végre elsírhatom a bánatomat és hátha valaki tudja a megoldást
szóval elkezdtem játszani a Dota 2-vel és kitaláltam, hogy csinálok tárgyakat konkrétan egy egész szett van a fejemben
szóval megtanulom a 3d modellezés alapjait
kb 2 héttel ezelőtt volt ez azóta megnéztem vagy 20 óra tutorialt a YT-on kezd megyegetni
a konkrét problémám a következő: csináltam egy sisak modellt UW-ztam kiszintezem visszatettem a materialként és viola szépen megcsinálta
aztán meg bake-lem és az is lefut rendesen viszont mikor beküldöm a játékba (4 példányban ahogy a játék megköveteli normál mapal is) nem pozicionálja be a részeket hanem az egészet bitmapként ráhúzza és ilyen rnd össze-vissza kutyulék lesz
mit rontok el?
sehol nem találtam a megoldást se fórumon se youtubon mindenhol csak az van, hogy hogy kell bake-lni, feltölteni de ilyen hibáról nincs szó sehol legalábbis én nem találtam
ahogy elnéztem a Maya praktikusabb lenne a szerkesztéshez de az meg nagyon bonyolultnak tűnik nekem még a 3ds max is húzós internetről tanulva
szóval jól jönne egy kis segítség
köszi
mindenhol simán megbake-lik aszt föltöltik kész semmi problem én meg itt szopok össze-vissza