"A másik probléma összetettebb. Ezek a hûtõk egyszerûen azonosíthatalanok. Gyakorlatilag, gyári szám hiányában képtelenség megmondani, hogy kitõl is lett tulajdonképpen véve. És ez a bizonyítás ugyebár a vevõ feladata lenne..."
A napokban vásároltam egy Diamond 4000 Glacialtech hûtõt, amire a gyártó köztudottan 5 év(!) garanciát vállal. A dobozon és a hûtõn is van sorozatszám. Akkor a Mistral miért nem adja meg az 5 év garit?
_______________
Ferenczi Péter
GlacialTech:
"Köszönjük megtisztelõ levelét, és hogy minket választott.
Holnapi nap folyamán felvesszük a kapcsolatot a Mistral Computerworlddel az
említett problémával kapcsolatban.
Minden GlacialTech hûtõ rendelkezik sorozatszámmal, amennyiben nem sikerül
megoldást találnunk Mistrallal, természetesen az esetleges meghibásodás
esetén nyugodtam fordulhat hozzánk bizalommal.
Kérjük a sorozatszámot mindenképpen õrizze meg (hûtõ ventilátor oldala+doboz),