Ezt talán a Yamauchi tudná megmondani, de 1 a lényeg, NEM PÉLDANÉLKÜLI az ÉLÕ NÉZÕ a PÁLYA SZÉLÉN, mondom, nézzétek meg a Vrally2-t psx-en, még OTT IS MEG TUDTÁK OLDANI, persze ott nem 2000 felület egy ember, de a psx nem is 36000-et rak ki realtime. A lényeg, hogy prerendered nem fér el semmiféle adathordozóra, aki meg ismeri a Poliphony Digitalt az tudja, nem szokásuk PÉCÉS módszereket alkalmazni, a gt3-ról sem rendered videókat láttunk 3éve!!! De számoljunk kicsit. 1 autó a gt3-ban (gt-4 ben)kb 5000 triangle, persze ennek fele takart lehet, de mind1, aszonták 3500 látható felület 1 autó, de maradjunk az 5000/2-nél. Ha egyedül mész a pályán, akkor 5*5000 felület nincs kirakva, tehát az engine ráér kirakni mondjuk 15 (!!!) embert, ami elég sok a pálya mellé, boxcsapatnak meg fõleg sok. De nézz meg egy fociprogramot, pedig c-ben irt mocskok, mégis ott szaladgál 22 játékos+biro stb... És az elsõ sorban "ülõ" nézõk sok helyen 3d-sek... Tehát szerintetek a Poliphony szarabb engine-t irt a gt4-hez, mind a EA a fifa minttoménmelyik-hez. Kac-kac-kac