Toti, Tulajdonképpen egy fura szituáció áll fenn (Mistral kedvéért ez magánvélemény):
- A Mistral boltjaiban óriási a választék, lényegében mindent lehet kapni
- Csomó boltjuk van (könnyen elérhetõek)
- Az eladók (szerintem) ellátják a szerepüket
- Nagyon jók az áraik
Ami miatt itt a "vita" megy, az nem más, mint a szerviztapasztalatok. Mivel hihetetlen mértékû forgalmat bonyolítanak le, arányosan megnõ a garanciális problémák száma. Tehát a vita nem arról megy, hogy "milyen sok szart visznek vissza", mert ez érthetõ, statisztikai alapon teljesen rendben van. A vita arról szól, hogy egyes esetekben a szervizszemélyzet EGYES tagjai (nem általánosságban beszélek róluk) nem állnak a helyzet magaslatán. Szakmai ismeretek, illetve ezek alkalmazása, valamint az ügyfelekkel való kommunikáció.
A helyzet az, hogy minél nagyobb egy bolt(hálózat) annál személytelenebbé válik az ügyfélkapcsolat. Egy kis boltban, ami esetleg a sajátod, nyílván törekszel arra, hogy végtelen hosszúságú nyelvvel nyald tisztára a vevõ seggét. A Mistral-nál én személy szerint lekezelõ bánásmódban részesültem. Nem azt várom, hogy kinyalják a kinyalnivalómat, hanem azt, hogy LEGALÁBB semlegesen kezeljenek. Szarul esik, amikor jogosan viszek vissza valamit és lekezelnek, mintha hülyegyerek lennék.
Mégegyszer: a történet NEM a Mistrálról, hanem az ott dolgozó szervizszemélyzet EGYES tagjairól szól.