egy utasszálitót könnyű megcsinálni egy sima henger és kész,ugyan igy a 2vh-s vadászok de egy modern vadászgépnek egyáltalán nem hengeralaku a törzse és a beömlő nyilások is elég bonyoulltak.
Régebben én is mindent egybe próbáltam megcsinálni,de ott vagy nagyon sok volt a edge loop vagy a topologia nem volt jó.
Ezért próbálkozok most uj megközelitéssel, hogy a kiálló és bonyolultabb formákat egyszerübb objektumokként megformálom, majd ugy egyesiten az egészhez, igy talán tudom tartani a pontos formát és a topologiát ,meg a viszonylagos alacsony polygonszámot is.
CSak épp azzak kell trükköznöm, hogy hogyan illesszem ezeket a részeket össze, hogy majd ha kész a teljes alap modell akkor a tobábbi részletezéshez ki tudjak vágni belőle elemeket,amik majd mozgatni lehet , kabintető , kontroll felületek ,féklap stb..
Ezért lenne jó egy olyan séma ami ilyet mutat be, mint a kocsi modellezésnél, hogy a kerék ivtől inditva végigmegy a kasztnin.