Az, hogy nekem mi a bajom azt hagy dontsem el en.Nem a 100Forinttal olcsobb termeket keresem ha a legutolso hozzaszolast elolvastad pont azt irtam le, hogy nekem nem eri meg 1000FT azert, hogy kesobb problemaim legyenek.
"(Tudni illik, böfögni a telefonba, csak a hozzád hasonló, iskolázatlan, kúltúrlények szoktak"
Rendkivul orulok, hogy ezt igy latatlanban sikerult is megallapitanod.En ugyan nem rendelkezem joskepessegekkel es nem is latok at a telefonvezeteken, igy nem iskolazatlanozlak le.
"Az Intel CPU ugyan az a Mistral-nál is, mint a Magic-nél vagy a User's-nél, gagyit az vesz csak, aki azt akar venni. "
Ez igy van.Mivel se a Magic se a Mistral nem gyart processorokat... a beszelgetes fokent a szervizrol, garanciarol szolt...
"A cég összes alkalmazottja meg tud különböztetni egymástól két hangkártyát "
A pontos eset kb 2 eve tortent (egy bizonyos szamu csalodas utan nem jat vissza az ember ezert csak sajat, nem "havertol hallott" esetrol beszelek).A kollega - nem szervizes elado, lehet, hogy mar nem dolgozik a boltban ezt nem tudom - nem tudta, hogy mig az egyik hangkartya tamogatott XY (EAX, DirecSound akkori legujabb valtozatat) a masik nem.
"..és a Flatront is a Mag monitortól.."
Egy kedves - a modoraval tenyleg semmi problema sem volt - jott le vidaman a lepcson es "leflatronozta" a Mag monitort.(hozzaertes/hozza nem ertes)
"Tudni illik, böfögni a telefonba, csak a hozzád hasonló, iskolázatlan, kúltúrlények szoktak) "
Sajnalom, hogy nem rogzitettem a telefonbeszelgetest, mivel meg csak nem is szamitottam semmihasonlora.Ha tetszik ha nem egy videokartya irant erdeklodtem es hogy mondjam csak ket darabban kaptam meg az arat.(Az elso amikor a levego meg a telefonos tudejeben volt a masodik fele miutan mar tavozott)
"A telefonos operátorok (mert nálunk olyan is van"
Ha a telefonos normalisan, hozzaertoen valaszol amikor telefonalok es nem a fent emlitett - amugy egyszer eloforult, mivel azota nem hivom a boltot inkabb az arlistat nezem - ami viszont tagadhatatlanul az egyik legjobb - akkor tolem penztaros is lehet a vonal masik oldalan).
"élõsködõ "értékes" ügyfelek miatt, mint pl. TE"
Orvendek, hogy ilyen gyonyoru jellemrajzot sikerult osszeallitanod - ismetelten latatlanban.A masok latatlanban valo minositese csak a minositot hozza rossz fenybe.En vasaroltam nalatok, TE meg nem tudod, hogy ki vagyok.
"De ezt már biztosan tudod, hiszen csak meg kell nézned egy napi számlaszámot. A szerviz nagyobb forgalmat bonyolított csak ma, mint az összes általad is istenített mini cégek összesen az elmúlt egy hétben... "
Akkor most egy kicsit rolam es az eloskodo termeszetemrol.Egy olyan kaliberu cegnel dolgozom - csaladban van a Magyarorszagi igazgato - ami a sajat piacan a vilag 2. legnagyobbja (Olyan forgalom es haszon mellett amivel kevesen versenyezhetnek).Kezdhetnem azzal, ugye, hogy nem hiszem, hogy pont egy "Mistral fog kioktatni", de nem fogom.Sokakat ugyan el lehet vakiatni az X honap alatt elert Y merteku forgalommal.Elmondanam a Mistral nem egy nagy ceg, sok mindent megengedett maganak amit mas orszagban nem tudott volna... De ami a lenyeg, amiket a szervizben tapasztaltam illetve a boltban (legutobb 1.5 eve voltam ott - ezt a korrektseg kedveert teszem hozza) sehol sem talalkoztam az altalan "lenezett" boltokban.Pedig nem nagy ceg, nincs X ezer kiallitott szamla... csak tudnak viselkedni.Ennyi.