te total elmentel regather ami meg ma is mr alapja, soha nem volt kulonosebben megvaltoztatva, ha nem tunt fel meg ma sincsen irradiance cacheje olyan ertelemben mint vraynek es azt sem a vrayes csapat fedezte fek hanem tudosok.
Ez az egyik dolog amit a vrayes team lovagol... Semmi kozuk hozza...
Az egyetlen dolog ami kapcsan esetleg valami felmerulhet mrel kapcsoltban az ablakokba helyezett lampa ami kicsit sulyozta a regathert vagy git amitol az hamarabb lett. De ez is tudok talalmany, es ami azt illeti a latszat csal, vray anno evente 2-3 verziot is kibocsajthatott, illetve sokkal tobb kisebb verziot is mig mr 1 vagy ket evente jelent meg igy sajnos ezt sem lehet pontositani mert az ido itt relative a releasek miatt,. Mr ugye csak uj Max verzioban jelent meg...
Stb, tehat Vlado es bandaja alapvetoen programozok, akik relative gyorsan lecsaptak a tudomanyos papirokra es beszenvedtek a matekot...
Mig mr bandanak sajat tudosa is van/volt es sok dolgot ok fektettek le.
Tehat vrayben semmi sem uj igazabol, csak hamarabb jelent meg. De mondok egy ellenpeldat Mr ben ma sincsen lightcache mert annyira TRÉ eredmenyt ad a megvilagitas szempontjabol. Egyetlen elonye a sebessege. Totálisan kinyirja a kontrasztot atmeneteket stb.
Minden komolyabn studio elkeruli hasznalatat. Az a eszmeletlen rohej ahogy a HDRI kepet kezelik az is nagyon durva, annyira rossz az implementacioja a color mappingnek, hogy nem lehet hasznalni ha korrekt kepet akarsz renderelni.
Kb ekkora fail a valosagban de persze atistic celokra tokeletesen megfelel. Gyorsan lehet vele renderelni, es ma minden. Minoseg xar, sebesseg kivalo.