Egy városi pályát néztem,annak elég jó grafikája volt.
Viszont van néhány siralmas megoldás is benne.
Az egyik a fegyverhangok,amiket tényleg nem tudom honnan vettek.Én ugyan valóságban persze ilyen fegyvereket nem halottam,de igencsak meglepõdnék ha ilyen hangja lenne nekik.
A másik,és ez jópár más játékban is oriási hiba szerintem /Far Cry,Doom3,Shellshock Nam,stb.../,hogy annó a Vietcongban és késõbb a Call of Duty-ban behozták ezt a "fegyveres célzást",tehát amikor a nézet ráközelit a fegyverre,és valóban a fegyver célzójával célzol./ez hülyén hangzik de nem tudom jobban megfogalmazni/
Ez egy nagyon szuper ötlet,ok.Na de könyörgöm annak mi értelme van hogy vagy az alap célzás a célkeresztel,illetve a ráközelitõs megoldás de ugyanugy a célkeresztel kell célozni?Hát igy gyakorlatilag nem csináltak semmit,kicsit felnagyitódik a környezet azt annyi,semmi olyan hatás nincs na,most valóban én megcéloztam azt a valakit,aztán durrr...
Multiban nem fogott meg engem sem,talán egy használható single playert kihozhatnak belõle.