Tudod az az érdekes, hogy a fejlesztõknek még az UT-ba is sikerült beleszõniük az Unreal történetébõl, hangulatából. Persze ha valaki nem olvassa el a karakterek elõtörténetét nem sokat fog ebbõl megtalálni...
Az meg a dolog másik fele, hogy az Epic tartani szokta az ígéreteit. Az UT-ben mindent megvalósítottak amirõl elõtte beszéltek. Az ID-re ez már kevésbé jellemzõ. A Q3:A megjelenésekor csak egy tech-demonak volt tekinthetõ. Csak egy év múlva sikerült pótolni a be nem teljesített igéreteket az TA-val (már ahogy).
toMpEr:
Szerinted, ha minden részecske, az összes objektum minden pontjának elvégeznék az ütközés ellenõrzését a teljes környezetet figyelembe véve, milyen gép kellene a "játékhoz"? Talán egy közepes sgi gépen már lehetséges volna. A játékoknál egyenlõre csak közelítéssel lehet ezt megoldani. És amíg közelítést használnak, addig pedig elõ fog fordulni a talajba való belógás.
Quake, Jancsika, Kulába:
A quakerek és az id fanatikus rajonói már megjelenése elõtt temették az UT-t. Ennek ellenére máig sikeres! Néhol még maga mõgé is utasította a Q3:A-t, vagy legalább vele egyenlõ szintet ért el.
Elég csak ezt megnézni: http://www.gamespy.com/stats/