Miért van az, hogy DirectX 9-driver használata mellett (max2010-64) illetlenül szaggat* a perspektivikus nézetben egy szimpla 6 poly-ból álló kocka esetén is, míg directx10-re állítva (igaz semmi mást nem módosítva), akkora orbitális nézetablakbeli/megjelenítésbeli hibákat generál, hogy olyan még nem láttam, cserébe viszont ezt gördülékenyen teszi.
Szóval az érdekelne, hogy mit kell állítani dx9-s driver mellett (GeForce GTX750Ti), hogy ne akadjon, vagy dx10 mellett, hogy normálisan jelenítse meg a modelleket, és a jobb klikkel előhívható menüpontokat**?
*Az előző gépemen nem volt ilyen hiba, de nem tudom már mik voltak még installálva, illetve mik voltak a beállítások. Azon egy egyszerű (160k poly) modell render-ideje 40-50 perc volt ezen meg 1-2 perc, így az erőforrás hiánya elvileg nem lehet indok (még ha meg sem közelíti itt sokakét, vagy az ajánlott atomerőművet).
**Gondolok itt arra, hogy pl. ha bármilyen ablak nyitva van a háttérben és nincs letéve a tálcára, akkor nem nyilnak meg jobb klikkel a max-ben a menüpontok, a modellek meg... :-o