"szvsz bioware bármilyen rpgt ad ki, a cég neve önmagában már elég arra, hogy sikeres legyen."
Azert ennel az RPG rajongok igenyesebbek. A konzolos tabornak el lehet sozni barmi szart, aki ilyennel jaccik, annak fontos a minoseg. Igaz strategia, de a LOTR3 is bukas lett pedig az elso 2 resz kategoriat teremtett.
"lévén nem túl új játék már nem olyan szép, mint a mai játékok, nem használja ki a mai videokarik teljesítményét."
Majd a 2. resz ki fogja (remelhetoleg). Leginkabb a keves poligonszamra lehet panasz, a texturak a mai napig megalljak helyuket, sot.
"a játék jellege, a tile alapú világfelépítés maga eredményezi azt, hogy annyira soha nem lesz szép, mint egy direkte szingli játék."
Ez nem a single vagy multiplayertol fugg, hanem a palyak felepitesetol. Ahogy te is mondod, a tileset alapuban altalaban tobb az ismetlodo elem, viszont varialhato, az egyedi palyak pedig nem, azok mindig ugyanazok. A BG sorozatban 2. jateknal mar elore ismersz mindent, hol mi fog "varatlanul" felbukkanni, egy NWN modulnal nem. Sztem inkabb a tileseteket kene tovabb finomitani, tobbfele stilus, tobbfele epitoelem kene hozza, hogy legyen mibol valogatni. De meg a mostani allapot is eleg lenne ha a modulok tartalma is megfelelo szinvonalu lenne (BG 1-2), nem pedig a Diablobol atvett "itt 1 varos kozepen, ha legyaktal mindenkit a kornyeken, akkor mehetsz a kovetkezo varosba" felepites lenne az alap. Nem is ertem a Bioware a BG sorozat utan hogy tudott ennyit visszafejlodni, hiszen 1szer (2szer) mar megmutattak mit tudnak.
"ezért sokan azt kezdték rebesgetni, hogy a bioware gondolkozik egy nwn2-õn, ami editor nélkül jönne ki és nem lenne DM tool sem. a bioware saját, hatalmas serverén jácchatna mindenki vagy szingliben, ami itt már nem lenne annyira gázos."
Szerintem meg de. A sok hulladek, szinvonaltalan modul kozt van jonehany igazan szinvonalas is, ha ez a lehetoseg megszunik, akkor varhatunk eletunk vegeig hogy majd a Bioware talan kegyeskedik minket megajandekozni 1-2 uj modullal. Ez 1ertelmu visszalepes lenne. A Bioware se hiszem hogy komolyan gondolna a sajat szervert, aki kovette az esemenyeket a Diablonal, az biztos tudja mennyi munkaval, penzraforditassal jar az ilyesmi, amit a jatekosok a jatek megvetele utan mar nem tamogatnak, tehat veszteseg az egesz. Meg aztan egy Bioware PW-hez is kene am modulokat irni, ha singleben se nagyon megy (Witch Wake probalkozas), akkor nagyuzemben se. Eddig pont a kozosseg altal irt modulok miatt nem hianyoztak a Bioware sajatjai, de anelkul nagyonis fognak.
Osszegezve: a Bioware jo uton indult el az NWN-el, csak sokminden kimaradt belole (ez mar fejlesztes kozben is lathato volt). Egyszeruen csak fel kene tupirozni a grafikat, belerakni a hianyzo elemeket, es maris kesz lenne az NWN2. Sztorit, modulokat meg majd irnak a rajongok, ha mar a Bioware erre lusta.