A gond az, hogy az utasszállítógépek törzsének szilárdsági méretezésénél figyelembe veszik a túlnyomást. Konkrétan, a B737 Classic-nál már a földön egy a törzs egy a helyi repptér adatánál 236 lábbal alacsonyabb kabinmagasságot állítanak be automatikusan, ami azt eredményezi, hogy a törzsben 0.125 psi túlnyomás jön létre. Ha emlékeim nem csalnak, akkor ez a hajtómûindítás után jön létre.
Úgyhogy a levegõben, ha csak nem hermetizálódik ki a gép, van túlnyomás a fedélzeten.
Nézzük ajtó szempontjából, az ajtót a B737-esen max 40 csomó alatt lehet kinyitni és kinti helyzetben 65 csomóig lehet rögzíteni a szabályok szerint. A gép minimális sebessége erõsen tömegfüggõ, de 100 csomó felett van. És tegyük hozzá a B737 ajtaja elõre nyílik, akárcsak az A320-asé.