Hi Csak egy gond van. Jövõ tavaszra még még akkor sem lesz annyi pénzem ha már most el kezdem félrerakni, hogy vegyek még 256 mega ramot, GeForce3-at és egy 1 GHz fölötti alapórajelen ketyegõ procit. Márpedig ezek nélkül szvsz ez a "csoda" nem fog menni normálisan :( Ha meg lebutítjuk, hogy normális fps-el fusson, akkor meg nem lesz szebb/jobb mint az UT.
Jól mondtad Rudy!!! :)))))) Nekem is :))
VKK:Lord
Hat emiat se fogok uj gepet venni...
Részemrõl alig várom, hogy a kezeim közé kaphassam ezt a szépséget. Ez azt hiszem az a játék amit már a megjelenésekor meg kell vennem. Aki meg a gépigény miatt sirdogál talán emlékezzen vissza, hogy milyen igénye volt anno a Quakenek, a Q2-nek az Unreal-nek és az UT-nak. Amikor megjelentek alig volt gép (kis hazánkban) amin normálisan futottak volna. Másrészrõl adig még van több mint fél év, lehet sporolni. Mivel a multiplayer részére is elég rendesen rámennek azért szerintem kicsit az UT folytatásának is lehet tekinteni.
Szerintem egy 800-900 MHz proci+256 MB ram+ GF2 v. Radeon DDR elég lesz neki (1024x768-ban egy 17 colos monitoron). Nem hiszem, hogy jövõ év elején kishazánkban 110 kHz-es 19"-os moncsik lesznek az átlagosak, szóval a többség 1024x768-ban gondolkodik a játékkal kapcsolatban (de javítsatok ki ha tévedek).
szerintem a langszoros kep okadekul nez ki...a spriteokat mar quake2-be se nagyon lattunk
Milyen sprite-okról beszélsz vazze'? Attól még, hogy kicsit el van mosódva a csóva széle nem jelenti azt, hogy sprite.
bigwhite: Amiket eddig olvastam róla az alapján rendesen lesznek benne botok. Már a sima Unreal-ben is voltak botok, méghozzá nem is túl rosszak. A multiplayer része is meglehetõsen korektnek ígérkezik. A singl rész pedig erõsen épít az UT assaulr módjára.
toMpEr: Hallottál már a 3D-s részecske rendszerekrõl? Nem? Nézz utána mit is takar a dolog.
Iszonyúúúú KIRÁLY!!!!!!!!!!! Én már leszedtem vagy 3 db filmet róla, a Hunreal-on fenn vannak, demo mikor ????????
Fantasztikus! Izom szépek! Gépigényes nyavalygásokat meg el sem olvasom.
Nem kell annyira aggódni, a bemutató egy 933 mhzes, Geforce2-vel felszerelt gépen futott zökkenõmentesen, és ez még nem is az optimalizált verzió...
Az Unreal II mind az Unrealnek, mind az Unreal Tournamentnek a folytatása lesz, mivel a hangsúlyos egyjátékos mód mellett a multiplayer rész is olyan szinten lesz kidolgozva benne, hogy nyugodtan tekinthetõ az UT folytatásának is.
Az Unreal Warfare konzolra készülõ Unreal játék lesz (szerintem az egy- és többjátékos módja is egyaránt hangsúlyos lesz). Hivatalosan a fentieken kívül még szinte semmit sem lehet tudni róla.
Najó, akkor most már én sem értem, ha megvilágosítana esetleg egy hivatalos info, majd szólok;-)
Te valamit nagyon elneztel, hol volt vampit az elso reszben? hol volt robot? Minden leny a bolygo lakoja vagy hoditoja volt es nem robot... Ezeket inkabb a Q-ban keresd, foleg a 2-ben Quake: hol a tokombe talalsz a te kis q3adban olyan nagy es eles texturakat mint az itteni kepeken? DIII? hol van az meg... Addigra lesz U3 is talan Utalom az olyan embereket akik felnek attol ami jobb annal amit ok hasznalnak es inkabb jol leanyazzak, hogy ezzel kieleguljenek... es raadasul meg a nevuket se vallaljak...
Nekem is van véleményem: 1. Az Unreal nélkül nem lenne verseny az FPS-piacon. Gondoljatok csak a közel 200, Unreal-motoros játékra!!!!! 2. Nekem bejön az Unreal, az Unreal Tournament, a Quake 1, Quake 2 is. (A Quake 3-at láma játéknak tartom, akit érdekel miért, annak majd külön részletezem.) 3. Szerintem a legnagyobb dobása ennek a játéknak az, hogy majdnem mindent MEGHAGYTAK a hangulatból, sõt, fokozták azt! Értitek? Igaz, itt is a pixelháború dívik, meg ilyen-amolya újítások megjelenítése, melldomborítás, de ha majd játszunk vele úgyis vizsgázni fog... Addig meg az a véleményem, hogy az Unreal II miatt fogok venni egy nagyon ász PC (!)-t !!!:))) 4. A Doom III-at is várom, de csak azért, hogy tudjam, merre fejlõdik a játékvilág, van-e értelme még figyelni azt. Mert hiába a sok szép háttér, textúra, fantasztikus animáció, meg csontvázalapú mechanizmusok, félig igaz AI, amikor a játék nem azt szolgálja, amit szolgálnia kéne: szórakoztatás és nem technikai bravúrkodás... Ha ellentmondásosnak tûnök az azért lehetséges, mert valahol elfogult vagyok az Unreal-Quake világgal kapcsolatban. Egyetlen FPS tudott ebbe komoylan beleszólni: Aliens vs Predator. Na attól a játéktól néha majdnem a becsináltam! :)
RasputiN: Tudod az az érdekes, hogy a fejlesztõknek még az UT-ba is sikerült beleszõniük az Unreal történetébõl, hangulatából. Persze ha valaki nem olvassa el a karakterek elõtörténetét nem sokat fog ebbõl megtalálni... Az meg a dolog másik fele, hogy az Epic tartani szokta az ígéreteit. Az UT-ben mindent megvalósítottak amirõl elõtte beszéltek. Az ID-re ez már kevésbé jellemzõ. A Q3:A megjelenésekor csak egy tech-demonak volt tekinthetõ. Csak egy év múlva sikerült pótolni a be nem teljesített igéreteket az TA-val (már ahogy).
toMpEr: Szerinted, ha minden részecske, az összes objektum minden pontjának elvégeznék az ütközés ellenõrzését a teljes környezetet figyelembe véve, milyen gép kellene a "játékhoz"? Talán egy közepes sgi gépen már lehetséges volna. A játékoknál egyenlõre csak közelítéssel lehet ezt megoldani. És amíg közelítést használnak, addig pedig elõ fog fordulni a talajba való belógás.
Quake, Jancsika, Kulába: A quakerek és az id fanatikus rajonói már megjelenése elõtt temették az UT-t. Ennek ellenére máig sikeres! Néhol még maga mõgé is utasította a Q3:A-t, vagy legalább vele egyenlõ szintet ért el. Elég csak ezt megnézni: http://www.gamespy.com/stats/
Detonator: Mikor megjelent az UT a Q3:A még javában csak prebéta szinten volt. Az Id-nek lépni kellett, hát összecsapták gyorsan a gamet, nehogy a konkurencia túlzott elõnyre tegyen szert. A Q3:A megjelenésekor alig volt több az engine demojánál, reklámjánál amiért ráadásul a játékosok fizettek. Nagyon vártam a Q3:A-t, de miután kipróbáltam az UT-t, már nem tudott többet érdekelni. Nem lennék meglepve, ha az U2 megjelenése után is ez történne.
RasputiN: Nem a "TEST" verziókra vonatkozott a kijelentésem! Arra, hogy nem voltak képesek megvalósítani mindent amit ígértek a játék megjelenése elõtt. A kezelõ felûlet összecsapott, egy normális menût nem tudtak készíteni hozzá. A játék beállításait jóformán csak konzol parancsokkal tudod elérni. A játék kiegyensúlyozatlan, máig minden point release-ben módosítják a fegyverek és egyéb tárgyak beállításait. A csapat játékokat finoman szólva elhanyagolták. A botok az UT botjaihoz képest buták. Még a pályák sem voltak kitesztelve rendesen. A gép teljesítménytõl és fps-tõl függõ nagyságú ugrásokat nem is említve. Az idõhiány miatt elmaradt ígéreteket 1 év múlva próbálták meg teljesíteni a TA-val. A TA-n pedig a vak is látja, hogy egy jó-rossz koppintása az UT-nek és a bonuspackoknak, szépen újracsomagolva.
A botok kinézetérõl annyit, hogy a Q3:A-nak sem erõssége a dolog. Az UT botjai legalább arányaikat tekintve emberszabásuk. Mellesleg UT-hez az INGYENESEN hozzáférhetõ bonus packokkal szépen fel lett bõvitve a modellek száma. Ezen kívül a neten mindenki izlésének megfelelõ modelleket/skineket találhat. Az epic megad minden támogatást a mod fejlesztõknek. Az UT fejlesztése már az Unreal után megkezdõdõtt. Elég megnézni a patchekben lévõ kisérõ szövegeket a módosításokról. A fejlesztések során nagyon is figyelembe vették a játékosok véleményét, igényeit. Az eredmény egy olyan játék lett, melynek verhetetlen hangulata van, a jól kidolgozott pályákkal, kiegyensúllyozott fegyverekkel, átgondolt játékmódokkal, értelmes botokkal. A patchek csak az engient javították, vagy a játék szolgáltatásait bõvítették. A Q3:A engine forráskódját pedig nem hiszem, hogy az id kiadta volna. Szerinted ha nyilvános lenne a forráskódja akkor ki licenszelné meg az id-tõl? Legfeljebb a Quake 1. forráskódja nyilvános úgy fél éve. Én inkább veszek kézbe egy szinte teljes játékdemot, mint valami erõsen korlátozott csak az érdeklõdés ébrentartására kiadott prebeta teszt állapotú játékkezdeményt. A Q3:A-t kipróbáltam, végig vittem, majd dobtam. Az UT megjelenése óta a gépemen van.
RasputiN: Te se érts félre engem! Nekem sajnos nem igazán jön be a Q3:A rohanok elõre és mészárolok mindenkit stílusa. (Pedig nagyon vártam, és kétszer is megpróbáltam megszeretni...) Sokkal inkább elnyerte a tetszésem az UT kicsit "visszafogottabb", taktikázásra építõ rendszere. Ami a zenét illeti, az "izlések és pofonok". Szerintem UT-hez elég jó passzol ez a techno beütésû hang anyag. Ha meg nem tetszik, akkor be lehet alá rakni bármilyen CD-t. A menürendszerét a Word-höz hasonlítani kicsit erõs. Pont annyi és azok menüpontok elérhetõek amikre leginkább szükség van. Persze itt is használható és néha használni is kell a konzolt, de nem létfontosságú a Q3:A-val szemben. A modellek számát mint írtam HIVATALOSAN a fejlesztõk által készített INGYENES bonuspackokkal bõvítették. Tehát elsõ sorban nem az "amatör" modellekre gondoltam, persze ezek sem elhanyagolhatóak. Az aránytalan felépítést az emberi modellekre vonatkoztattam. Nem a különféle trükk ugrásokat és mozdulatokat kifogásoltam, ilyenek vannak UT alatt is, hanem azt, hogy az ugrás hossza, nagysága a géped teljesítményétõl és a fps nagyságától függ. UT-ban rocket-jumpon kívül ott a antigrav boots, az impact jump és a shock jump is. Ezek pedig bizonyos szintig kombinálhatóak is. Tehát miaz amit nem oldottak meg? A forráskód letölthetõ, ezt elismerem. De szerinted az epic nem ad meg minden támogatást az UT-s fejlesztésekkel foglalkozó embereknek?
Összegzés: Az UT esetében a fejlesztõk már a kezdetektõl tudták mit akarnak elérni. Ennek köszönhetõen egy alaposan átgondolt és kidolgozott progi lett belõle. Ugyan ez a Q3:A-ról már nem mondható el...