Bocsáss meg de Walter Nowotny a Kommando Nowotny-t vezette és nem a Jadgeswader 7-et. A JG7 sokkal késõbb kapott Schwalbe-kat mint a KN.
A sugárhajtás mellett azért nem elfelejtendõ hogy a Meteor is már szolgálatban állt csak ugye annyit tudott mint egy légcsavaros német vadász.
Sugárhajtású teknikára volt egy nagyon fasza oldal-luft46- csak baszik mûködni.
Amúgy 1301DB Me262-es készült az összes változatból, és majd 500 rpült ezekbõl.
És azt a félelmet legjobban a B-változat igazolta be-az éjszakaivadász- ami úgy szedte le az angolokat ahogy akarta-Wilde Sau-
Az olaszok mindenben nullák voltak. A fegyvereikkel lehetetlen volt célozni morál is gyenge volt.
Hitler ellen még a harcigázok nem-bevetése az ami negatív pontot érdemel mert a tabun/szoman/szarin trió leradírozhatta volna Londont s azt soha se fújta volna vissza a szél.
Anglia meg annak köszönhette létét hogy 1940.5.10-én Churchill lett az elnök nem csemberlén mert Õ megadta volna magát Hitlernek.
Az meg hogy hol járt a Harmadik Birodalom ez jelzi amit egy oldalon kívül sehol sem láttam még:
"January of 1944 a prototype of a German heavy bomber, the Ju 390, took off on a top secret mission. This six engine bomber, the largest aircraft made by the Germans during the war, carried enough fuel to stay in the air for 32 hours. Testing the feasibilty of bombing New York city in the United States the Ju 390 came within 12 mi (20 km) of the American Coast undetected. Averaging 222 mph (357 km/h) during the 6,000 mi (9656 km) round-trip which took more than a day the bomber sucessfully returned to base.
"
Kár hogy csak prototípusig jutott.
Ami még a németek ellen szólt az a kis teherbírású bombázók..Sajnos a területbombázás jobb volt mint a pontbombázás:-(