Ne túlozz már, a táblás stratégiákat én sem szeretem. Nem azt mondom hogy rondának kell lennie én nem ezt írtam. Én azt írtam hogy a 3D szükségtelen mivel stratégiában legkevésbé arra van szükségem hogy közelre zoomolva bámuljam ahogy felrobban, meghal ilyesmi. Szerintem az ál 3D bõven elég egy stratégiának. Persz én is ámuldoztam pl. a haegemonia grafikájától de sajnos a lélegzetelállító grafika gyakran visszaüt, nemegy csatát buktam el "korszerû" RTSekben azzal hogy csak azt bámultam hogy lövik egymást, felrobbanak meg hogy milyen gyönyörû... :). Ez nem jelenti azt hogy ne adjanak ki szép stratégiát, én csak azt mondom hogy sajnos gyakori hogy sok idõ megy el a grafikára hogy "megfeleljen a kor igényeinek", miközben más lényegesebb dologk fölött elsiklanak, vagy egyszerûen nem marad rá idõ mert követelõzik a kiadó, hogy be kell fejezni....
Ottvan pl. a Cossacks 2, egy stratégiának bõven elég egy olyan grafika mert az gyönyörû és mégis csak ál 3D, és azon is tudok ámulni, de látszik hogy a fejlesztõknek nem a grafika volt a legfonotsabb. Sõt már az AoE 2 is gyönyörû volt....(és ma is az)
De mndok neked egy jó példát a grafikára: Ottvan az Earth 2160 nagyon szép grafja van a VGAm be is szart alatta..de maga a játék egy óriási bughalmaz és átgonodolatlan, befejezetlen. És ezzel már el is lett baszva egy nagyon jó RTS...
Sajnos az a helyzet hogy csak azok a fejlesztõ cégek engedhetik meg maguknak hogy relatíve szép 3Dt hoznak össze akiknek sok pénzük van és függetlenek kiadóktól. Lásd Blizzard, a blizzard játékok sem agyontuningoltak grafikával. Szépek, és mindemellett a játékmenet átgonodolt és jól kidolgozott...