Ami azt illeti, nekem egy angliából rendelt BRD cockpitem is van. ;) Igaz, hogy autószimulátorra van jelenleg kihegyezve, de csak annyit kell csinálnom, hogy lecsavarom róla a kormányt, a brd pedált hagyom, ráteszem a hotast és kész is a az ûrhajó cockpit. :D Fel a VR szemcsi, és hajrá! :D
*-SC-nek viszont igen nagy gépigénye lesz, meg amúgy az ELITE-nek is ha oculussal akarja valaki használni, mivel 2x2k-ban kell majd megjelenítenie.
Ez valóban így van. Viszont én 32 giga memóriával fullos gépen fogom nyomni oculussal 4k-ban ha kész lesz. :) Viszont eszem ágában nincs 120 eurót fizetni egy bétáért. És nekem nem azért telik fullos gépre mert hülye vagyok, hanem azért, mert mindig megnézem, hogy mire adok ki pénzt. ;)
Beta 1-tõl végre lesz üzemanyag fogyasztás is. Kiváncsi vagyok raknak e be újabb hajókat? Vagy kiterjesztik e a bejárható naprendszereket? Mert ha sokan rászabadulnak a Beta 1-re, akkor sorban állás lesz a dokkolásnál.
en premium beta 2.02vel nyomom, te meg sztem semmivel ;d
Ez a mostani beta csak a Premium/Alpha elõfizetõknek lehetséges, nem mindenkinek aki beta hozzáférést vett. Július 29.-én indul a Standard beta. Onnantól kezdve már nem lehet megvenni a Lifetime Expansion Pass-t. Július 15.-én meg már a Premium beta is megszûnik.
Egy kis okosság a fuvarszervezéshez: http://edtradinghelper.de/trade-routes.aspx
Persze nem teljesen ugyanaz, de azért elég hasonló ahhoz, hogy össze lehessen vetni õket. És az ELITE is belefogott az ígérgetésbe, hogy majd ki is lehet szállni a hajókból stb. Ettõl függetlenül, nekem mind a kettõ meglesz, mert mind a kettõnek megvan és meglesz a maga szépsége.
Ettõl függetlenül szerintem SC koncepciója jobb lesz, ha sikerül vegyíteni az FPS-MMO-t és ûrszimulátort. Nagyon hangulatos az, hogy bejárható a hajó is, ami itt ugye egyenlõre nincs, egyenlõre itt csak beleülsz a pilóta ülésbe és csókolom.
Én is érdeklõdtem náluk, rendelni nem lehet, csak igényfelmérés van vagy mi. Itt rendeltem meg, a sima X52-õt 15.-ére tudták volna hozni. Kicsit drágább, 25.-ére ígérték. Elõször rendeltem valamit elõre fizetéssel(40k fölött elõre kérik valamiért), remélem nem fázok rá. Ha nagyon rosszul sül el, Paypal-en keresztül talán vissza tudom szerezni a pénzem.
Egész egyszerûen döbbenetes az, hogy hogyan gondolja a PC GURU azt, hogy õ játékokkal foglalkozó szaklapot fog készíteni, de nincs 120 fontjuk egy játékra. Alapból minden ilyen játékot meg kéne venniük, aztán kisorsolni a megjelenéskor. Sokkal többen vennék a lapot is, lehetne komolyabb teszteket csinálni, ráadásként folyamatosan képben lennének a játékkal stb.
Ami a játékot illeti, nagyon vonzó az a 400 millió vagy milliárd(?!) naprendszer, gyakorlatilag ebben az egész tejút rendszer benne lesz, ahogy látható is, a tejút spirál galaxis fekszik el a mapon, multinál ez már egy hatalmas elõny ám, ekkora végtelen bejárhatatlan világ. És ha itt is meglesz mindaz amit ígérnek, hogy le lehet majd szállni bolygókra is, stb, akkor bizony fel kell kötnie a gatyát a star citizennek és ez jó. Jó dolog ez, mert a verseny mindenképp jó a játékosok pedig a végén csak profitálhatnak, a legjobb esetben egy helyett két igen komoly játékkal gazdagodhatnak.
Nagyon nagyon kíváncsi vagyok, mi fog kisülni ebbõl is. Ami biztos, hogy ez sokkal inkább szimulátor jellegû, nem lehet ám akárhogy még dokkolni sem, szóval én csak egy kávét kérek, és nyál-csorgatva figyelem majd a csatát, hogyan fog a két prg egymásra licitálni. :D
Olcsón veszel átmész másik naprendszerbe és drágán eladod. Ha összejön a credit egy másik laser-re a sidewinderen már elmehetsz Eranin közelében az Unknown signal source területekhez, ott egy kill 500 credit, pár óra alatt össze lehet szedni a Cobra árát. Az alatt nem is érdemes hajót venni. Aztán lassan azt veszed észre, hogy egy fullos Anaconda van alattad és milliomos vagy.
Egyre figyelj, mindig legyen megfelelõ tartalékod és ne öld bele az összes pénzed áruba, különben kezdheted az egészet elõlrõl. Ha tele vagy áruval ne vedd fel a harcot, inkább gyorsíts és mielõbb kapcsolj SC-re. Mivel beta állapotban van ezért vannak még benne hibák és van hogy simán eltünik alólad a ûrállomás, vagy a lag miatt odébb poppol, te meg szépen palacsintává lapulsz, mert nekimentél a falnak. Ezzel egyelõre nem tudsz mit csinálni, így jártál, de szerencsére ez azért ritkán fordul elõ.
Hali mindenki lenne egy kérdésem ki mivel keresi a kenyerét elitében mert én elég gyenge frizura vagyok benne, nagyon nem jön a lóvé szívesen elfogadnék egy pár tanácsolt.:)
Ja meg csak 200Km/s alatt érdemes kikapcsolni, különben sérül a hajó.
Bárhol, bár sok értelme nincs, mert hogy ott pont nincs semmi. Hacsak nem azért, hogy valamilyen modult javíts meg.
sziasztok én megvettem a premium beta verziót és Thrustmaster T.Flight Hotas X használok hozzá nagyon jó megéri nem is drága nem kell rá várni csak ajánlani tudom mindenkinek akinek még nincs. Ja és masszív kialakítása van a joystick-nak.
velemenyem szerint itt konnyebb dokkolni, mint a c64es verzióban
itt mondjuk nem az ajton berepules a lenyeges, hanem a "leszallas" a megfelelo dokkra. na ez is istenes a hotassal ahol az egyik hatswitchen a mellek fuvokakkal lehet jobbra balra fel le alignolni, kozben tudod vezetni a gepet joy+gazkar. csodas
erdekes, en annak idejen nem hallottam x52pro-rol semmi rosszat, sot egyenesen istenitettek a sima x52vel szemben, azert is dontottem mellette. igazuk volt. nem bantam meg nagyon jo cucc!!
A végleges kiadás év vége felé várható. A dokkolást meg itt szerintem élvezni fogod, ahogy berepülsz az ûrállomásra és leteszed a kijelölt dokkolóra a hajót, nekem az a kedvenc részem. Tök jó ahogy belül látod a közlekedõ jármûveket meg hogy mit szerencsétlenkednek a többiek. :-)
A10-el repkedem,, nekem is nagy vágyam egy Warthog stick, de mellé még a pedál már nagyon húzós... Elittel kapcsolatban nem követtem folyamatosan a híreket, csak olvasom mostanában a a fórumot, nézem a videókat, de érdekelne, hogy van valami info a várható megjelenési dátumról, mikorra várható? C64-en nagyon sokat játszottam vele, máig emlékszem hogy fellélegeztem mikor megvettem a docking computert a hajómra és nem volt több görcsölés a dockolással :)
Hátha valakinek jó alternatíva: orosz joy. Bár a pedál már húzósabb, de ehhez a játékhoz nem feltétlenül szükséges, max rep./heli. szimulátorokhoz.
Én letettem a voksomat a Thrustmaster mellett. Még 1996 környékén vettem egy F16 FLCS rendszert gázkarral+pedállal együtt, bár analóg volt, kapaszkodj meg, mai napig tökéletesen üzemel! Pedig eszetlen sokat használtam, mivel szimulátorokkal játszom legtöbbet (FSX stb.). De már kiöregedett szegény, úgyhogy lecseréltem, de már nem volt kérdés, hogy egy Hotas Warthog lesz helyette, újabb 20évig bizots jó lesz ez is. Elnyûhetetlen, csak k. drága.
Milliiónyi bolygót csak procedurális felszíngenerálással lehet/érdemes csinálni. Ahhoz pedig egyedi engine kell, ezért nem képes rá szinte egyetlen játék sem. A megboldogult Infinity Engine-t éppen emiatt kezdték el fejleszteni még vagy 8 évvel ezelõtt, le is esett az állam a 2010-es tech demo láttán, csak sajnos financiális okokból a projecj olyan szinre lassult, hogy kvázi képtelenség kivárni a készterméket...Szerintem sose lesz belõle semmi. E:D-ben az engine képes ezt lekezelni, hiszen maga az univerzum is erre az elvre épül. CryEngine egészen más motor, nem erre lett kitalálva...
Milyen igaz, egyetértek! X Rebirth volt az utolsó, amit elõrendeltem...Egy rakás sz*rért fizettem közel 50ojrót...SC-t is ezért nem támogatom, majd ha látom a gyakorlatban, hogy milyen a game, akkor kifizetem a retail price-t. Ígéretekkel meg pár szép videóval többé nem csesznek át. A zsákbamacskát meghagyom másnak.
X52-pro megéri? Nagyon sok panasz van rá, nem mertem rendelni. A sima X52-õrõl kevesebb a negatív vélemény, de ha jól tudom, azt már max. használtan lehet venni, nincs forgalomban (bár az alábbiak alapján már a pro sem nagyon van). Orosz joy-okat nem nézte valaki? Repülõs topicocbanvotlak linkek, elfogadható áron, elég jónak tûnõ joy-okat reklámoztak, de igazából azokról még sok visszajelzés nincs, ár/érték arányban jónak tûnnek, de nem lehet tudni, hogyan muzsikálnak 1 év múlva. Megnézem hátha van linkem elmentve valahol.
Innét rendeltem de itt sincs raktáron , jun. közepén adtam le a rendelés és azt írták hogy várhatólag most július közepén jön meg. Mindegy , ennyiért megéri.
szerk.: ööö ahogy látom már itt se lehet rendelni , hoppppááá pont ma állították le a forgalmazást. na kíváncsi vagyok az enyém megjön e még.
gyerekek az elitehez annyira authentikus az x52pro h lefossatok a bokatokat keresztbe hosszaba , SCbe meg egy fos - egyelore! - de majd talan lesz jobb is : )
Nálam X52 pro project lelõve... Az asszony észrevette az elõrendelõ emailtem és kitért a hitébõl..
Igen. Ezért mondtam, hogy fingom sincs a Cryengine-t be lehet-e bármi módon idomítani erre. De mivel baromira nem erre írták az engine-t, valamint az angol stúdió az SQ42 kapcsán panaszkodott, hogy minden contentet kézzel állítanak elõ és dolgoznak azon, hogy pl az aszteroidák procedurálisan legyenek generálva (és ezek ugye csak objectek nem egy egész map). Szóval a szokásos kétségeim megvannak. :)
Ez nem engine függõ. Nyilván magadnak kell implementálni hogy az általad elkészített elemekbõl milyen módon generálódjon egy map.
Az egy másik dolog, hogy pl a Spaceengine még a bolygón lévõ textúrákat is random generálja. Na abba már beletörhet egy nem erre a célra gyártott engine bicskája.
Ha nem teljes bolygófelszínt, de az ismert CE limitációkat figyelembe vége jó lenne, ha pl a naprendszerek landing zone-jain kívüli helyekre is le lehetne szállni (nem seamless), hanem akkor generálna egy instance-t. Tudom gagyi, de már az is sokat adna az élményhez. Ha jól rémlik a Star Trek Onlineban is van ilyen, bár ott nagyon picik a mapok.
Eleinte szerintem bõven elég lesz ha elõre generált roidon le tudsz szállni. ;) Aztán jöhet a pg téma implementálással együtt. Modjuk E:D elõnyben van ilyen szempontból a saját engine-el.
Most itt arról van szó, hogy egy teljesen gép által létrehozott területet (nevezzük itt map-nak) képes lesz-e a Cryengine generálni. Én még emlékszem az új X-COM-nál is az volt a gond (bár az Unreal engine), hogy a meglevõ blokkokból nem tud az UE véletlenszerû mapot létrehozni, pedig ugye az eredetinek nagy erõssége volt, hogy mindig véletlenszerûen generált volt a helyszín.
Nem értem mit kell ezen átfaragni. Már most is mûködik a leszállás platformra , akkor aszteroidára miért ne menne ? szerk: Ezt még modderek is megcsinálták a meglévõ assetekkel szóval nem hinném hogy ez lehetetlen lenne.
Én kétlem, hogy annyira át tudják faragni a cryengine-t, hogy ezt megoldja. Mondjuk már az is jó lenne ha generálna egy felszínt akkora méretben amit az engine már "meg tud enni"...
Az még randomgenerált küldetésnek is belefér, hogy "menj ki ebbe a rendszerbe/területre, és találj X vagy Y alapanyagot, késõbbi bányaállomás beindításához".
Elite Dangerous: Aranyásó ;)
Nekem az is elég csak legyen.. Ha már a Frontierben volt..
Jah és mániám a bolygón landolás és az ígéretekkel ellentétben az SC-ben az életben nem lesz ilyen szvsz, az Eliteben nagyobb esélyt látok rá, hogy valami Space Engine szerû bolygó felszín generálás lesz valamikor...
Hát.... az lenne. Semmi bajom az Elite-el de én spec szeretem a komplex játékokat és az SC komplexebbnek ígérkezik, csak arra a pár évtizedre amíg kijön jó lenne egy remek játék.. A Frontier pedig örök kedvencem.. :) Az eredetit meg rongyosra játszottuk még általánosban.. :) C64-en és Plus 4-en. :)
Ez oké, csak azt hittem, pl megvehetem õsszel a passt vagy valami. Mert mintha arról lett volna szó, hogy amíg nincs végleges játék, marad a pass vásárlás. Most eléggé lépéskényszerben vagyok, megveszek most mindent 100€-ért és júl 29-ig csak nézhetem, vagy megveszem a premium betat 120€-ért és játszom, és örülök hogy 310 felett van az euro... :/