Maradjunk annál, hogy 25 éve repülőgép-szerelő vagyok és színtévesztő és erős szemüveget viselek. Az azonban hozzátartozik a dolgokhoz hogy a követelmények fokozatosan szigorodnak, miközben a megszerzett jogosításokat nem szokás visszavonni. A repülőgép-műszerészeknél azonban más 25 évvel ezelőtt is kizáró ok volt a színtévesztés, és a dolgok afelé fejlődnek, hogy a két szakágat máshol már igyekeznek nem szétválasztani, de nálunk még nem így van és külön tanítják a két szakágat.
Viszont nem szeretném elvenni a kedvedet, de a repülőgép is csak egy gép, a munka nagy része csavarozás, takarítás, (főleg kezdetben) koszos és erősen mérgező vegyszerekkel kerülsz kapcsolatba. A másik gond, hogy annak ellenére, hogy kijárod a sulit, nem biztos, hogy kaphatsz szakszolgálati engedély, ami nélkül csak fitter lehetsz, azaz kéz. Ugyanis évekig a Kossuth nem rendelkezett olyan akreditációval, ami nemzetközileg elismert oktatási intézménnyé avanzsálta volna. És mivel a magyar hatóság által kiállított szakszolgálati engedély egész Európában elfogadott ezért ennek a kiállítási joga szigorú. Viszont úgy tudom, hogy a Kossuth tett lépéseket végre a jogosítás megszerzéséhez, és lehet, hogy már megkapta, de ennek is utána kell járnod.
Az is tény, hogy az utóbbi években a magas vérnyomást (a magasban való dolgozás miatt) és a hallást hangsúlyosabban figyelik. Amikor én beléptem a mostani cégemhez, az általános vérvizsgálat- és orvosi mellett volt hallás, látás, de még ideggyógyászat is (az egyensúlyérzék miatt).
Úgyhogy nem írhatok mást, tőlük kell megkérdezned amire kíváncsi vagy.