Egyetlen apróságot említenék meg: Nekem az ilyenek nem tûnnek fel, én átsiklok az ilyesmik fölött ha jó a játék és képes magával ragadni. Valószínûleg ez okozza a nézetletérést is közöttünk, ugyanis nekem ezek nem fontosak, úgy ahogy egy FPS-ben számomra lényegtelen hogy van e árnyék vagy nincs, hogy recések e az élek, ilyesmik nem érdekelnek ha a játék magával képes ragadni. Csak akkor kezdek a grafikában "kukacoskodni" ha a játék amúgy sem jön be...
UI.: Ez Etherlords nagyon faxa volt, azt imádtam, és annak a 2. része is nagyon jó lett
UI2.: Eszembejutott hogy miért nem bírom a 3D-t stratégiában :), azért mert a mai legtöbb játéknál a 3Ds megvalósítás csak azért történik meg hogy "haladjanak a korral", és csak azért 3Ds hogy leessen az állam. Talán 1 játék volt eddig aminél a 3D nem mutatóban volt hanem fícsör, ez pedig a Ground Control, állítom hogy mai napig a létezõ legjobb 3Ds stratégia, azért mert kihasználja (és valóban kihasználja) a 3D adta lehetõségeket, és szükséges, forgatni zoomolni...
És talán mondhatnám ugyanezt még a Black&White-ra is, de engem a GC nagyon megfogott.