jó lenne ha már úgy próbálnák meg kialakítani a játékegyensúlyt, hogy a lopakodás, csapdaeltávolítás, zárnyitás képességet ne lehessen kiváltani. teszem azt lennének olyan helyszínek ahol még sokadszori visszatöltésre sem lehet kinyírni a védõ szörnyeket, csak úgy lehetne a nem fõszálon lévõ kincshez hozzáférni hogy belopakodik vki, vagy vmilyen varázslattal. és a csapdáknál is úgy kellene kitalálni hogy ne az legyen mint eddig hogy a henchment beleugrasztani, meg nyillal ! lövöldözni vagy szétütni. tiszta nevetséges. a komolyabb kincseket komoly csapdáknak kellene védeni, ahol nem elég a harcos magas hp +elementális védettség és máris ki lehet nyugodtan sütni utána pár healing potion vagy pihi és gyerünk tovább. lehetne mondjuk átokvarázs amit csak hosszú idõ után lehetne leszedni a sztoriban addig gyengít vagy termonukleáris erejû elementális védõmágia ami kinyírja a közelben tartózkodókat, nem csak ilyen kis gyenguska varázsocskák. máris lenne értelme a tolvaj karakternek. a mérget is erõsebbre kellene csinálni, viszont a harci képességeit a tolvajnak visszavenni, mert a kétkezes rövidfegyverhasználattal majdnem olyan mint a harcos és azért az irreális., neki a rafináltságával kell nyernie