Ennyi...a DigitalFoundry 480-as videóját elég végignézni és meglátszik rögtön, hogy sok játékban nem létezik a stabil 60 FPS vele 1080p-ben sem, van hosszabb ideig fennálló -10 FPS is akár bizonyos játékokban, bizonyos területeken, ha nem futna 60 FPS felé a vsync kikapcsolt állapota miatt, rögtön nem lenne avg 60...szóval a #40284 címeinek egyharmadánál rögtön nem volt meg a stabil 60 FPS, csak avg...de ha tegyük fel meg is lett volna, a jövőben megjelenő feltételezhetően gépigényesebb játékoknál csak -10 FPS-t számoljunk a mostani 60 FPS körüli játékokhoz képest, számos címnél rezegni fog a léc...
Persze remek vétel lesz ennek ellenére, ha beáll az ára, csak az elvárásaink legyenek reálisak felé, mert ez a 60 FPS avg *wow* dolog a valóságban elég lelombozó lehet majd időnként, amikor rendszeresen 60 alá fog esni a saját gépen vsync mellett, teljesen érthető módon, mert annyira képes a kari bizonyos játékokban, adott helyeken... :)
Egyebek a TPU tesztből:
Assassin's Creed: Syndicate 41
Crysis 3 41
Witcher 3 50 (és még a HairWorks is off volt)
Mirror's Edge Catalyst pedig nigga plz, bárcsak minden játéknál egy irreálisan belőtt 'ultra-omg' grafikus szint képviselné a legmagasabb grafikus beállítást és alatta lenne egy alig látványvesztős, kifut a világból futásteljesítményes eyecandy szint...de nincs így, számos játékban elég taxing a szép látványvilág, túlgépigényes 'ultra-omg' szinttől függetlenül...