Van egy riggelt elég jó kis modell 3ds-ben, még 2011-el készült szal azt töltöttem le, hogy ki tudjam exportálni. Namármost az a gondom hogy elég fura export eredményeket érek el vele, gondolom ez azért van mert az armature, meg a nem elfogadott pozíciók megzavarják az exportálást. Szóval, olyannak aki most nyitja meg először a programot, el tudná valaki magyarázni hogy kéne minden modifiert elfogadtatni a modellen, minden csontot leokézni hogy maradjon csak ennyiben a geometria, aztán törölni minden csontot meg dolgot a sceneről ami nem menne exportba? Utána már exportálni meg beállítani Blenderre tudom, de most nagyon furán exportálja, pl felső állkapcs jól áll alsó állkapcs meg 90° ban elforgatva, még ezt vissza lehetne forgatni de nagyon furákat csinál nah, ilyen tök logikátlan dolgokat, szóval szeretném ha szépen menne. Lehet nem is fórumon kéne ezt megbeszélni ha tudsz valami azonnali üzenetküldőt küldeni privátban felveszlek.