Ezexerint nagyon config függõ sem lehet, mert nekem is geforce van (ti4200)-as és csont nélkül megy, ezek a legrosszabb hibák mert nehéz kiszûrni mi is a baj valójában.
Angol tudásról meg eszembe jut az a kis történet mikor írkáltuk be a nival-nak a béta teszt alatt a bugokat, elgépelési hibákat, fejlesztési javaslatokat, stb. Akkor volt olyan, hogy többen észrevettünk egy félrefordítást, vagyis akkor még nem tudtuk hogy az :) Ugyanis (mivel ugye orosz termék) oroszból fordították angolra, és hát más értelmet kapott, mi meg panaszkodtunk, hogy de hát nem is azt csinálja ami oda van írva, õk meg erõsködtek, hogy pedig de ... aztán persze kiderült, hogy a fordítás nem volt jó, csak srác úgy gondolta, hogy oda is ugyanaz van írva nagolul mint nekik oroszul :DDD
És mindezt csak azért mondtam el, mert sajnos maradtak még mindig hasonló hibák így is benne (ráadásul most teszteltük multiplayer demot is, és még abban is voltak hasonlók, pedig az már javított változat volt) szal most a patch-ben megint ígértek ilyen irányú korrigálásokat is. Tehát ha vkinek nem teljesen "értelmes" néha (pl artifact blank-nál) a recept, akkor nem feltétlenül a mi angol tudásunkkal van baj. Persze nem nagy hibák amik vannak, csak nyelvtani, tehát azért megérthetõ mindig hogy mit is akartak oda írni :)
Mondjuk ezzel már ezt is elárultam, hogy hamarosan jön a multiplayer demo is, amivel ugye hivatalosan lehet majd menni a master szerverre is nyomulni.
Persze sajnos korlátozott lesz, csak a Chaot és a Vital lesz benne, azok viszont teljesértékûen, tehát a Pale paklival együtt (legalábbis tesztben így volt most, és nem említették, hogy nem így lenne majd végleges multi demo).