F_L: hiába, úgyis kimagyarázzák. azzal érvelnek, hogy alkatrészt veszel, nem terméket. alkatrészt pedig csak kizárólag szervíz építhet be, és nem vonatkozik rá ugyanolyan gari mint a termékre. pl: én veszek akármilyen ic-t egy alk.boltban akár 10.000-ért, és egy perc gari nincs rá. ha elb***om, szívtam.
csak egy példa még a megkerülésre: itt, szegeden a trolin azzal szórakoznak, hogy nem adnak vissza az embernek ha jegyet vesz, mert "a vezetõ pénzváltásra nem kötelezhetõ". viszont törvény elõírja, hogy kereskedelmi tevékenységet végzõ személy köteles a visszajárót kiadni felszólítás nélkül. illetve kereskedelmi szolgáltatást csak arra alkalmas/képzett személy végezhet. csakhogy a társaság kijelentette, hogy a jegyárulás nem kereskedelmi tevékenység, így nem kötelesek betartani ezt a szabályt, nem kell visszaadni, és nem kell kiképezni a sofõröket. legyen apród, ha jegy kell a sofõrtõl! hogy miért nem ker.tev.? ne kérdezze senki, de megállapították.
e kis kerülõ után pl. az autórádiómat én magam szereltem be (el.technikus vagyok), majd mikor elromlott, kérték a bizonylatot a szervíztõl. odaadtam a bizimet, és elfogadták. ennyi.
itt a toleranci a lényeg, ami szerintem nem létezik a mistralnál, mert "olyan bazi nagy cég", hogy nem ér rá.
200.000 vevõ? és? a tescoban többszöröse fordul meg, mégis árulnak szart, és le is szarják az embvert. senkit nem érdekel, mekkora a cég forgalma milliárdban, meg emberben, csak az, mit kap személyesen.
mikor a szegedi üzlet megnyílt, vettem egy két dolgot, és pl. a símítózáras zacsiban kapott vga mellé mellékelt garjegy alapján sha vissza nem vihetném a vga-t, mert 4 pont már nem volt igaz.
aztán volt hirdetve folyamatosan lg cdrw/dvd combo, hetente ment le az ára 21-19.5-18.7-17.5ezer (négy hét alatt) csak éppen soha egyetlen darab nem érkezett szegedre, csak vevõcsalogató kamu volt. minden este telefonáltam, tudom.