hátööö... semmi. csapdák édesek, de sima NWN2-ben átsétálsz rajtuk majd használod a "rest" nevû hatalmas mágiát. zárt ajtókat/tárolókat fel lehet törni, vagy kinyitni 2-es szintû varázslattal (Knock), meg amúgy is kapsz tolvajt (bár baromi idegesítõt) és egy rakás olyan karaktert, akivel simán felhúzhatod zártörést, de akár fõkarakterrel is bevállalható, ha van rá pontod (nálad Qara volt a nyerõ). craft képességekre ott vannak nem használt csapattársak, lopakodás felesleges ha nem tolvaj vagy (sokszor azzal is), spot/listen szinte mindennel az. use magic device-ra várhatóan nem lesz elég pontod. diplomácia és blöff nagyon hasznos, csak kérdéses, h sima mágussal fel tudod-e eléggé húzni - mondjuk Arcane Scholar-nál class skill, szóval nekik nem nagy nehézség.
ami viszont mindenkinek jó: tumble és kisebb mértékben spellcraft. elõbbi ad AC-hez (soká) és segít kitérni támadások (attack of opportunity) elõl ha harcban futkározol, utóbbi pedig ad mágia elleni mentõdhöz. kismágusnak concentration megint fontos, bár ha megütnek harcban, valamit rosszul csinálsz.
kedves házigazda meg ha olvassa a topicot kicsit változtathatna design-on, mert erõsen yoyozik 3 perc gépelés után a szemem a szövegbeviteli mezõtõl...