tévedés ne essék, van hanchman rendszer, vannak hanchmanek, csak talán nem akkora "személyiségek", mint eddig
továbbmegyek, az új party rendszer csilliárdokkal veri nálam az eddigieket, végre minden karinak megvan a szerepe, nem a fõkarit kell "mindenesnek" megtenni
tény, hogy egyeseknek hiányozhat, ahogy a hanchmanek nyírják egymást, cserébe viszont kapunk egy -szerintem- rettentõ jó rendszert
a viselkedésüket most még szélesebb skálán állíthatjuk, ez nagyon jó, kellett már
mellesleg anno képtelen voltam találni 3-4 olyan hanchmant, akik igazán a szivemhez nõttek volna, itt meg az általam kreált karik természetesen maximálisan
jó hír mellesleg, hogy a storyba visszatér 1-2 régi arc, de nem akarom lelõni a poént
az új arcok is elég karakteresek, az élükön sa'sani-val, na de ezt majd mindenki látja
a küldetések kicsit változatosabbak lettek, hála a térkép-rendszernek
eddig a fõ story szál kellõen változatos
a nehézség talán picit ingadozó a nem-lineáris játékmenet miatt, de azért általában lehet sejteni, hogy mi mennyire erõs
a trade rendszer frankó, könnyen "rá lehet függeni" az egész hangulatára
bugot-hiányosságot még nem találtam, lekopogom
erõsen ajánlom elõször az alapjáték végigjátszását(akár újra), hogy mindenki tisztában legyen vele, hogy mi miért van éppen úgy, ahogy