DX9.0-ban így néz ki a játék és 2XAA, 8XAF mellett ~20FPS-t ad ; 0AA, 0AF mellett pedig ~22FPS-t (ezen a képrészeleten semmi különbséget nem tapasztaltam a szûrõkkel, késõbb a kõfal képe eszrevehetõen romlik egy kicsit, ezért is választottam ezt az idõpontot hogy ne kelljen 4 képet csinálni), ha a driverben High quaility-rõl Qualitire teszem vissza a minõséget (bekapcsolja a trilineáris és anisotróp optimalizálást) ~23-at, a kártyát 500/1000-re húzva (FX5800-ból ultrára, a tuninanomáliáról még írok) pedig ~27FPS-t, vagyis elvileg elértük a játszahatóságot, legalábbis folyamatosnak láttam a VST-t.
És így néz ki a játék DX8.1-ben amikor is 2XAA, 8XAF mellett ezúttal valamiért csak ~32FPS-t produkált, 0AA, 0AF mellett pedig ~51FPS-t (konkrétan ezt az 51FPS-es eredményt mat_dxlevel 90 konzolparanccsal adta, de mint említettem így szar a víz, de nagyobb a füst az üvegszobor fölött és az üvegszobor is látszik a kivetítõkön), tuningolva ~61FPS (driverbutítással már majdnem 70, de nem sok értelme van)
A tuningról még annyit hogy pár napja játszottam több körtön át 500/1000 órajellel DX9.0-ban (így a cssource pályák játszatóak voltak quickcuin AA és 8AF mellett driveroptimalizáslással) és semmi gond nem volt. Kb 1 óra múlva (ezalatt pihent a gép) mikor újra játszani kezdtem és visszatettem DX8.1-be már 10 perc után túlmelegedett és textúrahibákat csinált a kártya 500/1000 órajelen. Jó, megy a központifûtés, mittudomén, de úgy látszik hogy DX90-ben azért lassabb ugye mert szarul optimalizálták 2.0 alá az FX-eket vagyis oda lehet pörkölni a GPU-nak, mert nincs kihajva, DX 8.1 alatt meg kihasználja a számítási teljesítményt és jobban melegszik.