SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Tesztelés: egy 3D platformer készítése közben volt alkalmam tesztelni egy engine-t. Az egyik nap, amíg ott voltam arról szólt, hogy egy üres mezõ közepén voltak tereptárgyak, és azt próbálgattuk, hogy biztonságosan generálta-e a motor a tárgyakat, át lehet-e látni vagy esni rajtuk, és ilyesmi. Ha igen, akkor azt a "pályát" feljegyezni, és megbízhatóan reprodukálni a hibát tetszés szerinti alkalommal a tervezõk, programozók elõtt is. Az egyik kocka alakú épületnek ha pont sikerült a sarkára ráugrani, akkor ott át lehetett esni rajta, beesni az épület belsejébe - de csak a PC-n, a PS változatban nem. A pályaelem generátor kb. 1-2. pixelnyi rést hagyott a poligonok között, ahova be lehetett találni. Mikor kijavították (legalábbis remélték, hogy igen), akkor a következõ nap azzal telt, hogy mindenki azt próbálgatta, hogy vajon tényleg jó lett-e, és máshol nem romlott-e el valami más. Ezt a munkát végeztetik mostanában külsõsökkel. Az Elite-nél már nem a motornál tartanak, hanem a lövöldözésnél és a dokkolásnál, de a lényeg ugyanez.