Igazából nem is az a legnagyobb probléma. A legnagyobb különbség a fejlesztõk és a felzabálók mentalitása közt van. A felzabálók profitot akarnak, nem érdeklik õket a 'szentimentális' okok (hangulat, történet, egyéb 'apróságok'), a játékosok pedig még kevésbé -vagyis nem látják be, hogy sokkal többen vennék a termékeiket, ha azok teljes értékûek lennének. Végülis sokan kénytelenek megvenni jelen formájában is, hisz nincs más-, vagyis ha egy játék grafikailag már teljes, akkor el is eladható, tehát nincs értelme tovább fejleszteni, mehet a polcokra...
A régi játékfejlesztõk, akik még tényleg szeretik a játékokat és emlékeznek a multi-idõszak elõtt idõkre pedig nem tehetnek mást mint, hogy engedelmesen kiadják a félkész játékokat (ellenkezõ esetben megszûntetik õket), vagy pedig -ha már elég pénzt összehoztak- Allen Adham-hez hasonlóan itthagyják az egészet a véres francba.