Helló! Aki ért a dark Basic vagy C esetleg C++ programnyelven és tud programokkal 3d-s cuccokat gyártani az az én emberem.Ha te is iylen vagy jelentkezz. Ugyanis egy FPS tipusú játék projektet készülünk csinálni.Ehhez kellenek az emberek.Fizetést sajna nem tudnunk adni de remélem jelentkeznek már csak azért is mert a fáradság meghozza gyümölcsét.Részletekért kerewss fel. e-mail: [email protected] MSN: [email protected]
Én a Game Makert ajánlom. Programozás nélkül lehet vele játékokat/programokat írni, de van egy nagyon komoly és egyszerû beépített programnyelve, amivel a 3d FPS-ektõk az internetböngészõkig mindent csinálhatnunk nagyon kevés idõ alatt. A legjobb, hogy vannak magyar Game Maker oldalak is. www.gamemaker.hu -Game Maker magyar súgó megvásárolható!!! www.gamemaker.nl -Hivatalos Game Maker oldal www.brekisoftgames.extra.hu -Folyamatosan bõvülõ oldal, Game Makerrel is foglalkozik, és a játékok is ebben készülnek!
Egy próbát megér nem?
És tényleg bármilyen játékot kreálhattok, nem úgy mint a játékkészítõ progikban!
GAMEMAKER 4EVEERRR!
Látom nemigen van élet ebben a szobában.. de ha essetleg valaki errefele jár... és vannak ötletei egy world of warcraft szerû játékhoz aztz megköszönném... írjon emailt, vagy ami mégjobb írjon a készülõ honlapunk fórumába... elõre is köszönöm... www.wrammer.atw.hu
Lenne 1 fontos kérdésem keresek olyasvalakit, aki essetleg C++ terén tud hálózatos netes gamet csinálni... ha van olyan valaki aki igen és össze állna velem akkor az írjon privit pls!!!!
halika! most vagyok elsõéves progterves hallgató, kezdek ismerkedni c++al, meg van 1 minimalos pascal tudásom. a kérdésem a következõ lenne: szeretnék hobbiból 3D-s játékokat késziteni, az alapoktól persze. De hosszutávon melyik progival járok jobban, melyikkel kezdjem az ismerkedést? a darkbasiccel, vagy a gamestudio A6ossal? hosszutávon melyikkel tudok jobb/szebb eredményt elérni? tudom hogy mindenki a saját kedvencére esküszik, de biztos a tények/paraméterek alapján azért lehet dönteni, vagy legalább annyiban hogy melyik mire jó/jobb? elõre is kössz a segitséget
cool
Sajnos nem az a vírus tette, hanem az amit már jó régen megírtak, és szeptember 1.-jén aktiválja magát, de antivírust még nem sikerült ellene írni, a neve: H/SCHOOL
a vírusok nevének szintaxisa:[platform]/[név]
ez esetben a H platform=HUMAN
A vírusnak jelenleg 1 változata terjedt el, ez minden HUMAN BRAIN 1.0 operációs rendszert használó számítógépet megfertõz kb. gyártás után 7 évvel.
Ha akarsz egy igazi hecker lenni írj egy pompás vírust, arra csinálj egy anti vírust és profi vagy;)
1. nem ugy értettem 2. ez a könyv kering a neten, részleteit itt találhatod meg 3. nem csak érdekel a hacker kultúra, és talán egyszer az leszek(ha már ott jársz akkor olvasd el az hogy valójában kik is a hackerek, mert a sajtó miatt a hacker már egész mást jelent mint kéne és mint jelentett)
1.) nem cseszem meg.. na jó egy jó csajt igen 2.) mien hekker könyvrõl beszélsz te? 3.) jómagad is hekker vagy vagy mi a fasz?
cseszdmeg, de egy kész játék, fõleg a forráskód, ötleteket adhat. A hackerek és crackerek is ezt mondják: "Programozási nyelvet egyféleképpen lehet tanulni: olvasd a kódot, ird a kódot" (a pontos szöveget nem tudom, kb. igy van a How to beckome a hacker c. könyvben).
bakker de nem leszedni csinálni kell...:D én is azon vok:DDDDDDDDDDD
Itt vannak jó minõségû dbpros játékok, amik egy alienware versenyen indultak. És még nézz körül a thegamecreators.com-on, ott vannak egy csomó db/dbpros játékok. Meg van ott egy db-s codebase is ahová folyamatosan nyomnak fel mindenféle forráskódokat. De a hivatalos db és dbpro oldal is a thegamecreators.com része.
TakRaj irtam neked egy mail-t, majd ide tudnál válaszolni? Csak mert a mail-címeimet nem nagyon szoktam nézni, vagy esetleg privátüziben ha van akkor tudnál küldeni MSN címet? Amugy engem nagyon érdekelne a 3D-s game fejlesztés, mert szeretnék csinálni egy jókis RPG-t, mondjuk ezt már lentebb irtam
Nem nézni csinálni kell:DD én is ezen vagyok semmi eséllyel.....
De tudtommal a DBpro-hoz nincs pályaszerkesztõ és karakterszerkesztõ sem. Amúgy azt tudom, hogy a DBpro sokkal többet tud, mint a sima DB, de én még mindíg ott tartok, hogy a legújabb verzió már támogatja a DX8-at ;) szal sorry, nem tudtam, hogy már ennyit fejlõdött, és akkor gondolom már van benne a csontváz alapú animáció is. Amúgy tudnál nekem olyan oldalt mondani, ahol jó minõségû DB(pro) játékok vannak?
A Dark Basic Pro sokkal többet tud a sima Dark Basicnél. Dx9-es, van benne mindenféle shader is, és van hozzá egy kiló plugin, amivel egy csomó extra cuccot lehet vele csinálni. És a Dark Basic is kezeli a 3ds fájlokat. Szóval a Dark Basic Pronál nem tud nagyságrendekkel többet, esetleg a simánál tényleg, de a pronál nem.
Szerintem a grafikája szép, tudja a pixel shader 2-t is DX9-es, van benne HLSL shader is, stb... nagyságrendekkel többet tud, mint a dark basic... mellesleg kezeli a 3ds fájlokat is!
Figy én grafikát megtom csinálni csak programozót keresek:DD aki megvalósítja ezt a micsodát...... különben mit szólsz az emberkéhez??? jó? és eggyáltalán a textúráit be lehet rakni a progiba mert nekem nem engedte.... mert úgy szerettem volna hogy ugyan ezzel a grafikával menjen
az oldalad jó de énnekem már nincs türelmem megtanulni megint egy progit a 3ds fájlokat a game studio nem tudja betölteni (amit láthatsz katonát) és a grafikája se valami gyönyör...:D szerettem volna vmi játékot csinálni de nem tudom meganimálni az emberkéket meg ilyesmi.....
Nekem megvan a 3D GameStudio A6.22 Professional (teljes verzió)...ha érdekel... ;) És van crackem is: 3DGS.dox.hu (3D Game Studio Hungarian HQ) itt a letöltések/3D Game Studio/Frissítések-nél letöltheted!
Amúgy, ha valakit érdekel, ide már régóta szeretnék egy kis 3D közösséget toborozni, aki érez magában némi ambíciót ezzel kapcsolatban, az írjon a [email protected] címre!
PS.: Ezzel nem az oldalamat akarom reklámozni félreértés ne essék...
Elõszõr én is Macromedia flshben csináltam a játékokat de csak 2dsek voltak.... úgy döntöttem vmi könnyeb progi kéne így letöltöttem a 3d game studiot ami neked is kell de ez csak próba verzió.... nincs creckem hozzáé de az elsõ oldal alján van egy honlap ahonnan le tudod szedni ezt a progit...
Meg kéne kérdezni oszt.társamtól hogy ideadja-e a 3D Studio Max-át, de amien szemét nem fogja :(. Mailben fogok küldeni egy FTP-címet, arra fel tudnád majd rekni a 3D Gamestudio-t? Olyan cím ahonnan nem törlik.
Most a DB-t meg a Blender-t tanulgatnám. Hátha sikerül megcsinálni a hõn áhított, Slayers c. anime alapján készülõ RGP-met. Elõször Flash-ben akartam, de inkább ugy döntöttem inkább DB+Blender+Photoshop kombó lesz belõle :DDD
A katona nagyon jó! A Stent meg bele ne rakd, szövetségeseknek akkor a Tomphson. Mert ha Stent raksz akkor hogy valósághû legyen vmennyire ahhoz überbrutál szórás kéne :DDD. Dark Basic v. 1.13
Egyébként maga a katona hogy tetszik neked??? jólesz..? vagy nagyo rossz:D??
M40est gondoltam mert az a hagyományos de a Sten van megrajzolva valószínüleg a hangok miatt az lesz különben a DB meik van meg neked...?
Tom, nem is garfikát kellett volna mondanom, hanem textúrát, meg nem is az emberkékre gondoltam, hanem a pályára. Amugy MP-44-et rakjatok bele mindenképp, meg BAR-t, azok aztán überbrutál fegyverek :DDD. Most töltöttem le a trial-ját a DB-nek és megcsináltam a win.ini módosítást hozzá, ugyhogy már tanulgathatok a tutorialból :DDD.
Hááááát a grafikát igyekszem egy picit a Wolfensteinnél jobban megcsinálni amit láttál kép az cak a kezdet volt... igazából így néz ki a katonám;):
Ja az "el vagy maradva"-t ne vedd sértésnek, ezért tettem utána hogy basic-tõl többet nem várok, azért az igazi játékokat több százan fejlesztik, magát az engine-t is ilyen nagyságrandû csapatok irják, és azért õk assembly-ben dolgoznak ezért más a kettõ. Te viszont ezt egyedül irtad, és dicséretes hogy így egy Warcraft I szintû engine-t tudtál írni. Igazán tisztellek emiatt.
A falas dologra: sztem ne foglalkozzatok vele hogy átvillan egy pillanatra a falon túli dolog, még a MOH:AA-ban is megvan ez a hiba. Az rts_engine-re annyit hogy: k**rva kiráááály. Kissé el vagy maradva, de egy Basic-tõl nem várok többet, és ha csak kicsivel is, de szebb mint a Warcraft I. Mikor elinditottam rögtön a Warcraft jutott eszembe, de pl. a kameramozgatás jobban meg van csinálva, a Warcraft nagyon érzékeny volt az egérre anno annak idején. Ugyhogy csak iogy tovább, ti ketten nagyon ász játékot fogtok csinálni én ugy érzem. Amugy ha nem tévedek, kinézetében a DOOM I-II-re vagy a Wolfeinstein-re fog hasonlitani, ugye? (mármint a grafika)
Az elsõ két kérdés nem számít az elõzõ hozzászólásomban, mert mire elküldtem, válaszoltál is.
De milyen progi? A dark basic? Egyébként a terem még nem, de már haladok. Csak az ütközéssel vannak problémáim. A többi dolog rendben lenne, de ez az ütközetetés... Ha nekimegyek a falnak megáll, csak egy pillanatra bevillan a fal mögötti rész. Meg tudnám tök egyszerûen csinálni úgy, hogy beállítanám, hogy ha túlléptem egy bizonyos 3d kordinátákkal meghatározott határt akkor ne menjen, de ez rohadt sokáig tartana, mert be kéne mérnem minden falét. De csináltam régebben egy játékot amiben lehet menni egy terepen meg lõni, meg minden, ha kíváncsi lennél rá felrakhatom, annak olyan az irányítása, meg mindene, amilyen a termesé lenne.
Megcsináltam az rts enginemet úgy, hogy a jobb felsõ sarokban látszik, amit a kocka lát. Ezt úgy oldottam meg, hogy beraktam még egy kamerát, ami mindig felveszi a kocka pozícióját és irányát.
Amelyik nagyonszép grafikát tud, az a pro verzió, ami tulajdonképpen egy teljesen más program, a dark basic újabbik véltozata, csak nem Dark Basic 2 lett, hanem Dark Basic Professional. 3ds fájlokat úgy lehet betenni, hogy: load object "fájlnév",szám <-- ide egy számot kell írni, hogy majd a többi parancsal ezzel a számmal hivatkozhatsz a modellre
Ekkor lesz egy model, valahol a képernyõn, ezt lehet méretezni, mozgatni, forgatni stb...
pozicionálás: position object szám,x kordináta,y kordináta,z kordináta méretezés: scale object szám,x méret,y méret,z méret forgatás: rotate object szám, x szög,y szög, z szög
De ezek le vannak írva a helpben, példaprogikkal.
Dodo két kérdésem van elkezdtem jobban nézegetni a dark basicot és nem tudom még mindig fewlrakni azt a crecket pedig már mindent próbáltam a másik hogyan tudom belerakni a 3ds fáljaimat mert szerintem úgy könnyeb lenne benne dolgozni ha progi kell hozzá oda tudnád adni meg még vmi:D.... mondtad hogy valameik nagyon szép grafikát tud az meik verzió???
Az mp5öt nem tartod kicsit új fegyvernek??:D ennyi erõbõl már egy mordájt is lehetne neki adni kicsit csontosabbá teszem az embert és adok neki hegy hatalmas puskát:D
ugye tudod méretezni
http://pitbull90.uw.hu/fal.rar
különben erre gondoltam én is
küldök falat:D
A házassal annyi a gond, hogy nem tudom megoldani, hogy ne lehessen kimenni, mert az ütközés érzékelés úgy van, hogy ha egy objektum belselyében vagyunk, akkor azt is ütközésnek veszi sajnos.
k boccs
Egyébként itt, csak közben a házas progit csinálom
Az ûrhajósat nem én, de a másikat én
ittvagymég?
ez az ûrhajós nagyon ááálat
EZT TE CSINÁLTAD??
ha sokáig van a total bekapcsolva kikapcsol a netrõl és nem kell az uwnál beírni a www-t az nem kell
azért írta ki mert....
ez hiányzott:media.rar az ebben lévõ media mappát tedd a sphere mapping progival egy mappába
Az elõbb nekem nem engedett feltölteni az uw-ra, ezért raktam az atw-re, neked most simán felment az uw-ra? Nekem valami átviteli hibát jelzett feltöltésnél.
Mindjárt felrakok két Dark Basickel készült progit, hogy megmutassam mit tud a Dark Basic. Az egyik egy példaprogram a db-hez, a másikat meg én csináltam, az egy rts engine féleség akar lenni. Ehhez egy kis leírás: Kamera mozgatás: nyilak, képernyõ szélére az egér, forgatás: középsõ, vagy mindkét egérgomb lenyomvatartása mellett az egér jobbra és balra húzása. Kijelölés: balfentrõl-jöbblentre irányban az egér bal gombjának nyomvatartása közben kijelelõnégyzettel. Mozgatható egységek: az egyik sarokban lévõ kocka Mozgatás: kijelölés után jobb egérgombbal
És ezeket Dark Basic Proval csináltam, ami már direct x 8-as, és sokkal szebb dolgokat lehet vele csinálni, mint a sima Dark Basickel
figy ittvannak formátumok ha essetleg valameik másik jobb lenne ordíts..:D: *.3DS *.AI *.ASE *.ATR *.BRK *.DF *.DVG *.DXF *.FBX *.IGS *.LAY *.LP *.M3G *.MTL *.OBJ *.STL *.VW *.W3D *.WRL
meg próbsa képp hogy a házat lehet e csinálni így mert vmi zavar benne
küldök egy egyszerû termet semmi se lessz benne csak progizd meg hogy belûlnézetes emberkével lehessen futkosni benne és a falnak neki lehet menni nem átmenni..:D
pls had lássam:D
megmutatod mit tud a dark basic???
Ha azt akarod, hogy szétessen a szék, akkor külön csinálj egy animációt a széknek, amint az szétesik. Egyébként egybe az egész ház könnyebb lenne, mert nem kéne minden tárgyat bepozicionálni, de szerintem úgy csináld, hogy az olyan tárgyakat, amik széteshetnek külön modellként, a többit viszont a házzal együtt.
Ha megpróbálljuk szólj mert elkezdem az épületet mert az a legnehezebb megrajzolni ugye székek stb és mond hogy ezt hogy könnyeb megcsinálni egybe minden és késsz vagy székek külön külön és azokat úgy összerakni mert te tudod hogy van ez de gondolom jobb külkön külön mert rálövünk a székre azt szétesik..