"2001ben DOOMIII engine? Ezt nem gondoltad komolyan ugye? És bizonyára igy is nézett ki, mint ahogy ma, közel az elkészültéhez... ember, komolyan, ekkora baromságokkal jönni... Valszeg mindjárt tovább ragozod, hogy a stunts a maga vektorgrafikájával is volt már 95ben, és egy 2 megás tsengen is károlyul ment, ma pedig mi lett belõle? NFS6..." - Megnézted a videót a linkrõl? Nem mi, de a duma megy... Akkor láttad volna, hogy a fõbb dolgok már akkor mûködtek, a fényeffektek, karakteranimáció satöbbi. Simán felismerhetõ a motor. Megint mellébeszélsz.. Ott van a linken a bizonyíték, nincs értelme okoskodnod.
"Ha nem birnád követni, elárulom: Carmack gépében, és már a 2002 év eleji E3-on is.." - Nem egészen év eleje, május végén volt az E3. Hacsak te mást nem állítasz. A Macworld 2001 viszont 2001 február végén volt, vagyis bõ egy évvel a 2002-es E3 elõtt, és ha utánanéznél akkor tudnád hogy ott mutatta be elõször carmack a motort a nyilvánosságnak. Ja és még mindig lógsz a linkkel, ahol Carmack azt mondta, hogy R300-ason írta a motort. Ne mellébeszélj, nyomd a linket.
"A kártya csaknem 25cm hosszú. A legtöbb házban nem is fog elférni, nem beszélve a kusza elrendezésû alaplapokról. Némelyik alaplap nincs ilyen széles, nemhogy vidkártya." - 1. Normális ember nagytornyban tartja a gépet, abban simán elfér. Az enyémben még lötyögne is.:) 2. Kusza elrendezésû alaplap? Az milyen? Az alaplapok döntõ többségében simán elfér, mert direkt úgy vannak tervezve, hogy nem lóg be semmi az AGP síkjába. Mert ugye az FX csak a játékra tervezett kártyák között számít nagynak, a profi 3D kártyák viszont pont ilyen szép nagyok, és normális alaplapgyártó számol azzal a lehetõséggel, hogy a lapja esetleg ilyen közegbe kerül.
"Egyébként a kártya 17,000 3DMarkot ér el, 2400+ AthlonXPvel, a CES-en tesztelték." - a 2001 finoman szólva is elavult. A 9700-as is alig kap több pontot, mint egy Ti4600-as.