"Max pixel shader precision: R300=96-bit floating point" - Nem képes 96 és 128 bites precizitással dolgozni, CSAK 96-tal. Nem válogat hogy mikor mi kell. Az hogy a folyamatban használ 128-at, egy dologra vonatkozik: a feldúsított 128-ra, amit a Smoothvision/fog/stencil test/alpha blending dolgoknál használ. Ezért írják, hogy pár helyen 128, a legtöbb helyen 96 bittel megy. De nem teljes számítási folyamat során váltogathat hogy melyik, mint ahogy te hiszed, hanem elõször 96, aztán az utómunkánál az ebbõl elõszedett 128 és kész. A minõség VÉGIG a kiinduló 96 bites precizitásból adódó minõség.
"Egyébként az sem igazán tisztázott, hogy milyen módon "kerekiti fel" azt 128 bitre, mert nem hiszem hogy csak "hozzárakna" pár bitet még:)" - Errõl én se találtam infót, de úgyis mindegy.:)