1961. augusztus 6-án a Malév Douglas DC-3 típusú repülõgépe (HA-TSA) városnézõ-sétajárat közben dugóhúzóba került, és Zuglóban, az Erzsébet királyné és a Lumumba (Róna) utca keresztezõdésénél lezuhant. Huszonhárom utas, a négy fõnyi személyzet és három járókelõ meghalt. Az eset után Budapesten leállították a sétarepüléseket. (A szemtanúk szerint a 3 "járókelõ" valójában három kisgyerek volt, akik az egyik ház udvarán játszottak. A Róna u. 224 falán emléktáblát helyeztek el.)
1962. november 23-án a Párizs melletti Le Bourget repülõtér megközelítésekor a Malév egyik Iljusin Il–18 típusú repülõgépe (HA-MOD) Roissy-en-France falu közelében átesés miatt lezuhant, a nyolc fõs személyzet és a tizenhárom utas meghalt.
1969. november 19-én az egyik Tupoljev Tu–134 típusú repülõgép Isztambulban a vizes pályán túlfutott és súlyos balesetet szenvedett.
1971. augusztus 28-án az egyik Iljusin Il–18V típusú repülõgép (HA-MOC) Koppenhága közelében a tengerbe zuhant, csak hárman élték túl a szerencsétlenséget. A gép pilótája Szentgyörgyi Dezsõ volt, a második világháború legeredményesebb magyar ásza.
1971. szeptember 16-án az egyik Tupoljev Tu–134A típusú repülõgép (HA-LBD) Kijev/Boriszpol (ma: Boriszpil) mellett katasztrófát szenvedett, 41 utas és a személyzet életét vesztette.
1975. január 15-én Ferihegyen lezuhant a Malév egyik Iljusin Il–18-as repülõgépe (HA-MOH). A gép kilenc fõs személyzete életét vesztette.
1975. szeptember 30. – Bejrút partjai elõtt lezuhant a Malév 240-es járata (egy Tupoljev Tu–154) (HA-LCI) a fedélzetén 50 utassal és 10 fõs személyzettel. (Egyes információk szerint a gépet lelõtték; roncsai a mai napig is a tengerben nyugszanak.)
1977. szeptember 21. – a Malév egyik Tupoljev Tu–134 típusú repülõgépe (HA-LBC) Bukarest/Urziceni leszállás közben katasztrófát szenvedett, a nyolctagú személyzet, valamint 24 utas az életét vesztette.
1981. október 21. – az egyik Tupoljev Tu–154B típusú repülõgép (HA-LCF) a prágai repülõtéren leszállás közben kettétört.
2000. július 4. – A Malév egyik Tupoljev Tu-154 típusú repülõgépe (HA-LCR) behúzott futóval ért földet Szaloniki, Görögország repterén. A személyzet hibás megközelítés miatt idõzavarba került, így elmaradt az ellenõrzõlista (check-list) felolvasásának befejezése és a futónyitás. Az átstartolást rádiófigyelmeztetésre kezdték meg. A gép így is közel 400 métert csúszott a pályán, de még nem lépett mûködésbe az ún. hasraszálló rendszer, amely egyébként ilyenkor leállítja a hajtómûveket is. A sérült gép második leszállási kísérlete a fékszárnyak sérülése ellenére sikeres volt. Személyi sérülés nem történt, de a repülõgépben kb. 2 millió $ kár keletkezett, így a gépet a Malév a Szaloniki repülõtérnek ajándékozta; azon a helyi reptéri tûzoltóság gyakorlatozik.