Nekem sajnos nem igazán jön be a Q3:A rohanok elõre és mészárolok mindenkit stílusa. (Pedig nagyon vártam, és kétszer is megpróbáltam megszeretni...) Sokkal inkább elnyerte a tetszésem az UT kicsit "visszafogottabb", taktikázásra építõ rendszere. Ami a zenét illeti, az "izlések és pofonok". Szerintem UT-hez elég jó passzol ez a techno beütésû hang anyag. Ha meg nem tetszik, akkor be lehet alá rakni bármilyen CD-t. A menürendszerét a Word-höz hasonlítani kicsit erõs. Pont annyi és azok menüpontok elérhetõek amikre leginkább szükség van. Persze itt is használható és néha használni is kell a konzolt, de nem létfontosságú a Q3:A-val szemben.
A modellek számát mint írtam HIVATALOSAN a fejlesztõk által készített INGYENES bonuspackokkal bõvítették. Tehát elsõ sorban nem az "amatör" modellekre gondoltam, persze ezek sem elhanyagolhatóak. Az aránytalan felépítést az emberi modellekre vonatkoztattam.
Nem a különféle trükk ugrásokat és mozdulatokat kifogásoltam, ilyenek vannak UT alatt is, hanem azt, hogy az ugrás hossza, nagysága a géped teljesítményétõl és a fps nagyságától függ. UT-ban rocket-jumpon kívül ott a antigrav boots, az impact jump és a shock jump is. Ezek pedig bizonyos szintig kombinálhatóak is. Tehát miaz amit nem oldottak meg?
A forráskód letölthetõ, ezt elismerem. De szerinted az epic nem ad meg minden támogatást az UT-s fejlesztésekkel foglalkozó embereknek?
Összegzés:
Az UT esetében a fejlesztõk már a kezdetektõl tudták mit akarnak elérni. Ennek köszönhetõen egy alaposan átgondolt és kidolgozott progi lett belõle. Ugyan ez a Q3:A-ról már nem mondható el...