ez csak feligazsag, ugyanis, sajnos HA volna pozitiv tapasztalat, akkor aza 195 ember biztos megveden azt a szegeny artatlan MIstralt...:)
Dehat nem igy tiortenik. miert? elmondom:
1. bemegy, tomeg.
2. varsz.
3. varsz.
4. varsz.
5. ugy meregetnek, mint a veres rongyot.
6. "mi a faszt akarsz bazdmeg! veszel valamit? miert csak ezt?"
7. a penztaros no, ha az van meg, akkor legszivesebben megolne: "bazzeg, itt is egy kurva vevo...a rohadt penzet kell itt szamolgatnom...."
szoval, ha nincs is problema az aruval, az nem a Mistral erdeme, hanem a gyartoje. A topicoc, ezt a vasarlo elmenyt irjak le, MERT ez sajnos kiegeszul a vasarlas utani szolgaltatas minosegevel, amikor a vasarolt termek mondjuk meghibasodik, ekkor kellene gordulekeny ugyfelszolgalattal, garancialis szervizzel keszen varni az ugyfeleket. Ehelyett: ugy kezelnek, mint bunoskoket, es MINTHA NEM EZ VOLNA A KOTELESSEGUK!
Mi tartjuk el oket! Es az arban megvettuk, az egy evig jaro garancialis szolgaltatasukat is! Szoval, ha megatagadjak, akkor vasarloi szerzodes szegest kovetnek el. :) Es az bizony cumi...mivel kotelesek minten kicsrelni budos szo nelkul! Amelyik bolt nem teszi, az rosz bolt, csunya buta rossz gonosz bolt! :)
A vaci utcai Mistralban kulonosen sok effajta incidens tortenik, asmi nem hinnem, hogy egyedul a vasarlok fantazmagoriaja volna.
En a jora is emlekszem (igaz, nem a mistralban :) ), megpedig a Lordban nagyon szivelyes a kiszolgalas (West End), valamint AMP, ott is normalisak, de ott nagyban fugg attol, hogy menyi ido van meg zarasig, vagy hogy milyen meleg van odakint...:)