Nekem ugy fel eve volt egy "kellemes" tapasztalatom a Mistr@lall kapcsolatban, amikor megvettem a 11. kerületi Mistral boltban a Maxtor 20Gbyte-os 5400rpm-es HDD-met. Hazavittem, beraktam a gépembe mûködött is rendesen. Leparticionáltam 3 partícióra majd töltögettem le. Másnap kapcsoltam be a gépem és meglepõdött arcal láttam, hogy az egyik partícióm eltûnt. Kikapcsolom a gépet remélve, hogy egy reboot megsegít a bajban, de az oprendszer visszaérkeztekor már csak egyetlen1 partíció fogadott.
Nos ekkor még reménykedtem :). Újra partícionáltam az egész vinyót, de ugyan ez az eseménysorozat lejátszódott. Ekkor döntöttem úgy hgy k@paják be és visszavittem a helyi Fostral boltba. Ott kedves gúnyos mosolyal az eladó azt mondta, hogy vigyem a gépem a szervízbe a Váci úton, vagy legalábbis a vinyót. A gépem nem volt kedvem elvinni (mer kollégista vagyok), így délelõtti órákban felkerekedtem és elmentem a Váci úti szervízbe. Ott kellemes egy órás sorban állás után, és 10 perces szemezés után a szervízes fiúval (nem csinált semmit, csak ült a széken, beszélgetett a haverjaival miközben látta, hogy rá várok) végre megkérdezték, hogy mégis mit szeretnék. Elmondtam nekik a problémámat. Be is vették a vinyóm, mondták, hogy rá dugják egy teszt-re, aztán 2 óra múlva mennyek vissza. Ekkor uj a remény egy újabb szikrája csillant fel a szememben :). "Haza" mentem, es kb 2 és fél óra múlva újra visszatértem. Ott mondta a srác, hogy nincs még kész mennyek vissza egy óra múlva. Ezt meg is tettem. Visszatértemkor, mondta, hogy nincs meg kesz, de nem is tudja mikor lesz kesz, ugyhogy javasolja hogy nezegessek vissza, vagy maardjak ott. Mivel egy 1 ora az ut oda-vissza, inkabb ott maradtam. Ujjabb 2 oras uldogeles kovetkezett, mialatt a srác tobbszor is elsétálgatott elöttem. Egy másik szervízesnek feltûnt, hogy már mióta várok ott, és megkérdezte, hogy mire is. Elmondtam neki a problémám, és mondta, hogy utána jár. Mint kiderült több, mint egy órája már készen volt, csak a srác szart megnézni a gépen a kib@szott kijelzõt, ami kiírta, hogy tényleg szar a vinyom.
Ezután még rá kellett fizetnem az új vinyóra, mert persze nem volt már a régibõl (vajon miért :) ). Akkor már csak egy 15 percet kellett várnom a kasszánál a sorban, hogy ki tudjam fizetni a különbözetet.
Nos igy telt el egy "kellemes" napom a Fostral Computer-nél