13' előtt sem volt minden generáció feltétlen új, akkor is ment a második éven többnyire inkább csak átnevezgetős & minimális ránfelvarrós elv és a harmadikon lényegesen újabb architektúra és fícsörök. Az új generáció is csak látszatintézkedésnek tűnhet majd mindaddig, amíg nem alapvetően a korszerű APIkra optimalizáltan újraépített grafikus motorokkal jelennek meg az újabb játékok, hanem 'csak támogatott' pl. a DX12 futtatási környezet, na de minek, amikor semmi előnye nincs a bizonyos motor adott állapotával és esetenként még lassul is a DX11-hez képest...no de előbb-utóbb utolérik a szoftverek is a hardvereket, a lényeg, hogy általában nem kell sietni az új hardverekért a boltba, ha kiadáskor csak erősen korlátozottan lehet kihasználni a tudásukat...már ha az előző generációhoz mért jobb teljesítmény-fogyasztás viszonylatról megfeledkezünk. :)