis, olyan mint bármely más pálya, tán valamivel gyengébb. amúgyis úgy tûnik mintha a végét összecsapták volna - még jobban mint a játék többi részét: gagyi a terep, köze nincs a dxes liberty island-hez (na jó, nyomokban), halmozódnak az említett szinkron/felirathibák, van olyan csavargó amelyik meg se szólal, nem hogy 5-6-7-8 féle dumát nyomjon stb. -a makonál rühellem a magrail-fejlesztó tudós houdini-trükkjét: ezt kérem elegánsabban is meg lehetett volna oldani -olykor a párbeszédeknek/infolink szövegeknek nem sok közük van az addigi játékmenethez (pl alex valakinek megmondja - talán tongnak - hogy õ maga is templomos, ami vicces mert a templomosokhoz addig annyi közöm volt hogy kiirtottam amelyiket megláttam) -azt reméltem, komolyabb megkülönböztetés lesz a legál/illegál biomodok ügyében, pl rendõrök nem nézik jó szemmel az illegálist vagy valami ilyesmi... -igen szerény fegyverválaszték, dxben 2-3x ennyi volt -könyv sincs valami sokféle -kispórolták az úszkálást. dxben utáltam, most mégis rossznéven vettem a hiányát 8)
amivel nem tudtam zöldágra vergõdni: -általános töltény, ok, praktikus, meg is lehet magyarázni, deazénemá. -játékidõ: nálam 15 és 3/4 óra, de én eléggé tökölõs-lopakodós vagyok. ugyanakkor nem hiszem, hogy sok mindent kihagytam volna. szóval ez kb ennyi, nem sok, de láttunk (sokkal) kevesebbet is. -nem tudom, hogy a sör és bor csak az illegál beültetések miatt ártott-e, de ha nem, akkor ez megint egy visszalépés (dxben mókás volt betintázni néha egy kicsit +hpért) -szintén nem tudtam eldönteni tetszik-e vagy sem, hogy nagyon sok helyszín emlékeztetett valamelyik dxes pályára pl templar compound-templar cathedral, trier-párizs, seattle-hong kong, antarctica-area51.
biztos kimaradt sok minden a prok és kontrák közül is, közben kellett volna jegyzetelni 8). a negatívum sokkal többnek tûnik, de súlyában nem feltétlenül az, olyat nem írhattam le hogy jajjdetetszettezésezapálya (már így is igencsak fosom a szót). szóval sok kis bosszantó apróság és sok dühítõ hiba, mégsem annyira rossz. még mindig nem értem, kiket is céloztak meg ezzel a programmal: a konzolkölköket? az átlag pc gamert? dx fanatikust? mert egyiknek sem elég jó, plusz nagyon úgy érzõdik, hogy meg kívánván elõzni a vetélytársakat hihetetlenül összecsapták (nem csak a grafikára, optimalizáció hiányára, hanem a játékmenetre gondolok). a játék megítélése kicsit olyan, mintha apuci bevinné a kölköt dolgozni a cégéhez: mivel a tehetséges és nagyhatalmú apuci fia, sok mindent elnéznek neki, de dupla a csalódás és a harag, ha nem felel meg az elvárásoknak, nem tud apuka nyomdokaiba lépni... ha dx csillagos ötös (és az!), ez nálam gyenge négyes.
Tévedésbe vagy itt nem sírok legfeljebb neked sír a szád mielõtt bele nem lép valaki. Én csak azt mondtam, hogy nagy a gépigénye. És szerintem az a probléma, hogy nem tudnak programozni… Majd talán egy patch dob valamit a hangulaton.
Badsector ne sírjál már itt, hogy nem fut rendesen a játék. Lesz patch, leszeded felteszed és biztos jobban fog futni. Ja, hogy nem eredetiben van meg? Ja bocs. Akkor lesz majd crackelt patch és azt szeded le.
Egy ilyen géppel amilyen neked van nem sírni kell, hanem kussban játszani amivel éppen nem szégyeled. Az hogy ez a játék nem fut annyira jól, azt meg szard már le. Mindig is behánytam azoktól akik a gépük konfigját teszik ki alúlra. Ki a faszt érdekel neked milyen géped van? Mert engem kurvára nem. Nem menõzni kell haverjú, hanem nyomni a gammát. Ez még nem jutott eszedbe? Csá-csumi.
ja ezt nem vagom en se.. 25 fps amugy is meg böööven jatszhato. Nalam 1.8-as XP-n megy türhetöen 800*600ban médiumon (monjuk 20 fps körül), ati9000essel és nem hanyom össze magam a grafixtol:P
najo, most sajnaljunk teged mert van egy db program, ami neha lemegy 25 fps-re nalad 1024 -ben? :)
leirom a konfigom: athlon 1500+, radeon8500. 640*480-nal feljebb sem merem kapcsolni es a 25 fps-nel rosszabbakat is megelek :)
Amugy jopofa jatek, eleg hangulatos. A bloom effekt erdekes, mert nem csak elmossa a kepet hanem kiemeli a fenyeket. Start new game-nel a szobankban pofasan nez ki, ahogy a mozgo fenycsova bevilagitja a szobankat. Mondjuk gyakorlatban elvezhetetlen, annyira izzanak a fenyek :)
egy kikapcsolt vsync gondokat okoz.. jellemzo, hogy "kettecsuszik" a kep, pl fordulaskor lathato. Bar van akit nem zavar ez, engem igen. A fo gond hogy vannak helyzetek ahol jelentosen ront a helyzeten. (pl villodzo megvilagitasu helyeken borzalmas)
amugy hiaba ad tobb fps-t papiron, ha nem teljes kepeket pakol ki a monitorra.. benchmarkokon kivul folosleges kikapcsolni szerintem.
Miért lehet az, hogy intro után, amikor új játékot kezdenék, kivág desktop-re és kéri a kettes cd-t a mocskos?! (persze az van bent)
5let?
THX: Izmael
Hát én feltettem egy sima Crackelt exe-t azzal megy. Dögöljön meg a Sol Out nevû cég:D
Amúgy mit takar az a bizonyos Cassandra Project? Egy mod az 1-hez?
Bazzeg, inkább az 1-hez csináltak volna egy olyan "szépítõ" patch-et, mint annakidején a Half Life-hoz, ezzel a szarral meg tököltek volna még egy évet.
Én XP alatt nyomtam végig újra, kb 1 éve. Ha jól emlékszem patch kellett neki.
Video options és ott figyel legalul. De semmi grafikai különbséget nem lehet észrevenni a kikapcsolásával / tudnám mire jó? :)) / u.a. mint a VGA card display propertise-ben a V-Sync always off...
Még nincs meg a játék, csak hamarosan, ezért nézd el ezt a hülye kérdést. Ez a játékon belül az Options-ban van?
OK.Visszatérve a témához: örülhetsz, hogy legalább 30fps-sel megy. Én még nem próbáltam, de nálam valószínûleg élvezhetetlenül fog szaggatni. Egyetlen reményem, ha találok valamit, amivel "húzhatok" a játékon.
Idáig semmi sem fogta meg a gépemet, de ennek sikerült, pedig szeretném végignyomni, mert az elsõ részt is végig vittem. De talán majd egy patch-el optimizálják a játékot. Néhol egyébként 125-150 fps is van, de ahol zöld toxic gáz füst van ott kb. 25fps-ig is, lemegy.
Majdhogynem a Magyarországon kiskereskedelembe kapható legjobb géped van és 30-35FPS...sztem akik ezt a gammát hegesztették kicsit távol állnak a programozói tudással
Nekem 1024*768 full minden 1x / BLOM ill. VSYNC disabled / 35-45 fps.
én nem vártam a végét, de meg kell valljam, a városi részek (csomó kis mellékkveszt meg hasonlók) sokkal jobban bejönnek minden ilyen játékban mint a katonai bázis-lõjünk le mindenkit pályák. és dxben a végén csak az utóbbi volt. dxiwben ezt egyelõre elegánsabban oldották meg (most érkeztem trierbe), van mind2 felváltva.
Hello. Nem tudtok megoldást hogy menjen a game G. Fx videókártyák alatt. thx
Ööö, nincs a Deus Ex-hez egy-két mod a Cassandra projecten kívül? Vagy eseteg valami grafjavító? Mer akko elõveszem és azzal játszok, egyszerûen imádtam azt a játékot, igaz a végén már alig vártam, hogy vége legyen.
Tényleg ilyen nagy a gépigénye? Nos akkor én se fogok sokat játszani vele:(
egy haveromtol hallottam vmi optimiser programrol(?) ami a game ini-jét megbuheralja kicsit hogy jobban passzoljon a konfigodhoz -ezáltal állitolag nagyságrendekkel gyorsabb lesz.. na de sehire se hamva sehol az optimizernek neten..
Hátnemtom melyikõtök a Hajdú Gergely, de ez egy angol petíció. Abból, hogy "Ez szar!" nem sokat fognak érteni. :DDD
Petíció aláírások +1.
Petíció aláírások +1.
Megvaaaaaan! Megtaláltam az Unreal Warfare-motorra optimalizált *.dds plugint! Úristeeeeeeeeeeen! Ez király, és mûxik!
Az eddig ismert *.dds plugin (ami ugye a TOCA Pro Race Driver-el kapcsoaltos oldalakról terjedt el, s amit használok is a Max Payne 2 grafikai részénél, az NVidia DTex-el) az 604 kb-os volt. Az új *.dds plugin, ami már MINDEN Unreal Warfare-motoros gammel mûxik: 620 kb.
Nem rossz ötlet. Azonban keményen bele kellene vágni akkor. S mindenképpen megoldás kellene a *.con fájlok normális szerkesztésére. Ha az megvolna, 4-5-6 ember fél hónap alatt összedobja (fordítás, javítás + teszt) szerintem. Álmodom?
Szerintem igen örömteli lenne, ha a közeljövõben elkészülne egy teljes szöveges fordítás. Ha nem sikerül megoldani a grafikus honosítást, puff neki, azért ez talán nem olyan nagy veszteség. Hisz még az elsõ rész szöveges fordítását sem sikerült elkészíteni, pedig már több mint 3 éves a progi. Bárcsak az lenne a legnagyobb baj, hogy kimarad a grafikus rész a honosításból, s nem pedig az idõ múlása.
Egyébként meg, ha itthon is csak pár hónap múlva jelenik meg a DE2, akkor érdemes lenne felvenni a kapcsolatot az itthoni kiadóval (vagy hogy is nevezzem?), és belehúzni a fordításba, hátha el lehetne érni, hogy magyarul jelenjen meg itthon (feliratok).
Methos: Sem az, sem a valódi NVidia DXT, sem a DDS Plugin Photoshop (és más képszerkesztõk alá) nem mûködik. Ezért kérdeztem, nem- csak én vagyok buta és mondjuk van egy módosított (kifejezetten Unreal Warfare-motorra írt) DDS-tömörítési eljárás, sõt, hovatovább egy plugin, vagy editor... Félõ, ez fehér folt marad...
tud valaki módszert arra, hogy a makonál mind2 csoport vágyát teljesítsem (doki kinyírása+magrail ellopása)? nekem úgy tûnik, hogy amint kinyitom a "ketrecet", a doki köddé válik. 3as szupermen infraszemmel nem látom, amikor még a gomb megnyomása elõtt bepakoltam az irodába proximityt, az se robbantotta fel->csak a wto örült, õket meg nem szeretem (igaz senkit se nagyon 8).
Nem, ha leveszed a láthatóságát 0-ra, akkor csak akkor jön elõ, ha valamit machinálsz a fegyverekkel, vagy a biomodokkal.
Összefoglalás: - Tiszta szöveges fájlokként fordíhatók az "AquiredDataText/English" könyvtár tartalma - 191 db fájl - "Conversations/English" könyvtárból tisztán fordítható (UltraEdittel): ConText.eng (280 Kb) és talán a mellette lévõ 62 db *.con fájl is. - a "Bitmaps" könyvtárban lévõ képek (*.dds) könnyedén áttehetõk *.bmp-be, a probléma a visszacsomizásuk. Ez nekem gondot okoz más progi esetében is. Tudja valaki, hogy az Unreal Warfare milyen eljárással tömörített *.dds-eket használ? Mert a neten elérhetõ (Photoshop DDS Plugin) eddig anyagok nem segítenek.
Hozzáteszem: a *.con fájlok UNICODE-osak! De szerintem, megoldható lesz - ha nem most, késõbb tuti. Mert tartom a véleményemet: lesz MOD-editor csomag... (lásd lejjebb)
Nos, megvan a game. A Conversations (Párbeszédek) úgy néz ki minden szöveget tartalmaz. Nem kis munka lenne. Ezen felül, szerintem lehet buherálni a "DeusEx magyarítás" topicban már kitárgyalt módon a többi fájllal is (ott igaz UCC-rõl esik szó, ez meg Unreal Warfare-motor, de ki tudja...)
Nos, akkor most mûr autentikuskétn hozzá is szólnék a Játékhoz.
1. Teljes telepítés (1.9 GB) 2. Semmi buhera az inikkel. 3. Elindít, megnéz minden menüpontot és mindent maxra állít. 4. Megnéz "Extra" és csöpögõ nyállal néz végig a Thief3 trailert 5. Elindítja a Játékot! (1024-ben) 6. Elájul az introtól. 7. Arcra esik a látványtól - mert gyenge, és az egér szaggat. 8. "Csak azért is megcsinállak, te geci" -hozzáállással elindul az ismerkedés. 9. Kezdi megszokni a szaggatást, csodálja a bump mappingelt, fényekkel turbózott környezetet. 10. Mérges a szöveg/hang disszonanciájától.
Ennyi. Elsõre. Szerintem végig lesz nyomva - általam is. De elõbb megpróbálok belenyúlni, lássuk, mit is tudunk majd kihozni belõle magyarításilag... Aztán majd jövõre (!), a DeusEx 1 Hun után ennek is nekiugrunk - remélem, közösen, mindenkivel, aki úgy véli segíteni tud!
Ki mer fogadni velem, hogy az ION kiad mégis egy MOD-készítõ csomagot? Ekkora baklövést csak így tudnak enyhíteni, s ezt már - szerintem - õk is tudják!
hihi végre egy megsólalás, ami nem felkiáltójellel végzõdik 8). csak egy ötlet: gumiszoba? _természetesen_ az sg fórum ilyennevû szekciójára gondoltam...