Mondjuk csak halkan kiegészíteném annyival a mondanivalód, hogy ilyen értékű holmi esetén mint egy airliner, feltételezem, hogy minden egyes gép ütemezését rögzítik, hiszen az elkészülési idők is hónapokban mérhetők. Tehát nem csak annyi van, hogy figyi, 2020-ig legyártjuk ahogy puffan, hanem minden egyes gépre írnak egy határidőt. Hogy ebbe a határidőbe mit kalkulálhatnak bele, azt már hosszan kivesézték itt néhányan, de ez most irreleváns. Nyilván az ígért időpontra annak a gépnek kész kell lennie és le kell szállítani a megrendelőnek. Nem csinálhat olyat, hogy figyi, most nincs több megrendelésünk de nem akarjuk hazaküldeni a melósokat, úgyhogy ezt most dupla annyi idő alatt raknánk össze. A megrendelő tuti eleresztene egy nagy WTF-et. Persze lehet egyezkedni a vásárlóval, ahogy azt szintén kivesézték, de a lényeg, hogy akkor valami pluszt kell adnia: árengedmény, hosszabb garancia vagy alkatrész garancia, vagy ha tényleg évekről van szó, esetleg fejlettebb részegységek beépítése a későbbi gépekbe de az eredeti áron. Ezek nyilván lehetőségek, de nem a lehetőségek volt a kérdés.