Nem, úgy általánosan az eddig megjelent DX12/Vulkan támogatású játékokról. Utóbbiból igaz a Doom-on kívül nem is emlékszem másra a nagyobb címek közül, de az eddigi DX12 támogatású játékok nagyrésze csak utólagos tessék-lássék munka volt - erre céloztam - DX11 alapokkal és annak korlátainak tudatában fejlesztették őket, nem next-gen API és hardver képességekre voltak kihegyezve a grafikus motorok, az ilyesmire inkább csak a jövőben megjelenő játékoknál számíthatunk... Persze tisztelet az eddigi kevés kivételnek, amelyek közé szerintem a Doom is odafér, mondjuk a megjelenéstől számított 2 hónap késés kissé "Örülünk Vincent?", sokan akik felültek a hype trainre és lehetőleg 'tegnapra' vették meg és tolták végig a megjelenéskor, már el is felejthették a játékot és soha nem látják a Vulkan API-s mód előnyeit... A Rise of the Tomb Raider utólagos DX12 módját is máig hegesztgetik, fél éve jelent meg a játék...szóval az éven még többnyire csak ilyen ígérgetős, majd-majd next-gen API-t támogatós címek érkeztek, a proper támogatás a megjelenés idején szürreális álom...no de majd jobbra fordul a dolog az idő múltával. :)