"Ha "egy" ember termelne profitot, akkor hol termelné ki a gépek árát az gép? 100 férõhelyes gépeknél picit nagyobbak a B737 és A320 kategóriájú gépek. Ha ezek napi 6-7 utat tesznek meg (ez legfeljebb 2 órás út lehet), akkor a napi profitja a gépnek cirka 1000 USD lenne. Az évi cirka 300k. Egy gép ára több tízmilló. A kamatokat sem termelné ki a gép, akkor sem, ha mindig tele lenne. Hol találtad ezt...? Mert írnék oda, ezt-azt..."
Nem figyelsz. Ott irja, hogy 16 ules az ownership cost. ergo a lizing kamat toke es egyeb koltsege (vagy a vasarolt eszkoz egy repulesre vetitett erteke amortizacioval mivel az nem resze a profitnak).
Other kategoria siman lehet mozgo koltseg ami attol fugg mennyire lehet tele a gep (catering koltsegek) tehat a profit mozoghat 1-10 ules kozott repulesenkent ugy hogy mar minden eszkoz penzugyi koltsege is benne van.